lukaorlov Napisano 8 Stycznia 2023 Napisano 8 Stycznia 2023 cześć! a ja z takim zapytaniem, choć nie mam pewności czy to po ostatniej aktualizacji, ale mój Bolt przestał liczyć przewyższenia i nie pokazuje aktualnego stopnia wzniosu, czy po prostu dać do reklamacji czy czekać na aktualizacje?
Raukos Napisano 8 Stycznia 2023 Napisano 8 Stycznia 2023 chyba coś jest nie tak z boltem po nowej aktualizacji, u mnie non stop wskakuje parametr "GLUCOSE" osuwam go z menu po restarcie wraca, pisałem już do pomocy, na razie nie odpowiedzieli, ale pewnie wejdzie nowa aktualizacja.
Raukos Napisano 9 Stycznia 2023 Napisano 9 Stycznia 2023 Wstyd sie przyznać, suport z wahoo mi pomógł, włączyła mi sie opcja w ustawieniach aplikacji stąd był problem u mnie, wiec nie wiem czy Twoj problem z wahoo jest problemem globalnym.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.