Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Na forum pojawiały się wątki informujące o problemach z 35 (wycierające się lagi, źle spasowane ślizgi, źle osadzone ślizgi powodujące ich przemieszczanie się ). Czy problem dotyczył tylko wersji 35 silver? Czy wersja 35 gold jest wolna o tych wad? Czy oba amortyzatory cierpią na podobne przypadki?

Dziekuję.

Edytowane przez Enadxx
Napisano

W Gold A1 problem dot. wszystkich egzemplarzy. Górne ślizgi były znacznie niższe niż gniazdo pod nie przewidziane w goleniach z tego względu zostały wklejone żeby się nie przemieszczały jednak klej z czasem puszczał i ślizgi spadały niżej gdzie goleń nie była pod nie pasowana i zaczynała się tępa praca widła. A Gold A2 ślizgi są pełnej wysokości (nie ma możliwości przesunięcia się).

Problem przecierających się goleni dot. przede wszystkim wszystkich silverów (nie tylko 35 ale też Judy+Recon). Taki urok tej czarnej, ozdobnej powłoki na stalowych goleniach.

Napisano

Niemniej jednak problem przycinających się goleni w 35 Gold to tylko wierzchołek góry lodowej. Cała reszta przypadłości pozostała. Przede wszystkim celowo "potanione" tłumiki kompresji i powrotu, brak kompatybilności części z Revel/Pike (pasują tylko kurzówki i gąbki), sposób wyrównywania ciśnienia między komorami, ograniczona możliwość stosowania tokenów zmniejszających objętość komory pozytywnej itp.). 

  • +1 pomógł 1
Napisano (edytowane)

Mniej więcej tak. Tyle, że jeszcze bardziej czuje się, że to wersja dla ubogich (wszystkie pokrętła plastikowe, mniejszy zakres regulacji kompresji i tłumienia odbicia...).

Edytowane przez Dokumosa
Napisano (edytowane)

@Dokumosa Podpytuje się , bo chodzi mi po glowie rower, który ma rs 35 gold o skoku 140mm.  Ile można by zawołać za zdemontowany  z 0 przebiegiem , z nowego roweru? Co by go sprzedać i dorzucić kasę do czegoś lepszego. 

Edytowane przez Enadxx
Napisano (edytowane)

Ja dałem za świeży demobil 850zł, chociaż początkowo facet który sprzedawał chciał 1100zł ale po 2 tyg pała mu zmiękła - widać chętnych nie było (ale skoro takie opinie w sieci to trudno się dziwić). Wideł jeździ w rowerze juniora (O1 w moich rowerach) i całkiem przyzwoicie pracuje (zrobiłem mu serwis zerowy po swojemu i wymieniłem kurzówki na nowe, czarne SKFy (te, które fabrycznie są w nowych 35mm RS).

Edytowane przez Dokumosa
  • +1 pomógł 1
Napisano
W dniu 28.02.2023 o 11:56, Dokumosa napisał:

Przede wszystkim celowo "potanione" tłumiki kompresji i powrotu,

Które można kręcić w jedną i drugą i zwyczajnie nie reagują ,głównie pokrętło rebaund w sumie amortyzator skręcony rozkręcony jest tak samo 

Napisano

Coś tam reaguje ale jest to sprawie nieodczuwalne. Podobnie kompresja - tylko na zamkniętym przepływie faktycznie jest różnica. Jak się cieplej zrobi będę się z tym bawił (spróbuję na oleju 7WT).

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...