KSikorski Napisano Piątek o 09:01 Napisano Piątek o 09:01 Zastanawiające, bo waży praktycznie jak "pełny" Sid na goleniach 35mm, a w opisie stoi "SL" i 32mm... Cytuj
Michal2008 Napisano Piątek o 09:16 Napisano Piątek o 09:16 ludzie na peperku pisali, że błąd w opisie, bo ktoś kupił i golnie ma 35 mm Cytuj
Dokumosa Napisano Piątek o 09:49 Napisano Piątek o 09:49 Oczywiście, że golenie 35mm bo to jedyna opcja w przypadku 120mm SIDa. Jeśli ktoś zainteresowany powinien mieć na uwadze dwie związane ze sobą "wady" tego widelca: 1. To OEM - bez gwarancji producenta 2. Wersja select - więc kiedy padnie tłumik to ~220EUR wymiana na RD2 Cytuj
TheJW Napisano Piątek o 09:52 Autor Napisano Piątek o 09:52 OEM, nie OEM, 24-miesięczna gwarancja obowiązuje i klientowi dynda, czy naprawi to producent, dystrybutor czy Maciek albo inny Kamil z serwisu CR. 2 Cytuj
michalr75 Napisano Piątek o 09:56 Napisano Piątek o 09:56 5 minut temu, Dokumosa napisał: 2. Wersja select - więc kiedy padnie tłumik to ~220EUR wymiana na RD2 Po jakim czasie padają te tłumiki? Bo jak chwilę po zakupie to bez sensu to w ogóle kupować 220EUR to prawie drugie tyle co ta oferta z CR. Cytuj
Dokumosa Napisano Piątek o 10:30 Napisano Piątek o 10:30 (edytowane) @TheJW to spróbuj oddać do autoryzowanego serwisu a zobaczysz rachunek Jedynie można złożyć reklamację u sprzedawcy i liczyć że w jakimś rozsądnym terminie wywiąże się z naprawy/wymiany. Klient jest dobry kiedy kupuje a potem można olać . Tutaj mogą się zasłaniać oczekiwaniem na (nieistniejące) części zamienne. W przypadku gwarancji (nie rękojmi) wymieniają tłumik na RD2. @michalr75 nie znasz dnia ani godziny - zbyt wiele zmiennych. Edytowane Piątek o 10:33 przez Dokumosa Cytuj
TheJW Napisano Piątek o 10:39 Autor Napisano Piątek o 10:39 (edytowane) A po co mam się zgłaszać do autoryzowanego serwisu? Kupuję w CR, reklamację składam w CR, oni mają ponieść wszystkie koszty (wysyłka, naprawa itd.) związane z doprowadzeniem produktu do sprawności i zgodności ze specyfikacją lub zwrócić się do podmiotu, kto je poniesie. A gdzie czy i gdzie oni to dalej wyślą - czy to mój problem? Kiedyś kupiłem u nich aluminiową szosę, w której w okresie gwarancji pękła rama. Robili różne fikołki, odsyłali do dystrybutora itd., ale finalnie i tak musieli mi zwrócić pieniądze za rower i odebrać ten z pękniętą ramą na swój koszt, bo nie byli w stanie dostarczyć ramy o odpowiednich parametrach. Podobną sytuację miałem z rowerem Speca kupionym stacjonarnie i kilkoma innymi produktami, niekoniecznie rowerowymi, z różnych źródeł. Edytowane Piątek o 10:40 przez TheJW 2 Cytuj
KSikorski Napisano Piątek o 11:20 Napisano Piątek o 11:20 Potwierdzam. Reklamowałem kilka lat temu rebę kupioną w CR, przestała działać blokada. Wysłana, odesłana, działała. Co z nią robili - nie wiem, ale efekt był zgodny z oczekiwaniem. Cytuj
Dokumosa Napisano Piątek o 11:23 Napisano Piątek o 11:23 (edytowane) Widać ja mam mniej szczęścia (chociaż niekoniecznie z CR). Co reklamowałem przez sklep to sprawa się ślimaczyła. Zawsze jakiś jałowy ping-pong korespondencyjny. Raz nawet skorzystałem z pomocy rzecznika praw konsumenta. Natomiast co reklamacji u dystrybutora/gwaranta - praktycznie od ręki i zgodnie z moimi oczekiwaniami. Edytowane Piątek o 11:25 przez Dokumosa Cytuj
TheJW Napisano Piątek o 11:24 Autor Napisano Piątek o 11:24 Ja mogę też z doświadczenia dodać, że nie każdy producent/dystrybutor przyjmuje zlecenia naprawy bezpośrednio. Niektórzy odsyłają do miejsca zakupu w celu złożenia reklamacji, a potem przedsiębiorcy załatwiają temat między sobą. Cytuj
