Gość Artur Napisano 18 Lutego 2023 Udostępnij Napisano 18 Lutego 2023 Panowie, Czy po założeniu tzw " Speed boxa" do silnik PANASONIC GX Ultimate, 90Nm, 36V będzie się wyświetlała właściwa prędkość/przebieg ? Dziękuję za odpowiedź ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Łukasz Napisano 23 Lutego 2023 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2023 Też mam taki silnik w rowerze, z tego co się dowiadywałem oryginalny chip, czyli pewnie speed box jak to nazywasz nie wpływa w żaden sposób na przekłamania licznika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Borky Napisano 28 Lutego 2023 Udostępnij Napisano 28 Lutego 2023 Jakie wrażenia z jazdy panasonickiem ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Gość Napisano 1 Kwietnia 2023 Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2023 Podpinam się pod pytanie jak sprawuje się silnik Panasonica?. Chce kupić elektryka i rozważam Cube performance z Boschem cx4 i Kelly's z silnikiem Panasonica. Dzięki za informację Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Lukasz Napisano 26 Kwietnia 2023 Udostępnij Napisano 26 Kwietnia 2023 Właśnie zakupiłem rower z silnikiem PANASONIC GX Ultimate, 90Nm, 36V oraz speed box 1. Jak wszystko podłącze i przetestuje to dam znać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Gregor Napisano 20 Maja 2023 Udostępnij Napisano 20 Maja 2023 Niestety, ale za tyle kasy nawet nie potrafią tego ogarnąć... "SpeedBox 1.0 umożliwia podwojenie ograniczenia prędkości roweru elektrycznego z pierwotnych 25 km/h do 50 km/h. Po zastosowaniu rzeczywista prędkość będzie wyświetlana w wartościach połówkowych. Wyświetlacz pokazuje również przebieg podróży i inne aspekty jazdy." Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Gregor Napisano 6 Czerwca 2023 Udostępnij Napisano 6 Czerwca 2023 Postanowiłem pójść inną drogą, bo speedboxy nie pokazują realnej prędkości z racji zasady działania. Lepsze rozwiązanie to przełożenie magnesu na korbę , aczkolwiek to jest też rozwiązanie które eliminuje prędkość prawdziwą na liczniku panasa. Lepsze bo tańsze. Ja z kolei próbuje zhakować eeprom w sterowniku . Mam już zdumpowany wsad z eeprom i widzę gdzie co można odblokować. Niestety jeszcze nie potrafię wyliczyć checksumy. Jak to pyknie to speedboxy i inne wynalazki będą niepotrzebne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Łukasz 78 Napisano 25 Października 2023 Udostępnij Napisano 25 Października 2023 hej i co udało sie zmodyfikować tego Panasonica? ja kupiłem speedbox i po rozebraniu pokrywy nie mam gdzie go podłączyć (brak wtyków jedynie pełny przewód:( ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chudzinki Napisano 25 Października 2023 Udostępnij Napisano 25 Października 2023 No i elegancko 🤣. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość ulan76 Napisano 23 Listopada 2023 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2023 zakładanie magnesu na korbe i przełozenie czujnika w druga strone jest do niczego. Fakt ze rower jedzie szybciej, pokazując zaniżoną predkosc. Ale jest inny problem, gdy nie pedałujemy, wtedy rower nie widzi predkosci. Gdy zaczynamy pedałowac on tą predkosc po chwili wyłapuje, ale wspomaganie jest sporo słabsze, bo czujnik widzi niska predkosc i lekki nacisk, wtedy jadac szybciej, bardzo słabo wspomaga, w stosunku do fabrycznego wspomagania. Szczerze, lipa, gdy chcemy nagle przyszpeiszyc, jadac na luzie, a daj boże pod górke, to nie ma startu jak z petardy, tylko zopznieniem, ledwo co pomaga. Ta opcja nie nadaje sie na codzienne jazdy, tylko jako chwilowa zabawa, zeby zobaczyc na prostej ze wieksza uzyskalismy predkosc blizej nie okresloną. W nogach czus ze wiecej wysiłku musimy wkładac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Gość Napisano 4 Stycznia Udostępnij Napisano 4 Stycznia Ulan76 bzdury za przeproszeniem piszesz. U Mnie się to świetnie sprawdza i moc jest taka sama. Mam ten silnik od roku i jest niesamowity(póki co) Jedyna wada to przy wyższej prędkości ponad 30 km/h to już ogromne zużycie baterii. Ale powyźej tej prędkości rzadko się jeździ i w gruncie rzeczy tej baterii mimo wszystko wystarcza na długi dystans. Polecam tą modyfikację głównie przy jeździe pod górkę ponieważ przy odcince ciężko utrzymać taką prędkość a na płaskim zawsze powyżej 25km możesz przełączyć się w tryb off. poza tym możesz zamontować zwykły licznik prędkości i będziesz miał wszystkie wskazania prawidłowe. Taki licznik kosztuje powiedzmy 100 zł i źadnego chipa/boxa nie musicie kupowaċ. pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi