Skocz do zawartości

[okazje i promocje] w sklepach internetowych


TheJW

Rekomendowane odpowiedzi

Śmieszne jest to że kupić w Decathlon jest łatwo ale serwisować w sklepie jest bardzo trudno. 

Wszystkie droższe rowery wysyłają do serwisu głównego a to zajmuje czas. 

A nawet jak ktoś w serwisie sklepowym  próbuje coś zrobić przy Twoim rowerze to słabo to wychodzi. 

Kiedyś byli bardzo skłonni na wymianę części od razu bez zbędnych pytań a teraz już nie. 

Odradzam i śmieję się już teraz z tego sklepu. 

11 minut temu, Molekpl napisał:

Info takie że sklep bardzo długo wysyła rowery. 

Piszą że 12 do 24 dni a ja już czekam ponad 22 dni i nie wysłali. 

Jedne buty dotarły w trzy dni a kolejne ... cisza.

  • Haha 1
  • Zmieszany 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, XC100S napisał:

To trzeba być szalonym żeby kupując rower za kilkanaście tysięcy i korzystać z gwarancji 

Świetne podejście, szkoda gadać. Przeciez to jest wyścigowy full XC. Zużywa się kiedy traktujesz go zgodnie z przeznaczeniem. Co ty chcesz tam na gwarancji naprawiać. Łożyska kiwaczki ? 🙄 Napęd to rewelacyjny i trwały GX T AXS. Pewnie zużyje się w jeden sezon. Chyba że boli cię, że o zawieszenie trzeba dbać i przeznaczyć parę stówek na serwis. Ale tego już ci na gwarancji nie zrobią 🤣.

  • +1 pomógł 1
  • Haha 1
  • Zmieszany 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Paradoksalnie im droższy rower, tym częściej i więcej czasu spędza w serwisie. :) Zaawansowane podzespoły, często na maksa wylajtowane, niestety wymagają częstszej i kosztowniejszej konserwacji, niż części Rometa na 7-rzędowym wolnobiegu. Pewnie dlatego sklepowe serwisy Decathlona się do takich rowerów nie dotykają - brak im odpowiednich narzędzi i, jestem przekonany, wiedzy. I taka polityka jest jak najbardziej zrozumiała. Poza tym kto każe serwisować rower w miejscu zakupu? Jeśli wymagają przeglądów, to się je tam robi, a serwisować można gdzie dusza zapragnie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 godzin temu, TheJW napisał:

Jeśli wymagają przeglądów, to się je tam robi, a serwisować można gdzie dusza zapragnie. 

Dokładnie, rower FS to nie prom kosmiczny. Wymiana łożysk czy serwis amortyzatorów to nie fizyka kwantowa.

@michalr75 Wiesz kolego, można by się spierać, bo to jak ktoś jeździ niekoniecznie musi być tożsame z tym jak jeździ kto inny. Prawda jest taka, że w dzisiejszym XC rower HT to już archaizm. Nie znam nikogo kto powróciłby do HT z krainy FS. Niestety, full suspension wymaga uwagi i dbałości, co oczywiście wiąże się z kosztami. Tak więc kupując karbonowego FS do XC należy liczyć się z kosztami eksploatacji nieporównywalnie większymi niż przy aluminiowym HT. 

 

  • +1 pomógł 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisano (edytowane)

@michalr75 Ale on Ci tylko próbuje wyjaśnić kwestię, którą sam rozgrzebujesz. Nikt nikogo nie zmusza do kupowania topowego fulla ani budżetowego Rometa. Każdy kupuje to, na co go stać, czego potrzebuje lub na co ma zachciankę. I musi liczyć się ze wszelkimi konsekwencjami tego zakupu.

Ja się z nim całkowicie zgadzam.

Edytowane przez TheJW
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@KNKS Oczywiście, perspektywa też jest ważna :) Ja jestem z nizin, po górach też jeżdżę od czasu do czasu, ale jednak mniej niż u siebie. I zgadzam się, jakbym mieszkał w górach to pewnie bym zainwestował w FS, natomiast jeżdżąc głownie po nizinach gdzie FS nie daje żadnej przewagi nad HT, nie bardzo rozumiem tego hype'u na rowery FS w cenie samochodu ;) Ale to też kwestia podejścia, chęci czy wręcz konieczności posiadania ;)

@TheJW Generalnie się zgadzam, natomiast nie uważam że rowery HT to przeżytek ;) A juz z pewnościa są łatwiejsze i tańsze w utrzymaniu niż FS.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

W kontrowersyjnym luksemburskim outlecie RCZ akcja rabatowa na wszystko z oferty bieżącej. Od 10 do 25% w zależności od wielkości zamówienia z wyłączeniem RS i Fox - tu tylko 10%. Jak zwykle kody rabatowe nie łączą się,  nie można łączyć też zamówień z 2 magazynów (żółty/zielony).

image.thumb.png.a1315cdddd04842794b4b529d6b15723.png

Oferta nie jest super wystrzałowa ale można skorzystać gdy się rozważało coś z oferty bieżącej (w większości "on stock" czyli najczęściej dostawa do 2 tygodni).

Pojedyncze duże rzeczy amortyzatory raczej lepiej kupować z newslettera (sid sl select 169EUR, rs revelation 29- 129EUR, bomber z2 119eur itp).

Przykłady z magazynu żółtego:

image.thumb.png.4d8e320a8b81a68af85dafbfe81b9d7a.png

 

Inspiracje  z zielonego 

image.thumb.png.a153ee1b581339569addd5f01ddac756.png

Przypominam że firma RCZ to specyficzna instytucja i terminy dostaw mogą różnić się od oczekiwanych. Płatność kartą jest wysoce niezalecana biorąc pod uwagę niedawen wycieki danych. Niektóre rzeczy czasem pozytywnie zaskakują, np. hamulce mt401 z żółtego koszyka użytkownikowi niemieckiego forum przyszły z zaciskami m420 pomimo że opis na to nie wskazywał (tak jak mi m520 z mt500)..

Kod jak zwykle ważny krótko - do końca dnia jutrzejszego.

 

Edytowane przez wr81
  • +1 pomógł 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...