elton29 Napisano 23 Stycznia 2023 Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2023 Witam, jak w temacie, szukam firmy, osoby która mi zaplecie i wycentruje dwa tylne koła, okolice Mińska Mazowieckiego najchętniej ale wysyłkę też wchodzi w grę. Z góry dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
revolta Napisano 23 Stycznia 2023 Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2023 Daveo.pl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TheJW Napisano 23 Stycznia 2023 Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2023 Jak chcesz mieć zrobione dobrze, to Dandy Horse albo z @Punkxtr się dogadaj. Tylko wiesz, dobrze =/= tanio. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KNKS Napisano 23 Stycznia 2023 Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2023 To są jakieś drogie koła ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
revolta Napisano 23 Stycznia 2023 Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2023 (edytowane) Wszystko zależy od budżetu. Komponetow ,twojej kieszeni. Dla jednych drogie dla drugich nie Ja składałem w daveo Piasty dt 350 Obręcze dt e512 Szprychy nie pamiętam. Zapłaciłem 1800zl . Gdzie rower mam x Calibra 9 z roku 2015 który kosztował 4300 zł. Dla mnie to był spory wydatek . Niektórzy mają rowerki za kilka naście tys Same pedały lub ramiona korby z czujnikiem mocy za 2 tys Tak więc jest tonpojecie względne Edytowane 23 Stycznia 2023 przez revolta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KNKS Napisano 23 Stycznia 2023 Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2023 @revoltaPytałem autora czyli @elton29Jeśli to jakieś standardowe koła, z prostego roweru, to powinien ogarnąć je każdy przyzwoity mechanik rowerowy i nie potrzeba do tego Dandy czy Daveo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
revolta Napisano 23 Stycznia 2023 Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2023 Chyba ze źle zrozumiałem tekst bo pisze żeby zapleść koła. Pomyslelm ze od nowa . Zwykle przeplecenie u mnie w okolicy 60 zł ale czy to dobrze będzie. Zależy po czym jeździ ile waży Ja ważę 100kg chciałem żeby bylo to dobrze e Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
elton29 Napisano 23 Stycznia 2023 Autor Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2023 40 minut temu, KNKS napisał: @revoltaPytałem autora czyli @elton29Jeśli to jakieś standardowe koła, z prostego roweru, to powinien ogarnąć je każdy przyzwoity mechanik rowerowy i nie potrzeba do tego Dandy czy Daveo. Ja mam mam obręcz ztr crest 29, piastę stans 3.30 i szprychy cn spoke aero z nyplami 16 mm sapim, pytam bo u mnie w mieście nie ma o czym rozmawiać... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tobo Napisano 23 Stycznia 2023 Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2023 Ten zestaw przerasta lokalesów? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
elton29 Napisano 23 Stycznia 2023 Autor Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2023 Nawet nie chcę tego tematu poruszać... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KNKS Napisano 23 Stycznia 2023 Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2023 Każdy średnio ogarnięty mechanik podoła temu zadaniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
abdesign Napisano 23 Stycznia 2023 Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2023 Panowie... mieliście tę konkretną obręcz w ręku? @elton29Będziesz miał kolego problem. Ci co się nie znają spieprzą a Ci, którzy się znają nie będą tego chcieli robić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mihau_ Napisano 23 Stycznia 2023 Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2023 Zawsze można wysłać do harfy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
itr Napisano 23 Stycznia 2023 Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2023 (edytowane) Potwierdzam, pierwszą wersję cresta 29 , dawno temu narobiłem kłopotów wściekle, w końcu w złości kupiłem zwykłe nie cieniowane 2.0 od DT I tak te koła jeżdżą do dziś. Po pierwszych dwóch trzech wyścigach trzeba było koła stroić w końcu stanęły i przestały się luzować… ostatnie ruchy robił Pan Mechanik z Pruszkowa, który o zgrozo jednak zaplata „ mocno” jak na tor … rachityczna obręcz i cieniowane szprychy do tego ktoś kto napina to bez umiaru napinając i klops gotowy….50 km po dziurach i nowe koło wiotkie i krzywe. Co ciekawe tak samo spieprzył mi koła kiedyś słynny u kolegów z mtb 26 cali Marcel z Warszawy, bardzo piórkową obręcz pod szytkę zrobiliśmy na 32 szprychach 1,5 …. Pojechałem z nimi do Bychawy tam 120 km i szprychy wiotkie koło chodzi na boki jak chce… tył - poszedł do kosza po kilku korektach szprychy przeciągnięto. ten sam mechanik robił super koła 26 - bez żadnych reklamacji na tych samych Dt revolution . Po prostu Wolber Apen plus szytka 9 atm chyba zmieniała parametry super lekkiej obręczy i cała praca na centrownicy szła do diabła…. Możliwe że koła z krestem też warto nadmuchać i skorygować naciąg po dobie z ciśnieniem w oponach. Edytowane 23 Stycznia 2023 przez itr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
