Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

A co jak Ci powiem, że na Tufo Speedero, czyli bliźniaku Thundero, jeżdżę na około 1.9 Bara? Co więcej, nie jest do dla mnie flak. Na Race King jeździłem na około 1.4 Bara.

Nie wiem co to dla Ciebie jest ciśnienie nominalne, ale Tufo 40c ma zakres 2-5 Barów.

Powiedz, na jakich oponach jakiego typu jeździłeś?

Napisano

@ChuChu Postawiłeś sobie tezę, po czym szukasz argumentów, które ją popierają, ignorując te, które ją odrzucają.

W ten sposób możesz udowadniać, że picie wódki jest zdrowe.

Napisano (edytowane)

Nie szukam argumentów, bo nie muszę. Daję Ci przykład z życia.

Spojrzałeś na stronę? Wiesz że opony można pompować?

Oponę 2.2 napompujesz żeby zmniejszyć opór, a z 40c nie zrobisz większego balona dla wyższego komfortu.

Edytowane przez ChuChu
Napisano

Tak, tak, pyknę sobie 100 psi do balona 2.2 i objadę wszystkich na Gran Fondo.

Napisano

A wiesz po co się wsadza opony 40c? Kto normalny wkłada 40c i pompuje 100 psi?

Daj już sobie spokój...

Rozmawiamy o MTB, a Ty nagle wyskakujesz o szosie.

Zapytam jeszcze raz. Na jakich oponach, jakiego typu jeździłeś?

Napisano
27 minut temu, ChuChu napisał:

A wiesz po co się wsadza opony 40c? Kto normalny wkłada 40c i pompuje 100 psi?

Daj już sobie spokój...

Rozmawiamy o MTB, a Ty nagle wyskakujesz o szosie.

Ja akurat wiem, po co się takie opony wsadza.

To nie ja tu wciskałbym wszystkim bez wyjątku 2.2" balona "bo najwyżej se dopompujesz".

Ponownie przypomnę - temat jest o "twardym gruncie i asfalcie", a to nie brzmi jak definicja MTB.

Masz rację, daję sobie spokój. Widzę, że znowu jest wyparcie i powrót do bańki.

Napisano

Dajcie już spokój, jak czytam to każdy ma swoje racje. Wszystko zależy od okoliczności i trybu jazdy. itp.

Nie ma niestety rzeczy ani uniwersalnych, ani jedynie słusznych, zawsze jest coś za coś. I to w każdym aspekcie życia. Taki już ten świat jest, ciągle musi być jakieś ale:)

Kolega ma dobrego MTB, ale jeździ bardziej gravelovo. Najprostszym moim zdaniem rozwiązaniem i takim "kompromisem" niestety to zmiana na opony "typu" 

CONTINENTAL Double Fighter III czyli taki gravel w grubości MTB. Jest duża szansa że mu się spodoba, chyba że lubi szybkość i ma parę w nogach to niestety zmiana roweru.

 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...