Enadxx Napisano 28 Lutego 2023 Udostępnij Napisano 28 Lutego 2023 (edytowane) Na forum pojawiały się wątki informujące o problemach z 35 (wycierające się lagi, źle spasowane ślizgi, źle osadzone ślizgi powodujące ich przemieszczanie się ). Czy problem dotyczył tylko wersji 35 silver? Czy wersja 35 gold jest wolna o tych wad? Czy oba amortyzatory cierpią na podobne przypadki? Dziekuję. Edytowane 28 Lutego 2023 przez Enadxx Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KSikorski Napisano 28 Lutego 2023 Udostępnij Napisano 28 Lutego 2023 35 gold A1 wg raportów cierpiał na problemy, podobno w A2 jest lepiej. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Michal_288 Napisano 28 Lutego 2023 Udostępnij Napisano 28 Lutego 2023 podobno w tych i tych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Enadxx Napisano 28 Lutego 2023 Autor Udostępnij Napisano 28 Lutego 2023 (edytowane) No to opinie są podzielone znalazłem ciekawy post z wichu : Edytowane 28 Lutego 2023 przez Enadxx Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dokumosa Napisano 28 Lutego 2023 Udostępnij Napisano 28 Lutego 2023 W Gold A1 problem dot. wszystkich egzemplarzy. Górne ślizgi były znacznie niższe niż gniazdo pod nie przewidziane w goleniach z tego względu zostały wklejone żeby się nie przemieszczały jednak klej z czasem puszczał i ślizgi spadały niżej gdzie goleń nie była pod nie pasowana i zaczynała się tępa praca widła. A Gold A2 ślizgi są pełnej wysokości (nie ma możliwości przesunięcia się). Problem przecierających się goleni dot. przede wszystkim wszystkich silverów (nie tylko 35 ale też Judy+Recon). Taki urok tej czarnej, ozdobnej powłoki na stalowych goleniach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Enadxx Napisano 28 Lutego 2023 Autor Udostępnij Napisano 28 Lutego 2023 @Dokumosa Czyli teoretycznie 35 gold w wersji A2 powinna być wolna od wyżej wymienionych problemów? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dokumosa Napisano 28 Lutego 2023 Udostępnij Napisano 28 Lutego 2023 Niemniej jednak problem przycinających się goleni w 35 Gold to tylko wierzchołek góry lodowej. Cała reszta przypadłości pozostała. Przede wszystkim celowo "potanione" tłumiki kompresji i powrotu, brak kompatybilności części z Revel/Pike (pasują tylko kurzówki i gąbki), sposób wyrównywania ciśnienia między komorami, ograniczona możliwość stosowania tokenów zmniejszających objętość komory pozytywnej itp.). 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Enadxx Napisano 28 Lutego 2023 Autor Udostępnij Napisano 28 Lutego 2023 @Dokumosa Czy można powiedzieć, że 35 gold, to recon gold z grubszymi lagami? Cała resza technogloi jest ta sama? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dokumosa Napisano 28 Lutego 2023 Udostępnij Napisano 28 Lutego 2023 (edytowane) Mniej więcej tak. Tyle, że jeszcze bardziej czuje się, że to wersja dla ubogich (wszystkie pokrętła plastikowe, mniejszy zakres regulacji kompresji i tłumienia odbicia...). Edytowane 28 Lutego 2023 przez Dokumosa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Enadxx Napisano 28 Lutego 2023 Autor Udostępnij Napisano 28 Lutego 2023 @Dokumosa W sensie jest wykonany gorzej niż recon gold? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dokumosa Napisano 28 Lutego 2023 Udostępnij Napisano 28 Lutego 2023 Tak właśnie. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Enadxx Napisano 28 Lutego 2023 Autor Udostępnij Napisano 28 Lutego 2023 (edytowane) @Dokumosa Podpytuje się , bo chodzi mi po glowie rower, który ma rs 35 gold o skoku 140mm. Ile można by zawołać za zdemontowany z 0 przebiegiem , z nowego roweru? Co by go sprzedać i dorzucić kasę do czegoś lepszego. Edytowane 28 Lutego 2023 przez Enadxx Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dokumosa Napisano 28 Lutego 2023 Udostępnij Napisano 28 Lutego 2023 (edytowane) Ja dałem za świeży demobil 850zł, chociaż początkowo facet który sprzedawał chciał 1100zł ale po 2 tyg pała mu zmiękła - widać chętnych nie było (ale skoro takie opinie w sieci to trudno się dziwić). Wideł jeździ w rowerze juniora (O1 w moich rowerach) i całkiem przyzwoicie pracuje (zrobiłem mu serwis zerowy po swojemu i wymieniłem kurzówki na nowe, czarne SKFy (te, które fabrycznie są w nowych 35mm RS). Edytowane 28 Lutego 2023 przez Dokumosa 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piter614 Napisano 4 Marca 2023 Udostępnij Napisano 4 Marca 2023 W dniu 28.02.2023 o 11:56, Dokumosa napisał: Przede wszystkim celowo "potanione" tłumiki kompresji i powrotu, Które można kręcić w jedną i drugą i zwyczajnie nie reagują ,głównie pokrętło rebaund w sumie amortyzator skręcony rozkręcony jest tak samo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dokumosa Napisano 4 Marca 2023 Udostępnij Napisano 4 Marca 2023 Coś tam reaguje ale jest to sprawie nieodczuwalne. Podobnie kompresja - tylko na zamkniętym przepływie faktycznie jest różnica. Jak się cieplej zrobi będę się z tym bawił (spróbuję na oleju 7WT). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piter614 Napisano 4 Marca 2023 Udostępnij Napisano 4 Marca 2023 Zmiana oleju nie wiele daje jest dalej tak samo 😅 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dokumosa Napisano 4 Marca 2023 Udostępnij Napisano 4 Marca 2023 Musi dawać bo przyslony sprawdzałem sIę przymykają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.