Na prośbę któregoś z kolegów (przepraszam, nie pamiętam nicku) krótka recenzja po pierwszych 20km. Zaczęło się mocno lipnie, bo wyciągnąłem rower, włączam silnik a tu error nr. 46 na wyświetlaczu. A wczoraj jeszcze wszystko grało. Na smartfonie nic nie mogę znaleźć, bo niewiele w nim widzę, dzwonię do Radomia do serwisu ROMET, nikt nic nie wie (swoją drogą lipa jak 150 w niektórych serwisach) Lekko wk...... a raczej rozczarowany próbuję jechać i... error się świeci, ale wspomaganie działa, regulacja też, no to w las. No i tu zdecydowanie lepiej, wspomaganie działa bardzo fajnie, jest dyskretne, nie przeszkadza a zmiana siły jest bardzo płynna. Niestety, nie mam porównania z żadnym innym systemem, więc nie mogę się odnieść do konkurencji. Na wszystkich stopniach silnik wspomaga do maksymalnej prędkości 25km/h Nieco przeciąga po zaprzestaniu pedałowania, ale to jest ok pół sekundy. Ruszanie jest bardzo płynne, bo zaczyna wspomagać po jakimś jednym obrocie. Ogólnie co do napędu wielki plus. Po ok 3km naprawił się wyświetlacz a jak później sprawdziłem, błąd oznaczał zbyt niską temperaturę baterii (mogła zmarznąć w garażu, bo po ładowaniu na noc nie zabierałem jej do domu) @Dokumosa, pisałeś, że te hamulce to jakieś zabawkowe są, nie wiem czy to wiedza teoretyczna, ale ja nic do nich nie mam. Zresztą do Twojej wiedzy mam szacunek i na pewno są lepsze. Mi na pewno nie potrzebne. Amortyzator - i tu jestem w jakimś dysonansie, poluję na Rock Shock Recon Silver bo mam Suntour XCT i napisaliście, że to jakieś kowadło i się do niczego nie nadaje. Nie wiem jak działa ten powietrzny, ale nie mam jakichś zastrzeżeń to tego XCT Fajnie wybiera dołki, to chyba robi to, co ma robić? A co ten powietrzny mi zrobi lepiej? Huk wie. Jest niestety spory problem, ten rower nie jest tak terenowy, jak chyba chciałem, żeby był. W tej Puszczy Kozienickiej jakaś masakra jest, w środku wszystko wycięte w pień, przez 50 lat tak tu nie było a pewnie i wcześniej. Drogi na maksa porozwalane przez ciężki sprzęt. I kości kulszowe mam poobijane Doradzałbym jak ktoś chce po takich lasach jeździć jednak rower typu FULL SUSPENSION. Ten to tak raczej na ścieżki rowerowe po Warszawie. I to jest faktyczny problem, a nie jak pisaliście amorek czy hamulce. W teren rower ma być terenowy. Wiem, są i tacy co wjadą tu na grawelach, ale ja nawet w seksie wolę dać klapsa niż przyjąć. Widać różni bardzo jesteśmy U mnie komfort przede wszystkim a ten rower tego komfortu mi nie zapewnia.
Pytanie
Gość Karmazynowy jeleń
Na prośbę któregoś z kolegów (przepraszam, nie pamiętam nicku) krótka recenzja po pierwszych 20km. Zaczęło się mocno lipnie, bo wyciągnąłem rower, włączam silnik a tu error nr. 46 na wyświetlaczu. A wczoraj jeszcze wszystko grało. Na smartfonie nic nie mogę znaleźć, bo niewiele w nim widzę, dzwonię do Radomia do serwisu ROMET, nikt nic nie wie (swoją drogą lipa jak 150 w niektórych serwisach) Lekko wk...... a raczej rozczarowany próbuję jechać i... error się świeci, ale wspomaganie działa, regulacja też, no to w las. No i tu zdecydowanie lepiej, wspomaganie działa bardzo fajnie, jest dyskretne, nie przeszkadza a zmiana siły jest bardzo płynna. Niestety, nie mam porównania z żadnym innym systemem, więc nie mogę się odnieść do konkurencji. Na wszystkich stopniach silnik wspomaga do maksymalnej prędkości 25km/h Nieco przeciąga po zaprzestaniu pedałowania, ale to jest ok pół sekundy. Ruszanie jest bardzo płynne, bo zaczyna wspomagać po jakimś jednym obrocie. Ogólnie co do napędu wielki plus. Po ok 3km naprawił się wyświetlacz a jak później sprawdziłem, błąd oznaczał zbyt niską temperaturę baterii (mogła zmarznąć w garażu, bo po ładowaniu na noc nie zabierałem jej do domu) @Dokumosa, pisałeś, że te hamulce to jakieś zabawkowe są, nie wiem czy to wiedza teoretyczna, ale ja nic do nich nie mam. Zresztą do Twojej wiedzy mam szacunek i na pewno są lepsze. Mi na pewno nie potrzebne. Amortyzator - i tu jestem w jakimś dysonansie, poluję na Rock Shock Recon Silver bo mam Suntour XCT i napisaliście, że to jakieś kowadło i się do niczego nie nadaje. Nie wiem jak działa ten powietrzny, ale nie mam jakichś zastrzeżeń to tego XCT Fajnie wybiera dołki, to chyba robi to, co ma robić? A co ten powietrzny mi zrobi lepiej? Huk wie. Jest niestety spory problem, ten rower nie jest tak terenowy, jak chyba chciałem, żeby był. W tej Puszczy Kozienickiej jakaś masakra jest, w środku wszystko wycięte w pień, przez 50 lat tak tu nie było a pewnie i wcześniej. Drogi na maksa porozwalane przez ciężki sprzęt. I kości kulszowe mam poobijane Doradzałbym jak ktoś chce po takich lasach jeździć jednak rower typu FULL SUSPENSION. Ten to tak raczej na ścieżki rowerowe po Warszawie. I to jest faktyczny problem, a nie jak pisaliście amorek czy hamulce. W teren rower ma być terenowy. Wiem, są i tacy co wjadą tu na grawelach, ale ja nawet w seksie wolę dać klapsa niż przyjąć. Widać różni bardzo jesteśmy U mnie komfort przede wszystkim a ten rower tego komfortu mi nie zapewnia.
9 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi