mmoorroo Napisano 8 Stycznia 2023 Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2023 Jako że pierwszy raz mam amortyzator powietrzny to mam pytanie jak i niego zadbać żeby służył jak najdłużej. Co po pierwszym sezonie przy nim zrobić po za dopompowaniem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team bogus Napisano 8 Stycznia 2023 Mod Team Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2023 Potencjalnie serwis, przynajmniej podstawowy dolnych goleni, w zależności od tego ile i w jakich warunkach był wykorzystywany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tobo Napisano 9 Stycznia 2023 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2023 Już przed pierwszym sezonem. Zalecenia: rozebrać nowy, sprawdzić obecność smaru i oleju. Złożyć na dedykowanych środkach. Zrobić kilkadziesiąt godzin w typowych dla siebie warunkach. Znowu zdjąć golenie dolne, sprawdzić w jakim stanie jest smar I olej. Jeśli było syfiasto w plenerze i w środku po tej próbie jest bagno to robić serwis dołu regularnie co kilkadziesiąt godzin. Jest czysto lub jeździsz w suchych warunkach - okresy między serwisami można wydłużyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mmoorroo Napisano 9 Stycznia 2023 Autor Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2023 Widzę, że jest z tym trochę roboty... poszukam jakieś manuale w internecie. A czy uszczelki od razu też kupujecie nowe czy tylko smary i oleje wymieniacie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dokumosa Napisano 9 Stycznia 2023 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2023 W paktyce podstawowy (co 50h jazdy) się zrobi bez nowych uszczelek. Pełny na podstawowym service-kicie się da obskoczyć. Do podstawowego pitrzebujesz tylko IPA, olej 15W i smar sram butter. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tobo Napisano 9 Stycznia 2023 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2023 Uszczelki wymieniasz tylko gdy przestają działać. Większość funkcjonuje latami i tysiące godzin. To nie jest dużo do zrobienia. Z reguły jeśli zdejmiesz dolne golenie a w środku będzie smar na uszczelkach oraz olej smarujący to z dużym prawdopodobieństwem reszta została złożona prawidłowo. Musisz mieć kilka narzędzi (imbus 5 mm, młotek plastikowy, klucz nasadowy do odkręcania pokryw goleni) , dwa oleje i smar do widelców. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.