elton29 Napisano 23 Stycznia 2023 Autor Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2023 34 minuty temu, abdesign napisał: Panowie... mieliście tę konkretną obręcz w ręku? @elton29Będziesz miał kolego problem. Ci co się nie znają spieprzą a Ci, którzy się znają nie będą tego chcieli robić. Na czym polega problem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
itr Napisano 23 Stycznia 2023 Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2023 Crest to wiotka obręcz , nie lubiana za bardzo, jednak był czas z 10 lat temu że sporo znajomych na nich się ścigało, na lekkich szprychach. teraz muszę sam siebie poprawić, moja wypowiedź wskazuje, że miałem Cresta najpierw na Revolution, nie. Miałem inną delikatną i lekką obręcz na wyścigi od Bongragera i to z nią ratunek był w szprychach 2.0…. Jednak niedługo po tym plotłem koła na Cretach i wkurzony na szprychy Revolution kazałem zaplatać ma 2 zero…. A potem koledzy z tymi kołami na 1,5 czasem się skarżyli a ja mówiłem ha ha ja mam 2,o i u mnie wszystko gra… ale nawet moje koła miały wizyty na dociąganie w wieku niemowlęcym…. Mają teraz z 12 może 13 lat i są ok. Tylko to były koła premium i nie tłukły się tysiącami km lato zima. Za to robiły wyścigi w górach u Golonki czy Rychlebskie Ścieżki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
abdesign Napisano 23 Stycznia 2023 Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2023 O crestach napisano juź chyba wszystko i jest to wiedza ogólnie dostepna... Dlaczego były popularne, dlaczego już nie są, do czego się nadawały i jaki ryzyko podejmowali ci co na niej jeździli (wygram albo nie dojadę). Obręcz powstała dla niskiej wagi bez zachowania umiaru. Wiotka, delikatna, pękająca przy nyplach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
itr Napisano 23 Stycznia 2023 Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2023 (edytowane) Dojechałem zawsze, ale nigdy nie wygrałem…. Jednak dziś brakuje mi kół do gravela, te koła stoją, i absolutnie nie zejdę z nimi na wąskie opony z wyższym ciśnieniem i małym balonem. Bo strach, że rozwalę. obręcz Arch z tamtych czasów ( nie w wersji III) ważyła aż ze 100 gramów wiecej - ok 460-470 g wyglądając identycznie i jest w normalnych zastosowaniach - niezniszczalna materiał jednak na coś się przydał…. czy było warto mieć koła w tej wadze? Tak razem z karbonową ramą i czasami sztywnym widelcem, to w wadze kół ( z papierowymi oponami na mleku) była tajemnica moich najlepszych wyników…. Przy podobnej formie skok w przód. Z perspektywy jednak ta cała rywalizacja ( taki drugi sektor z czasem przeskokiem do pierwszego) to była aberracja umysłowa dziś pamiętam siebie rozumiem ale dziwię się i pukam w czoło. Pomijając wyścigi z podobnymi sobie troglodytami to lekkie koła są super, warto inwestować w koła bardziej niż w ramę z najwyższej półki ( moim zdaniem, praktyka kochającego Sudety czy Karkonosze) Edytowane 23 Stycznia 2023 przez itr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
itr Napisano 23 Stycznia 2023 Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2023 Ze względu na przewidywane problemy z ciągłymi korektami wybrałem wtedy - dawno temu klasyczne nyple- cięższe, ale nie tak wrażliwe na zastanie czy zagniecenie jak leciutkie - aluminiowe. Dziś myślę, że to był dobry ruch. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawel2208 Napisano 1 Marca 2023 Udostępnij Napisano 1 Marca 2023 (edytowane) Jak cenowo wychodzi zaplatanie kół w porównaniu do gotowców? Interesują mnie koła DT Swiss na piastach 350 do szosy i zastanawiam się nad gotowym zestawem lub zaplataniem na podobnych podzespołach. Edytowane 1 Marca 2023 przez pawel2208 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tobo Napisano 2 Marca 2023 Udostępnij Napisano 2 Marca 2023 Wychodzi tyle ile zależnie od miasta i autora zaplotu. Od 30 do 300. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TheJW Napisano 2 Marca 2023 Udostępnij Napisano 2 Marca 2023 (edytowane) Za 30 zł nikt koła dobrze nie zaplecie, bo to nie będzie się w żaden sposób kalkulowało. No i nikt nie da na to gwarancji darmowej poprawy jeśli w ciągu kilku miesięcy koło się pokrzywi z powodu złego naciągnięcia. Oczywiście wybierając się do kogoś, kto ma w cenniku 300 zł też warto zweryfikować chociażby po opiniach w sieci, czy usługa na pewno jest warta tej ceny, bo pierdyknąć sobie cenę z kosmosu lansując się na serwis premium to nie problem... Edytowane 2 Marca 2023 przez TheJW 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sabarolus Napisano 2 Marca 2023 Udostępnij Napisano 2 Marca 2023 "lansując się na serwis premium to nie problem..." Ot wystarczy broda i wąs u mechanika, flanelowa koszula w krate i odrobina hipsterskiego looku razem z ekspresem do kawy na zakładzie i voila Teraz wszystko jest premium, nawet takie Volkswageny rynku rowerowego jak Trek i Specialized są premium Ad rem - W Łodzi cena za sensowne zaplecenie koła to 80-150 pln. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.