Skocz do zawartości

[Rower] Gravel do 4500 zł ktoś esker 2.0 vs Kelly soot 30 vs Romet apre 1

Rekomendowane odpowiedzi

Czesc, 

Szukam roweru dla siebie, planowany budżet do ok. 4500. Po 2 tygodniach poszukiwań padło nato że szuka gravela, nie znam się jakoś bardzo na rowerach ale po researchu wybrałem 3 modele. Jako must have wyznaczyłem aluminiowa ramę i carbonowy widelec. Opiszę każdy rower z mojej perspektywy i liczę na waszą pomoc w wyborze ewentualne propozycje.

1. Romet Aspre 1 to był moj pierwszy wybór. Ładny w brązowo złotej odsłonie. Pierwszy strzał, niestety nie było go w sklepie był za to był Aspre 2 który jest dla mnie za drogi ale przymierzylem na nim  pozycja siedzenia która jest jak najbardziej na plus. Osprzetu niestety nie mogę ocenić bo grx działał extra a nie wiem jak będzie z clarisami. W sumie już miałem go kupować zamówiony czeka na mnie w sklepie ale doczytałem że warto zwrócić uwagę na sztywne osie i na kasetę nie na kwadracie. Mogę go kupić za 3800.

2. Kross esker 2.0 ms, wybór numer 2. Kolor już nie taki ładny, ale jest karbonowy widelec, są sztywne osie i odpowiednią kaseta. Siedzi się wygodnie. No ale martwi mnie osprzęt, nie znam się ale marki typu microshift i prowheel nic mi nie mówią. Miałem okazję się przejachac na świeżo otwartym rowerze w którym przerzutki mogłyby być nie wyregulowane ale do grx z Aspre 2 nie podchodzą. Ogólnie wziąłbym ale boje się że osprzętu a że się nie znam to nie wiem czy takie rzeczy jak korba czy przerzutki można wymienić i czy to ma sens. Koszt 3979

3. Kellys shoot 3

No i tu rower z przerzutkami z Aspre 1 czyli grupa claris. Spełnia wszystkie wymagania czyli sztywne osie i korba nie na kwadracie ale ma brzydki kolor i trzeba dopłacić do niego 500/700 zł względem poprzedników. Jeszcze go nie mierzyłem.

Pytanie do Was co robić?😅 Dodam że nie przeszkadzają mi 2 czy 1 przekładnie z przodu. Mam 189 więc w pierwszych dwóch rowerach mam największy rozmiar.