Skocz do zawartości

[rama] Specialized Sirrus Elite Carbon 2020 - dożywotnia gwarancja problem


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Zakupiłem rower w czerwcu 2020 u polskiego dystrybutora skuszony "dożywotnią gwarancją na ramę". 

Nie dawno zauważyłem pęknięcie ramy na dole sztycy i pojechałem zareklamować. 

Dowiedziałem się po tygodniu o czym nie było mowy przy przyjmowaniu zgłoszenia, że muszę wysłać na własny koszt ramę do producenta do Czech a koszt to 600zł.

Rower jest już rozłożony i zapakowany w nie typową paczkę 155x26x85 20kg której nie obsługuje żaden przewoźnik w Polsce z tego co sprawdzałem i czeka na moją decyzje ;)

Czy to normalne że muszę pokrywać kosmiczne koszty wysyłek nie mając żadnej gwarancji na pozytywną realizacje? 

Słyszałem ze od roku producent Spec odrzuca wszystkie reklamacje jedna po drugiej..

 

Proszę o porady.

a94758d2-4a57-4e7d-ae77-b15e19848caf.jpg

Napisano

Nie jestem specem od prawa ale jeśli kupiłeś rower od Polskiej firmy (w sensie sklep/dystrybutor) na terenie Polski i masz dowód zakupu to należy Ci się obsługa na terenie Polski. Zadzwoń do UOKiK-u i się zapytaj - tak chyba będzie najprościej.

PS: Co to był za sklep gdzie to kupowałeś?

Wiesz co możesz też się ze Specem skontaktować i im opisz przypadek ... może to polska cebula próbuje Cię naciągnąć na koszty obsługi gwarancyjnej?

  • 2 tygodnie później...
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...