Tom7 Napisano 2 Marca 2023 Udostępnij Napisano 2 Marca 2023 Witam Poszukuję jak w tytule. Rower ma służyć głównie na dojazdy do pracy jakieś 10-15 km dziennie plus raz w tygodniu trasa 30-50 km. Większość kilometrów to asfalt/beton rzadziej leśne czy polne drogi aczkolwiek czasami też takimi bym się poruszał. Obecnie posiadam MTB Rockrider ST 120 ale mam zamiar zamienić na coś bardziej praktycznego na co dzień. Wspominam o nim dlatego iż ma on napęd 1x9 i jestem ciekaw czy coś sensownego w założonym budżecie z takim napędem by się znalazło bo po prostu jest to wygoda. Jestem laikiem rowerowym dlatego postanowiłem się zapytać tutaj z tego co sam się patrzyłem to rozważałbym: marin PRESIDIO 1(ten ma napęd jaki preferuje) kellys cliff 90 kross evado 3.0/4.0 Oba mają "klasyczny" napęd dlatego chętnie posłucham propozycji ludzi dobrze zorientowanych w temacie. Oczywiście zależy mi na czymś z jak najtrwalszym osprzętem i w miarę lekkim ogólnie co by jazda była przyjemna. Pozdrowienia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mihau_ Napisano 2 Marca 2023 Udostępnij Napisano 2 Marca 2023 Cytat marin PRESIDIO 1(ten ma napęd jaki preferuje) Będzie ok, jeśli będziesz jeździł głownie po asfalcie to sprężynowy uginacz jest zbędny Cytat Wspominam o nim dlatego iż ma on napęd 1x9 i jestem ciekaw czy coś sensownego w założonym budżecie z takim napędem by się znalazło bo po prostu jest to wygoda. Riverside 700 ma 1x10 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...