lukaorlov Napisano 8 Stycznia 2023 Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2023 cześć! a ja z takim zapytaniem, choć nie mam pewności czy to po ostatniej aktualizacji, ale mój Bolt przestał liczyć przewyższenia i nie pokazuje aktualnego stopnia wzniosu, czy po prostu dać do reklamacji czy czekać na aktualizacje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Raukos Napisano 8 Stycznia 2023 Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2023 chyba coś jest nie tak z boltem po nowej aktualizacji, u mnie non stop wskakuje parametr "GLUCOSE" osuwam go z menu po restarcie wraca, pisałem już do pomocy, na razie nie odpowiedzieli, ale pewnie wejdzie nowa aktualizacja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Raukos Napisano 9 Stycznia 2023 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2023 Wstyd sie przyznać, suport z wahoo mi pomógł, włączyła mi sie opcja w ustawieniach aplikacji stąd był problem u mnie, wiec nie wiem czy Twoj problem z wahoo jest problemem globalnym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.