tperka Napisano 9 Marca 2023 Udostępnij Napisano 9 Marca 2023 Witajcie Forumowicze szukam dla siebie pierwszego Gravela, który będzie użytkowany głównie sportowo (trasy 30-40% las i szutry, reszta asfalt), oczywiście amatorsko, ale fajnie jakby się dało przycisnąć. Sporadycznie chciałbym go używać także do bikepackingu, więc wskazane żeby miał otwory na sakwy. Co istotne, będzie także najpewniej zabierany w miejsca, gdzie będzie katowany sportowo na szosie (Rodos, Teneryfa), więc fajnie jakby się dało wstawić cieńsze koła na takie wyjazdy oraz żeby miał szeroki zakres przełożeń (2x11 albo 2x10) Póki co upatrzyłem Kross Esker 6.0, da się go jeszcze gdzieniegdzie kupić poniżej 7k. Chętnie wysłucham opinii na jego temat a także innych propozycji w tym budżecie. Jeżeli naprawdę warto to mogę trochę nagiąć budżet:) Wzrost 183, waga 81 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Pixon Napisano 9 Marca 2023 Mod Team Udostępnij Napisano 9 Marca 2023 Musisz zwrócić uwagę na występujące dwie wersje roweru Kross Esker 6.0. Jedna jest na lepszym, druga na gorszym osprzęcie. Różnica z grubsza, to korba GRX i coś tam jeszcze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mihau_ Napisano 9 Marca 2023 Udostępnij Napisano 9 Marca 2023 Poszukaj sobie superiora x-road comp. Producent na tej samej ramie składa zarówno szosę jak i gravela, fajny, uniwersalny sprzęt. Na pewno na asfalcie wypadnie lepiej niż typowy gravel z cienkimi oponami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tperka Napisano 9 Marca 2023 Autor Udostępnij Napisano 9 Marca 2023 @Mihau_ a czy warto poświęcać osprzęt, który z tego co widzę jest lepszy w Eskerze, na rzecz troszkę bardziej dostosowanej ramy? Napęd nie da większych korzyści? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mihau_ Napisano 9 Marca 2023 Udostępnij Napisano 9 Marca 2023 W eskerze masz po prostu 11s a w superior 10, działać będzie identycznie. Obecności jednego przełożenia więcej prawdopodobnie nawet nie zauważysz Cytat Napęd nie da większych korzyści? Ale, że chciałbyś np. szybciej jechać na lepszym napędzie? Tak to nie działa. Jedyną, teoretyczną przewagą 11s nad 10s jest minimalnie ciaśniejsze stopniowanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tperka Napisano 9 Marca 2023 Autor Udostępnij Napisano 9 Marca 2023 @Mihau_ a czy ten specialised ma hydraulikę? Na stronie są w sumie sprzeczne informacje - w opisie są hydrauliczne hamulce, a w specyfikacji mechaniczne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mihau_ Napisano 9 Marca 2023 Udostępnij Napisano 9 Marca 2023 nie spec tylko superior poza tym nie wiem co ty tam oglądasz, są dostępne w różnych konfiguracjach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ArtGD Napisano 9 Marca 2023 Udostępnij Napisano 9 Marca 2023 Aspre 2 na RX400 po 6k Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.