Sincere Napisano 23 Lutego 2023 Napisano 23 Lutego 2023 Zakupiłem rower w czerwcu 2020 u polskiego dystrybutora skuszony "dożywotnią gwarancją na ramę". Nie dawno zauważyłem pęknięcie ramy na dole sztycy i pojechałem zareklamować. Dowiedziałem się po tygodniu o czym nie było mowy przy przyjmowaniu zgłoszenia, że muszę wysłać na własny koszt ramę do producenta do Czech a koszt to 600zł. Rower jest już rozłożony i zapakowany w nie typową paczkę 155x26x85 20kg której nie obsługuje żaden przewoźnik w Polsce z tego co sprawdzałem i czeka na moją decyzje ;) Czy to normalne że muszę pokrywać kosmiczne koszty wysyłek nie mając żadnej gwarancji na pozytywną realizacje? Słyszałem ze od roku producent Spec odrzuca wszystkie reklamacje jedna po drugiej.. Proszę o porady.
grzesiowu Napisano 23 Lutego 2023 Napisano 23 Lutego 2023 Nie jestem specem od prawa ale jeśli kupiłeś rower od Polskiej firmy (w sensie sklep/dystrybutor) na terenie Polski i masz dowód zakupu to należy Ci się obsługa na terenie Polski. Zadzwoń do UOKiK-u i się zapytaj - tak chyba będzie najprościej. PS: Co to był za sklep gdzie to kupowałeś? Wiesz co możesz też się ze Specem skontaktować i im opisz przypadek ... może to polska cebula próbuje Cię naciągnąć na koszty obsługi gwarancyjnej?
Mod Team bogus Napisano 5 Marca 2023 Mod Team Napisano 5 Marca 2023 Temat został usunięty.Prawdopodobna przyczyna usunięcia:- pkt 2b zasad pisania - brak klamrowego nazewnictwa tematu- podobny temat już istnieje- narusza inne postanowienia i zasady regulaminu forum lub/i polityki prywatności.Zasady pisania na forum: http://www.forumrowerowe.org/topic/9018-zasady-pisania/
Rekomendowane odpowiedzi