Skocz do zawartości

[Pancerz] Hamulcowy


ChuChu

Rekomendowane odpowiedzi

Hej,

Potrzebuję dobry pancerz do hamulców tarczowych mechanicznych. Z racji częściowo zintegrowanego kokpitu, Jagwire Keb-SL raczej się nie sprawdzi.

Dobre opinie słyszałem o Dura Ace, ale nie da się go kupić na metry. Jest jeszcze Jagwire Sport o obniżonej kompresji, no ale sam nie wiem.

Macie coś sprawdzonego?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio Ju tuber amerykański przypominający Aleksandra z pszczółki Maji przypomniał mi o istnieniu takich złączek dwustronnych Jagwire sprzedawanych po 10 szt.  Połączenie dwustronne Można do sztywnego pancerza włączać na ostry zakręt pancerz gorszej  sztywności. Sam tego nie testowałem, chociaż przed laty z lenistwa miałem dziubek w dziubek dwie zwykłe końcówki pancerza w okolicy gdzie pancerz wychodzi z pod owijki ( zmiana kokpitów bez rozklejania, pancerze na kierownicy zostawały pod owijką)  i hamulce szczękowe nie traciły mocy…

Dziś od lat już używam dość sztywnego lex sl  - do BB7 cała linka, i nie bardzo wiem jaki podatny na zagięcie pancerz można wykorzystać na zakręcie bo rozumiem że gdzieś tam przy główce ramy i widelcu ta integracja ma nie prężyć? Stare retro pancerze zawsze takie były za miękkie, czasami nawet w rozpaczy robiłem z nich ostatni zakręt do przerzutki shimano 9s żeby szybko na rano postawić indeks na nogi. Jak takie rozwiązanie wpłynie na Bb 7 nie wiem, moje działają teraz z tarczami 160 na jeden palec. Ale przy główce linka wrednie twarda, robi brzydki łuk,  a idzie klasycznie po wierzchu. 

Edytowane przez itr
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 A dlaczego chcesz zmieniać ? Fabryczny zestaw nie odbija? Może  jest żle ustawiony wlot do klamkomanetki? Partacko strzępi się zawijas stali po docięciu pancerza, albo przechiński pancerz zacisnął się pod  mocnym  oplotem owijki? Czy nie ma ratunku i trzeba jednak zrobić na nowo? Co jest ma końcu? Jeden czy dwa tłoczki? Bb7 słabo widzę z marnym pancerzem po drodze. Wrażliwy hamulec. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja nic nie zmieniam, ja się szykuję za wczasu na przyszłoroczny serwis :D Taka taktyka, żeby mieć wszystko gotowe. 

Fabryczny pancerz to No Name podłej jakości. Jak za rok będę rozbierał do cięcia rury, to chce już wsadzić coś porządnego. Hamulce to Shimano BR-RS305.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiesz, gdybym chciał hydrauliczne, to bym kupił. Jednak z pewnych względów, wolę mechaniczne. Patrze także realnie na wymagania i absolutnie nie widzę potrzeby ich posiadania. Nawet w MTB, mimo że jeździłem dużo i agresywnie, nigdy nie zużyłem nawet 50% klocków. Na szosie hamuję tyle, ile wymaga zatrzymanie przed światłami.

Ja jestem z tych ludzi, którzy lubią pogrzebać przy rowerze. A jak się grzebie, to popełnia się też błędy. W przypadku szosy, taki błąd jest dużo bardziej kosztowny i pracochłonny niż w MTB.

Edytowane przez ChuChu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...