pdz Napisano 26 Stycznia 2023 Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2023 (edytowane) Hej Kupiłem narzędzie Lezyne tubeless insert kit. https://ride.lezyne.com/collections/tubeless/products/tubeless-insert-kit Wiem jak działa , problemem jest mocowanie. Mocowane jest w kierownicy na wcisk , w komplecie są 3 rodzaje oringów po 2 sztuki ale w żaden sposób nie pasują. Małe i średnie są za luźne na obu końcach, większe są luźne od środka a od zewnątrz nie wchodzi w kierownice, dzieje się tak, ponieważ narzędzie mimo 3 kompletów takich samych oringów ma różne średnice na mocowaniu od wewnętrznej i zewnętrznej strony. Czy ma ktoś podobne doświadczenie, jakie jest rozwiązanie problemu ? Edytowane 26 Stycznia 2023 przez pdz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ChuChu Napisano 26 Stycznia 2023 Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2023 A próbowałeś mieszać Oringi? Strzelam że to kwestia kierownicy, a właściwie na pewno. Narzędzie projektowali pewnie pod ileś tam modeli. Jaką masz kierownicę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pdz Napisano 26 Stycznia 2023 Autor Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2023 Tak, mieszałem, ten największy od wewnątrz jest za luźny, ten średni od zewnątrz za luźny a ten największy może wejdzie na ścisk ale mam wrażenie, że wciśnięty na siłę wyskoczy, może gdyby ten wewnętrzny trzymał to by nie wypadło a tak to mało pewne mocowanie. Podjadę pewnie do jakiegoś sklepu z oringami i dobiorę. Kierownica raczej standardowa w Scott Scale. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ChuChu Napisano 26 Stycznia 2023 Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2023 Czyli pewnie kawał klocka, o nierównomiernej grubości ścianek. W kierownicach chociażby PRO, ścianka jest cienka, a co ważniejsze, tej samej grubości na dość długim odcinku. Jeżeli ten największy ma potencjał żeby wejść, to spróbuj nasmarować chociażby sprayem silikonowym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pdz Napisano 26 Stycznia 2023 Autor Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2023 Narzędzie jest długości chwytu a na tej długości kierownica jest okrągła, równa. Sądzę, że to kwestia oringu, podjadę rowerem z narzędziem i dopasuję coś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciek.B Napisano 26 Stycznia 2023 Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2023 (edytowane) 6 godzin temu, pdz napisał: Kierownica raczej standardowa w Scott Scale 6 godzin temu, ChuChu napisał: Czyli pewnie kawał klocka, o nierównomiernej grubości ścianek Akurat kiery Syncross pakowane seryjnie są spoko i nie wydaje mi się aby zwężała się, lub była jajowata, czy pofalowana wewnątrz na tak krótkim odcinku. Edytowane 26 Stycznia 2023 przez Maciek.B Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pdz Napisano 31 Stycznia 2023 Autor Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2023 (edytowane) Kierownica jest prosta w miejscu gdzie mocowane są chwyty i ma 20 mm od wewnątrz , kit Lezyne nie jest dłuższy niż chwyt. Średnica kitu Lezyne w miejscach gdzie mocowane są oringi to od wewnętrznej strony kierownicy 14.5 mm a od zewnętrznej 15.5 mm W zestawie są oringi 3 rozmiary po 2 sztuki ale akurat u mnie nie pasowały, kupiłem po kilka oringów w różnych rozmiarach (średnica wewnętrzna oringu i jego grubość) 14x2.5 , 14x3 , 14.5x2.5 , 14.5 x3 , 15x2.5 , 15x3 i udało się dopasować i zamontować na wcisk z pomocą oleju do łańcucha, bez niego stawiały opór. Edytowane 31 Stycznia 2023 przez pdz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.