Roam Napisano 11 Marca 2023 Udostępnij Napisano 11 Marca 2023 Witam szukam roweru endurance , faworytem jest trek domane, aluminiowy 10 tys lub karbon 13 tyś, co wybrać ? Jestem amatorem , przebiegi roczne ok 2 tyś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mihau_ Napisano 11 Marca 2023 Udostępnij Napisano 11 Marca 2023 Płacenie 10k za 10kg+ aluminiowy rower na 105 to idiotyzm Osobiście uważam również zakup karbonowego domane na 105 za 13k za podobną głupotę Nawet głupi canyon z wysyłką wychodzi 10k a jest dodatkowo 0,5kg lżejszy https://www.canyon.com/pl-pl/road-bikes/endurance-bikes/endurace/cf/endurace-cf-7/2735.html?dwvar_2735_pv_rahmenfarbe=R076_P02 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roam Napisano 11 Marca 2023 Autor Udostępnij Napisano 11 Marca 2023 Cannondale albo specialized na osprzęcie sora kosztuje 14 tyś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mihau_ Napisano 12 Marca 2023 Udostępnij Napisano 12 Marca 2023 Po pierwsze tiagra a nie sora, po drugie kosztują tyle katalogowo a domane katalogowo też nie kosztuje 13. Poza tym podałem ci przykład canyona a nie cannondale czy speca, które politykę cenową mają jak trek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roam Napisano 12 Marca 2023 Autor Udostępnij Napisano 12 Marca 2023 Canyon wychodzi korzystnie , cena , waga , tylko nie można przymierzyć się przed zakupem , czy Canyon to półka kross albo romet ? 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
erzurum Napisano 12 Marca 2023 Udostępnij Napisano 12 Marca 2023 romet 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marvelo Napisano 12 Marca 2023 Udostępnij Napisano 12 Marca 2023 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...