Sincere Napisano 23 Lutego 2023 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2023 Zakupiłem rower w czerwcu 2020 u polskiego dystrybutora skuszony "dożywotnią gwarancją na ramę". Nie dawno zauważyłem pęknięcie ramy na dole sztycy i pojechałem zareklamować. Dowiedziałem się po tygodniu o czym nie było mowy przy przyjmowaniu zgłoszenia, że muszę wysłać na własny koszt ramę do producenta do Czech a koszt to 600zł. Rower jest już rozłożony i zapakowany w nie typową paczkę 155x26x85 20kg której nie obsługuje żaden przewoźnik w Polsce z tego co sprawdzałem i czeka na moją decyzje ;) Czy to normalne że muszę pokrywać kosmiczne koszty wysyłek nie mając żadnej gwarancji na pozytywną realizacje? Słyszałem ze od roku producent Spec odrzuca wszystkie reklamacje jedna po drugiej.. Proszę o porady. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grzesiowu Napisano 23 Lutego 2023 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2023 Nie jestem specem od prawa ale jeśli kupiłeś rower od Polskiej firmy (w sensie sklep/dystrybutor) na terenie Polski i masz dowód zakupu to należy Ci się obsługa na terenie Polski. Zadzwoń do UOKiK-u i się zapytaj - tak chyba będzie najprościej. PS: Co to był za sklep gdzie to kupowałeś? Wiesz co możesz też się ze Specem skontaktować i im opisz przypadek ... może to polska cebula próbuje Cię naciągnąć na koszty obsługi gwarancyjnej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team bogus Napisano 5 Marca 2023 Mod Team Udostępnij Napisano 5 Marca 2023 Temat został usunięty.Prawdopodobna przyczyna usunięcia:- pkt 2b zasad pisania - brak klamrowego nazewnictwa tematu- podobny temat już istnieje- narusza inne postanowienia i zasady regulaminu forum lub/i polityki prywatności.Zasady pisania na forum: http://www.forumrowerowe.org/topic/9018-zasady-pisania/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi