Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Jako że pierwszy raz mam amortyzator powietrzny to mam pytanie jak i niego zadbać żeby służył jak najdłużej. Co po pierwszym sezonie przy nim zrobić po za dopompowaniem?

Napisano

Już przed pierwszym sezonem. Zalecenia: rozebrać nowy,  sprawdzić obecność smaru i oleju. Złożyć na dedykowanych środkach. Zrobić kilkadziesiąt godzin w typowych dla siebie warunkach. Znowu zdjąć golenie dolne,  sprawdzić w jakim stanie jest smar I olej. Jeśli było syfiasto w plenerze i w środku po tej próbie jest bagno to robić serwis dołu regularnie co kilkadziesiąt godzin. Jest czysto lub jeździsz w suchych warunkach  - okresy między serwisami można wydłużyć. 

Napisano

Widzę, że jest z tym trochę roboty... poszukam jakieś manuale w internecie. A czy uszczelki od razu też kupujecie nowe czy tylko smary i oleje wymieniacie?

 

Napisano

Uszczelki wymieniasz tylko gdy przestają działać. Większość funkcjonuje latami i tysiące godzin. 

To nie jest dużo do zrobienia. Z reguły jeśli zdejmiesz dolne golenie a w środku będzie smar na uszczelkach oraz olej smarujący to z dużym prawdopodobieństwem reszta została złożona prawidłowo. Musisz mieć kilka narzędzi (imbus 5 mm, młotek plastikowy,  klucz nasadowy do odkręcania pokryw goleni) , dwa oleje i smar do widelców. 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...