icemachine Napisano 10 Marca 2023 Udostępnij Napisano 10 Marca 2023 Cześć, Rozważam zakup roweru ze wspomaganiem elektrycznym za ok 6k pln. Mój wzrost 187cm/ waga ok 107kg Ważne żeby rower z wypiętą baterią ważył mniej niż 20kg. (Wytrzymałość bagażnika rowerowego, pojedynczy uchwyt wytrzymuje do 20kg, chyba że macie lepszy sprawdzony sposób przewozu cięższych). Rozważam Riverside 500e z Decathlon-u. (Zakładałem jazdę na 2-giem z 3 stopni wspomagania) Ważne żeby na każdym z stopni wspomagania wspomagał go 25km/h. Rower przeznaczony na wycieczki z sakwami w granicach 50-80km - po terenie pagórkowatym. Błotniki, bagażnik, bidon sobie dołożę. Proszę o pomoc i sugestie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Artur85 Napisano 10 Marca 2023 Udostępnij Napisano 10 Marca 2023 Na pewno dobrym pomysłem jest zakup elektryka w sprawdzonym sklepie, gdzie nie będzie problemu z egzekwowaniem gwarancji, więc tu decathlon na plus. Sam rower też jest ok i pewnie sprawdziłby się w takich zastosowaniach. Nie wiem tylko czy doczytałeś na stronie, informację odnośnie maksymalnej wagi Cytat Całkowita waga roweru (rower + kolarz) nie powinna przekraczać 120 kg. Rower z baterią waży 22 kg plus twoje 107 i do tego sakwy i robi się trochę ciężko. Nie wiem też jak waga przekłada się na zasięg baterii, to chyba też by trzeba wziąć pod uwagę, patrząc na to co deklaruje producent. Co do przewozu elektryka, z reguły widzę elektryki wożone na haku tam chyba nie ma problemu z wagą. 20 kg to z reguły limit dla bagażników dachowych, riverside bez baterii waży 19kg, więc nic nie powinno się dziać, problemem może być zapakowanie takich 20kg na dach, to też bym wziął pod uwagę, szczególnie jeżeli masz suva. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
icemachine Napisano 10 Marca 2023 Autor Udostępnij Napisano 10 Marca 2023 Cześć, Z całkowitą wagą tak widziałem ten zapis. Masz zupełną rację. Ale na razie nie widzę na to rozwiązania Liczę że rower 22kg + moje 107 kg + ok 10kg sakwy + pewnie 1kg na bagażnik i błotniki, czyli wychodzi 140kg. 20kg raczej łatwo nie zrzucę żeby było w limicie. Zasięg na pewno spadnie ale z tym się liczę. Jeśli się da przejechać te 50 -80 km to będzie ok. Jak bateria padnie będę sam kręcił Krótsze wycieczki 30-35km jeżdżę na zwykłym ten ma być na dłuższe wyprawy. Bagażniki na hak które oglądałem też mają limit 20kg na rower i całkowite obciążenie 60kg - 3 rowery. Bagażnik dachowy też mam, ale tu jest gorzej bo limit jest 15kg na rower. Podniesienie na dach to nie problem - poradzę sobie. Patrzyłem jeszcze na: FUNBIKE E-POWER 6.0 21", INDIANA E-MTB (jednak wolę crossowy), oraz na Kross Evado Hybrid 1.0 Kross Evado Hybrid 1.0 - mi dość odpowiadał, ale ma ograniczenia prędkości na poszczególnych stopniach wspomagania. Przykładowo na 2-gim wspomaga tylko do 18km/h a nie do 25km/h jak bym chciał (Za to na stronie nic nie pisze o maksymalnej wadze ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.