Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Piasty DT Swissa i tak są banalne do serwisu. Bez narzędzi gołymi rękami można to uczynić. Oczywiście nie uwzględniając wymiany łożysk.

Napisano (edytowane)

No to rzeczywiście, "serwis"... 😂

@KrissDeValnor  ja byłem przekonany, że DT350 to DT350 i w dniu premiery nowych wyszły wszystkie wersje i konfiguracje, a tu się okazuje, że wtedy to były MTB, a teraz szosowe. :)

Edytowane przez TheJW
  • +1 pomógł 2
Napisano
34 minuty temu, pecio napisał:

Piasty DT Swissa i tak są banalne do serwisu. Bez narzędzi gołymi rękami można to uczynić. Oczywiście nie uwzględniając wymiany łożysk.

Rzeczywiście, niezły serwis. Tak jakby powiedzieć, że serwis korby i suportu, polega na wytarciu ramion i misek z zewnątrz.

W piastach Novatec serwis wygląda podobnie. Do tylnej osi potrzebny jest jeden klucz, za to nie tej durnej nakrętki na którą wszyscy narzekali.

@TheJW ja się tam szczególnie nie interesowałem, ale nie słyszałem żeby ktokolwiek kiedyś określił 350 jako piasty szosowe.

Napisano
44 minuty temu, ChuChu napisał:

@TheJW ja się tam szczególnie nie interesowałem, ale nie słyszałem żeby ktokolwiek kiedyś określił 350 jako piasty szosowe.

Chodzi o to, że w szosowych są dodatkowo wersje na 20 i 24 szprych oraz pod hamulec obręczowy. Kiedyś jeszcze były specyficzne osie 130mm.

  • +1 pomógł 1

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...