ppawel239 Napisano 31 Grudnia 2022 Udostępnij Napisano 31 Grudnia 2022 Cześć Jestem na kupnie elektryka i jak w tytule chciałbym przeznaczyć na niego ok 28 tyś. Przeglądając i porównując oferty to mam dwie opcje: - Focus Sam2 6.9 - na allegro widzę że wyrwie za ok 25 tyś - rowerek na fajnym osprzęcie, FOX, XT z silnikiem Bosch - Tosa AM 1.0 - w podobnej konfiguracji za ok 27 tyś - grupa XT, rockshock ZEB, silnik bafang 510 Ktoś miał styczność, coś może się wypowiedzieć, coś podpowiedzieć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tobo Napisano 31 Grudnia 2022 Udostępnij Napisano 31 Grudnia 2022 (edytowane) Bafangi które mam (bbs02b 750w) są banalnie proste konstrukcyjnie, części do nich dostępne praktycznie wszystkie a serwis bardzo prosty. Nie wiem czy tak samo jest w przypadku tego silnika. Przy wyborze w tej kategorii aspekt obsługi jest dla mnie roztrzygajacy, ponad innymi kwestiami. Dowiedz się w przypadku tosy czy możliwe jest serwisowanie baterii bez ryzyka że system nie będzie z nią chciał potem gadać. Fabryczne rowery mają założone "smycze" na pakiety co wyklucza ich np naprawę. Edytowane 31 Grudnia 2022 przez tobo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...