Max40 Napisano 18 Marca 2023 Udostępnij Napisano 18 Marca 2023 Witam. Nie mogę odkręcić nakrętki, chcialbym sie zapytąc, upewnić w którą stronę odkręcamy nakrętkę suportu po stronie dużej zębatki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mihau_ Napisano 18 Marca 2023 Udostępnij Napisano 18 Marca 2023 Nie ma jednoznacznej odpowiedzi, może się odkręcać zarówno w lewo jak i w prawo😂 A tak na serio to jeśli rower nie jest włoski to w 99% przypadków masz od strony napędu lewy gwint więc odkręcasz w prawo 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Max40 Napisano 19 Marca 2023 Autor Udostępnij Napisano 19 Marca 2023 (edytowane) Cytat Nie ma jednoznacznej odpowiedzi, może się odkręcać zarówno w lewo jak i w prawo😂 A tak na serio to jeśli rower nie jest włoski to w 99% Jak poznać ze to włoski rower/rama ? Próbowałem przy pomocy klucza francuskiego (pierw w prawo i póżniej w lewo) i zastosowałem dłuzszą dźwignie w postaci rurki , ale klucz "francuz" tez się poddał. Chyba trzeba bedzie się wybrac do warsztatu samochodowego, gdzie maja klucz pneumatyczny moze siła z wibracjami da rade. Edytowane 19 Marca 2023 przez Max40 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mihau_ Napisano 19 Marca 2023 Udostępnij Napisano 19 Marca 2023 Pneumat zawsze da radę. Jeśli odkręciłeś drugą miskę to możesz położyć rower na boku i zalać to na noc naftą albo czymś "podobnym" żeby dobrze spenetrowało 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Max40 Napisano 19 Marca 2023 Autor Udostępnij Napisano 19 Marca 2023 Cytat Jeśli odkręciłeś drugą miskę to możesz położyć rower na boku i zalać to na noc naftą albo czymś "podobnym" żeby dobrze spenetrowało Mam WD40 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Max40 Napisano 21 Marca 2023 Autor Udostępnij Napisano 21 Marca 2023 (edytowane) Chce sie upewnic czy odkrecam w prawo od strony napedu. I tak jak widac ponizej na zdjeciu nakretka od strony napedu u mnie jest w suporcie. Mam taki sam suport jak ten z opisem w tym watku [Suport] CH51-70 zamiana] gdzie jest opisany ->R od strony napędu -czyli odkręcam w prawo ? CH51-70 127L BC1.37X24T L<- ->R Edytowane 21 Marca 2023 przez Max40 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bob555 Napisano 21 Marca 2023 Udostępnij Napisano 21 Marca 2023 Nasadkę do suportu możesz przykręcić do suportu dłuższą śrubą i paroma podkładkami, albo przełóż kawałek pręta gwintowanego przez oś suportu zamiast samego suportu i tak samo skręć z podkładkami żeby stabilnie siedziała. Potem klucz, kawałek rury i ogień. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Greg1 Napisano 21 Marca 2023 Udostępnij Napisano 21 Marca 2023 1 godzinę temu, Max40 napisał: Chce sie upewnic czy odkrecam w prawo od strony napedu. I tak jak widac ponizej na zdjeciu nakretka od strony napedu u mnie jest w suporcie. Mam taki sam suport jak ten z opisem w tym watku [Suport] CH51-70 zamiana] gdzie jest opisany ->R od strony napędu -czyli odkręcam w prawo ? Takie coś wypluł google (wczoraj wymieniałem suport u siebie w commuterze ale jakoś nie mogłem sobie przypomnieć w którą stronę kręciłem ) Cytat Przed odkręceniem suportu warto się dowiedzieć lub delikatnie odkręcając sprawdzić jakie gwinty posiada nasza mufa/suport. Niestety różni producenci potrafią stworzyć rozwiązania specjalnie pod siebie, dzięki czemu doczekaliśmy się różnych standardów. Skupimy się jednak na dwóch, które są najbardziej popularne: Włoski (ITAL) - z obu stron prawe gwinty (dla muf o szerokości 70 mm) Brytyjski (BSA) - z lewej strony prawy gwint a z prawej strony lewy (dla muf o szerokościach 68-73 mm) Występuje jeszcze standard francuski jednak jest on mało popularny. Dla wyjaśnienia: Prawa i lewa strona są rozróżniane z punktu widzenia osoby kierującej (siedzącej) - czyli prawa strona znajduje się od strony "zębatek". Gwint prawy to taki, który zakręcamy zgodnie z ruchem wskazówek zegara i odkręcamy w kierunku przeciwnym. Lewy gwint przykręcamy w kierunku przeciwnym do ruchu wskazówek zegara i odkręcamy zgodnie z jego ruchem. https://bikeground.pl/porady/artykul/wymiana-suportu-w-rowerze/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Max40 Napisano 25 Marca 2023 Autor Udostępnij Napisano 25 Marca 2023 (edytowane) Odkręciłem u wulkanizatora kluczem pneumatycznym z "udarem"- w prawo i trwało to moze 3 sekundy...tylko przyłożył klucz" 🤣 I zapłaciłem za tą usługę -fatygę , bo fachowiec odłozył swoją robote na 5sekund... mysle ze warto w takich przypadkach zapłacic niz maronowac czas i narzędzia dac te 20-30zł Edytowane 25 Marca 2023 przez Max40 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.