Bartek1337 Napisano 18 Lutego 2023 Udostępnij Napisano 18 Lutego 2023 Witam! W yarim jak i w moim starym lyriku mój oring od sagu po prostu wsuwał się pod kurzową, czy ktoś kiedyś tak miał? Nie wiem czym to jest spowodowane i interesuje mnie czy będę musiał robić serwis dolnych goleni, żeby ją wyciągnąć?. Nie chce tego znów robić bo jest zalany nowym olejem. Z mojej strony zakładam, że weszła pomiędzy kurzową, a gąbką. Jest to oryginalny oring. Czym to może być spowodowane i czy grozi czymś jeżeli jej nie wyciągne? ;/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team sznib Napisano 18 Lutego 2023 Mod Team Udostępnij Napisano 18 Lutego 2023 Jak? Jakoś nie mogę sobie tego wyobrazić. Przecież kurzówki ściśle przyolegają do lag i nie ma szans żeby tam oring wszedł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bartek1337 Napisano 18 Lutego 2023 Autor Udostępnij Napisano 18 Lutego 2023 Sam byłem zdziwiony nie wiem jak to się dzieję, ale jest to delikatnie dziwne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KSikorski Napisano 18 Lutego 2023 Udostępnij Napisano 18 Lutego 2023 Może zgubiłeś sprężynki od kurzówek? W każdym razie jeśli takie zjawisko jest możliwe to kurzówki do śmieci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bartek1337 Napisano 18 Lutego 2023 Autor Udostępnij Napisano 18 Lutego 2023 Sprężynki są, kurzówki nowe. Okazalo by się czy gdzieś pękła czy jednak weszła do środka dopiero jakbym go rozebrał i tak też zrobie. Nawet znalazłem zdjęcie jak w starym amortyzatorze się tak zadziało na nowych skfach. Podejrzewam, że wtedy była to wina tego, że był to zwykły oring. Nie ma tam sprężynki, bo potrzebowałem ją zdjąć, żeby próbowac wyciągnać oring. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KSikorski Napisano 18 Lutego 2023 Udostępnij Napisano 18 Lutego 2023 To są na 100% SKF`y do tego modelu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bartek1337 Napisano 18 Lutego 2023 Autor Udostępnij Napisano 18 Lutego 2023 w 100% Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dokumosa Napisano 19 Lutego 2023 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2023 Nie ma takiej możliwości żeby oring wlazł pod sprawną kurzówkę. Druga sprawa te zielone skf'y faktycznie jakieś zbyt jaskrawe (miałem kiedyś to były bardzo ciemne). W każdym razie dzisiaj lepsze i 2x tańsze są te skf'y: 00.4318.045.004. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bartek1337 Napisano 20 Lutego 2023 Autor Udostępnij Napisano 20 Lutego 2023 Dzisiaj rozebrałem mojego yariego i oring był między kurzówką, a gąbką tak jak mówiłem ;/. Nie wiem jak to się stało, ale wyciągnąłem ten oring i założylem go tak jak był. Uszczelki nie powinny być złe, ponieważ są nowe. Zastanawiam się czy jest taka możliwość, że przy dobiciu amortyzatora mogła wejść pod uszczelkę? Przez jeden wyjazd miałem zbyt wysoki sag i mogło go wtedy dobić. Jest taka opcja? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piter614 Napisano 4 Marca 2023 Udostępnij Napisano 4 Marca 2023 W dniu 18.02.2023 o 21:13, Bartek1337 napisał: Dziwnie wyglądają te uszczelnienia tak jak by wcale nie dolegały do lagi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.