KSikorski Napisano Piątek o 11:27 Napisano Piątek o 11:27 W zeszłym roku kupowałem Reverba C1 i Deluxe Ultimate. Wybrałem opcję najłatwiejszą - kupiłem w lokalnym serwisie, który zaopatruje się bezpośrednio w Aspire. Tym samym mam sprzedawcę, serwisanta i gwaranta w jednym podmiocie. Cytuj
Michal2008 Napisano Piątek o 11:27 Napisano Piątek o 11:27 (edytowane) polecam korzystać z rękojmi, a nie reklamacji i właśnie najlepiej u producenta jak się da, warto doszkolić się czym różni się reklamacja od rękojmi i jak je zgłaszać i jakie są terminy. Edytowane Piątek o 11:28 przez Michal2008 Cytuj
nctrns Napisano Piątek o 12:05 Napisano Piątek o 12:05 Rękojmia u producenta, no no, ciekawe. 3 Cytuj
Michal2008 Napisano Piątek o 12:24 Napisano Piątek o 12:24 dlatego napisałem żeby się doszkolić, rękojmia jest u sprzedawcy, ale na tym forum już od jakiegoś czasu merytoryki nie ma tylko przepychanki i doczepianie się, mądrzenie itd. Cytuj
Dokumosa Napisano Piątek o 12:34 Napisano Piątek o 12:34 Godzinę temu, Michal2008 napisał: polecam korzystać z rękojmi, a nie reklamacji A jak nazywa się proces zgłoszenia roszczeń z tytułu rękojmi? Przecież to reklamacja. Cytuj
michalr75 Napisano Piątek o 12:48 Napisano Piątek o 12:48 23 minuty temu, Michal2008 napisał: dlatego napisałem żeby się doszkolić, rękojmia jest u sprzedawcy, ale na tym forum już od jakiegoś czasu merytoryki nie ma tylko przepychanki i doczepianie się, mądrzenie itd. Tak to napisałeś że można mieć wrażenie że rękojmia jest u producenta właśnie. 1 Cytuj
Michal2008 Napisano Piątek o 12:57 Napisano Piątek o 12:57 wiem, szybko pisałem, bo chciałem pomóc 😮 ale jak ktoś wie to wie jak ktoś nie chce wiedzieć to nie, nie moja sprawa zgłaszajcie jak chcecie i gdzie chcecie 💪 Cytuj
michalr75 Napisano Piątek o 13:00 Napisano Piątek o 13:00 Warto być precyzyjnym a nie zarzucać komuś ze czegoś nie wie, czy jest nie wyedukowany. Cytuj
Michal2008 Napisano Piątek o 13:07 Napisano Piątek o 13:07 pisząc warto się doszkolić to jest zarzucanie komuś, że czegoś nie wie, czy jest nie wyedukowany - nie stawiam znaku zapytanie bo nie oczekuje odpowiedzi typowe bicie piany jak na to forum przystało. Z tego wynika, że nie można niczego zasugerować mając dobre zamiary, bo wszyscy edukację już skończyli. Cytuj
wr81 Napisano Piątek o 13:09 Napisano Piątek o 13:09 (edytowane) 4 godziny temu, michalr75 napisał: W tej cenie tylko wersja 120mm, 100mm 3,5k Co do wagi to moja Reba waży mniej, kupiłem za tysiaka nową po demontażu nowego roweru Reba rzadko się trafia w przecenach, tutaj cena ok: https://www.bike-discount.de/en/rockshox-reba-rl-29-solo-air-100-tapered-boost-remote-3 tutaj inna alternatywa z {prestiżowym" logo) https://www.bike-discount.de/en/fox-racing-shox-34-a-float-stepcast-29-performance-100-2posgrip-remote-tapered-boost Edytowane Piątek o 13:11 przez wr81 1 Cytuj
michalr75 Napisano Piątek o 13:17 Napisano Piątek o 13:17 10 minut temu, Michal2008 napisał: pisząc warto się doszkolić to jest zarzucanie komuś, że czegoś nie wie, czy jest nie wyedukowany - nie stawiam znaku zapytanie bo nie oczekuje odpowiedzi typowe bicie piany jak na to forum przystało. Z tego wynika, że nie można niczego zasugerować mając dobre zamiary, bo wszyscy edukację już skończyli. Niestety dalej nie rozumiesz w czym rzecz, a jesteś ponoć wyedukowany Cytuj
CoolBreezeOne Napisano 18 godzin temu Napisano 18 godzin temu Łańcuch 12s Shimano Deore XT CN-M8100 126og. spinka - 107,99 zł. https://allegro.pl/oferta/lancuch-12s-shimano-deore-xt-cn-m8100-126og-spinka-17042064141 2 Cytuj
TheJW Napisano 18 godzin temu Autor Napisano 18 godzin temu Ufff, wracamy do normalności widzę i u nas. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.