Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Oczywiście, że golenie 35mm bo to jedyna opcja w przypadku 120mm SIDa. Jeśli ktoś zainteresowany powinien mieć na uwadze dwie związane ze sobą "wady" tego widelca:

1. To OEM - bez gwarancji producenta

2. Wersja select - więc kiedy padnie tłumik to ~220EUR wymiana na RD2

Napisano
5 minut temu, Dokumosa napisał:

2. Wersja select - więc kiedy padnie tłumik to ~220EUR wymiana na RD2

Po jakim czasie padają te tłumiki? Bo jak chwilę po zakupie to bez sensu to w ogóle kupować ;) 220EUR to prawie drugie tyle co ta oferta z CR.

Napisano (edytowane)

@TheJW to spróbuj oddać do autoryzowanego serwisu a zobaczysz rachunek ;) 

Jedynie można złożyć reklamację u sprzedawcy i liczyć że w jakimś rozsądnym terminie wywiąże się z naprawy/wymiany. Klient jest dobry kiedy kupuje a potem można olać :(. Tutaj mogą się zasłaniać oczekiwaniem na (nieistniejące) części zamienne. W przypadku gwarancji (nie rękojmi) wymieniają tłumik na RD2.

@michalr75 nie znasz dnia ani godziny - zbyt wiele zmiennych.

Edytowane przez Dokumosa
Napisano (edytowane)

A po co mam się zgłaszać do autoryzowanego serwisu? Kupuję w CR, reklamację składam w CR, oni mają ponieść wszystkie koszty (wysyłka, naprawa itd.) związane z doprowadzeniem produktu do sprawności i zgodności ze specyfikacją lub zwrócić się do podmiotu, kto je poniesie. A gdzie czy i gdzie oni to dalej wyślą - czy to mój problem?

Kiedyś kupiłem u nich aluminiową szosę, w której w okresie gwarancji pękła rama. Robili różne fikołki, odsyłali do dystrybutora itd., ale finalnie i tak musieli mi zwrócić pieniądze za rower i odebrać ten z pękniętą ramą na swój koszt, bo nie byli w stanie dostarczyć ramy o odpowiednich parametrach.

Podobną sytuację miałem z rowerem Speca kupionym stacjonarnie i kilkoma innymi produktami, niekoniecznie rowerowymi, z różnych źródeł.

Edytowane przez TheJW
  • +1 pomógł 2
Napisano (edytowane)

Widać ja mam mniej szczęścia (chociaż niekoniecznie z CR). Co reklamowałem przez sklep to sprawa się ślimaczyła. Zawsze jakiś jałowy ping-pong korespondencyjny. Raz nawet skorzystałem z pomocy rzecznika praw konsumenta.

Natomiast co reklamacji u dystrybutora/gwaranta - praktycznie od ręki i zgodnie z moimi oczekiwaniami.

Edytowane przez Dokumosa
Napisano

Ja mogę też z doświadczenia dodać, że nie każdy producent/dystrybutor przyjmuje zlecenia naprawy bezpośrednio. Niektórzy odsyłają do miejsca zakupu w celu złożenia reklamacji, a potem przedsiębiorcy załatwiają temat między sobą.

Napisano

W zeszłym roku kupowałem Reverba C1 i Deluxe Ultimate. Wybrałem opcję najłatwiejszą - kupiłem w lokalnym serwisie, który zaopatruje się bezpośrednio w Aspire. Tym samym mam sprzedawcę, serwisanta i gwaranta w jednym podmiocie.

Napisano (edytowane)

polecam korzystać z rękojmi, a nie reklamacji i właśnie najlepiej u producenta jak się da, warto doszkolić się czym różni się reklamacja od rękojmi :) i jak je zgłaszać i jakie są terminy.

Edytowane przez Michal2008
Napisano
23 minuty temu, Michal2008 napisał:

dlatego napisałem żeby się doszkolić, rękojmia jest u sprzedawcy, ale na tym forum już od jakiegoś czasu merytoryki nie ma tylko przepychanki i doczepianie się, mądrzenie itd. :) 

Tak to napisałeś że można mieć wrażenie że rękojmia jest u producenta właśnie.

  • +1 pomógł 1
Napisano

:) pisząc warto się doszkolić to jest zarzucanie komuś, że czegoś nie wie, czy jest nie wyedukowany - nie stawiam znaku zapytanie bo nie oczekuje odpowiedzi :)  typowe bicie piany jak na to forum przystało. Z tego wynika, że nie można niczego zasugerować mając dobre zamiary, bo wszyscy edukację już skończyli.

Napisano (edytowane)
4 godziny temu, michalr75 napisał:

W tej cenie tylko wersja 120mm, 100mm 3,5k ;) Co do wagi to moja Reba waży mniej, kupiłem za tysiaka nową po demontażu nowego roweru ;)

Reba rzadko się trafia w przecenach, tutaj cena ok:  https://www.bike-discount.de/en/rockshox-reba-rl-29-solo-air-100-tapered-boost-remote-3

image.thumb.png.b640c8d0a913fb1aa3cb6e4888218009.png

 

 

tutaj inna alternatywa z {prestiżowym" logo) https://www.bike-discount.de/en/fox-racing-shox-34-a-float-stepcast-29-performance-100-2posgrip-remote-tapered-boost

 

image.thumb.png.bb01ef11bd4f3e99876d0ce5592fef1b.png

Edytowane przez wr81
  • +1 pomógł 1
Napisano
10 minut temu, Michal2008 napisał:

:) pisząc warto się doszkolić to jest zarzucanie komuś, że czegoś nie wie, czy jest nie wyedukowany - nie stawiam znaku zapytanie bo nie oczekuje odpowiedzi :)  typowe bicie piany jak na to forum przystało. Z tego wynika, że nie można niczego zasugerować mając dobre zamiary, bo wszyscy edukację już skończyli.

Niestety dalej nie rozumiesz w czym rzecz, a jesteś ponoć wyedukowany ;)

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...