Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Chwilę się pougina i jest dużo lepiej, a potem znów robi się tępy - ten amor to jakiś ciężki przypadek ;) Obstawiam, że albo smar/olej gdzieś się nie rozprowadza jak trzeba, albo coś jest nie tak z tłumikiem. Tłumik sprawdzałeś tak jak pisał Dokumosa, tj. w pozycji pionowej (jak w czasie jazdy)?

Napisano

Tak, tłumik sprawdzałem i działa dobrze. Nie wiem, może ja jestem jakiś lewy w serwisie. Spróbuję wysłać go w przyszłości do serwisu, może oni go lepiej przebadają. Póki co pojeżdżę na takim, może się coś poprawi.

Napisano (edytowane)

Aktualizacja: Udało się naprawić. Wysmarowałem dół górnych lag i uszczelki niemiłosierną (znacznie większą niż na filmach czy też wcześniej)  ilością smaru, złożyłem i pomogło. Amorek działa szybko i przyjemnie :D 

Edytowane przez Trapczyk.
  • +1 pomógł 1
Napisano

Kolego jeśli masz XCR-a to na dzień dobry zmień ślizgi na takie co są w Raidon/Epixon. Terz masz plastik z tulejką u góry co powoduje duże mulenie amortyzatora podczas pracy

  • +1 pomógł 1
Napisano

Mogę potwierdzić, że wymiana ślizgów ogarnia temat. W amorku córki nowe ślizgi, uszczelki kurzowe i olejowe oraz optymalizacja samych sprężyn sprawiły, że amortyzator zaczął współpracować z jeźdźcem o niskiej wadze. 

  • +1 pomógł 2

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...