Daimos77 Napisano 10 Lutego 2023 Napisano 10 Lutego 2023 Zauważyłem dziś, że przy tym otworku w klmace jest lekkie zapocenie. Wytarłem ale za parę godzin znowu się pojawiło, czy czeka mnie naprawa/wymiana klamki lub jakiś uszczelek? Dodam tylko, że są to nowe hamulce zdjęte z nowego roweru, które przełożyłem do siebie. Cytuj
tobo Napisano 10 Lutego 2023 Napisano 10 Lutego 2023 Czeka cię redukcja ilości płynu w układzie. Demontujesz koło, wykręcasz śrubę która zamyka port odpowietrznika na zbiorniku wyrównawczym (torx t10). Wsuwasz między klocki np nóż "stołowy" lub cokolwiek innego, płaskiego ale sztywnego i rozpychasz klocki. Alternatywie demontujesz klocki i popychasz same tłoczki do pozycji wyjściowej. Np kluczem imbusowym włożonym w zacisk do środka tłoczka. Sramy często są zalane za dużą ilością płynu lub po jakimś czasie od wyprodukowania puchną im elementy gumowe i płyn nie ma miejsca. Przez otwór w klamce popłynie dot. Żeby nie wypluło go z układu przykryj port np papierowym ręcznikiem. Po rozepchnięciu tłoczków wkręć śrubę, wytrzyj dźwignię z płynu, jest żrący. Jeśli pracujesz bez rękawiczek to dobrze umyj ręce po kontakcie z płynem. 1 Cytuj
Daimos77 Napisano 10 Lutego 2023 Autor Napisano 10 Lutego 2023 Dzięki bardzo za informację! A już myślałem, że coś nie tak z klamką będzie 😄 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.