Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Mam masę rzeczy kupionych w tym sklepie. Zero problemu, dobry kontakt, na ogół darmowa dostawa. Potrafią nawet dostarczyć w weekend do paczkomatu za free przymiar do łańcucha za dwie dyszki. Tak więc polecam. Moi znajomi też tam robili zakupy i nigdy nie było problemów.

  • +1 pomógł 2
Napisano

Również polecam, zawsze na czas a gdy był problem z kurierem dostałem od firmy telefon z informacją co sie stało,że nie dostanę paczki w ten dzień i przeprosinami.

  • +1 pomógł 1
Napisano
Godzinę temu, DEFTONES napisał:

Zero problemu, dobry kontakt, na ogół darmowa dostawa.

Darmowa dostawa to istnieje tylko na papierze. Popatrz na ceny produktów za 20/30 zł, a potem na ceny u konkurencji. Bardzo szybko się zorientujesz, że w cenę praktycznie każdego produktu jest wliczona przesyłka. CR jest dobre żeby zamówić pojedynczą rzecz lub po prostu coś droższego. Gdy się zamawia kilka rzeczy, nie ma to kompletnie sensu.

  • 3 miesiące temu...
Napisano

Ta sama grupa kapitałowa co oponeo. Działają od paru ładnych lat. Rok temu kupowałem rower na komunię dla dziecka. Zgiął się hak w przerzutce - w sumie to nie wina sklepu. Po wysłaniu paru fotek dostałem nowy. Tak więc obsługa bezproblemowa.

  • 1 rok później...
Napisano

Odradzam. Nie kwestionuję procedury zakupu. Problemy zaczynają się w chwili reklamacji. Po pięciu tygodniach od wysłania i kilku interwencjach odesłali mi amortyzator RS Revelation w stanie gorszym niż w chwili reklamacji - niesprawna regulacja tłumienia odbicia.  Po ponownym bezzwłocznym wysłaniu i kolejnych interwencjach stwierdzili, że sprowadzają części serwisowe, co dowodzi, że ze wcześniej odesłali mi świadomie uszkodzony amortyzator jako sprawny.

W konsekwencji rower od dwóch miesięcy wyłączony z ruchu (w tym ponad  5 tygodni wskutek bezczynności sklepu) i końca nie widać. Przestaję u nich kupować.

 

  • +1 pomógł 1
  • 4 miesiące temu...
Napisano

ODRADZAM zdecydowanie odradzam.

Zakupiony dla mnie na prezent rower elektryczny Romet e-Orkan 2 po 300 km i 2 ladowaniach wystąpił problem z baterią.

problem zgłoszony, wszystko zrobiłem wg. ich instrukcji. Po upływie wszelkich terminów po ok 2 miesiącach odpisali, że nie uznają reklamacji, bo... bateria jest zniszczona mechanicznie!!! Zaznaczam nowa bateria, rower 300 km. Dyskusja trwa do dziś od października. Odesłali baterię po 3 miesiącach - masakra jak ze śmietnika. Raczej nie moja, albo przeżyła jakiś Armagedon. Brak oznakowania identyfikującego baterię. W korespondencji ciągle plączą się, piszą nieprawdę i zmieniają zdanie.

W zwykłym, stacjonarnym sklepie bywa ciężko, ale jest inaczej. Sprzedawcy zależy, a centrumrowerowe.pl ma Cię w... nosie. Nawet nie podpisują się pod korespondencją.

rower za 8 tys PLN stoi od pól roku i nie mogę nim jeździć. Taki to sklep. Ja już tam NIC nie kupię. Nawet niech będzie drożej w stacjonarnym sklepie, ale na pewno będzie lepiej.

Ja się podpiszę, w przeciwieństwie do centrumrowerowe.pl

Adam Opatowicz

Napisano (edytowane)

Ja kupuję drobiazg i nie narzekam - jeszcze się na minę nie wpakowałem, trochę upierdliwa procedura zwrotu, bo jakieś kwity trzeba wypełniać i skanować ale ze zwrotami nie miałem problemu. A od kiedy mam prawie po drodze salon we Wro to już bajka - podjeżdżam i oddaję - zupełnie jak w x-kom. 

Nie mogłem kiedyś butów do spd dobrać, kupiłem hurtem 3 pary i oddałem wszystkie bo mi nie pasowały.

No i zakupy z dnia na dzień, z dostawą w sobotę - dla mnie bomba, tylko militaria.pl są lepsze, bo chyba do 19:00 można zamówić i jak towar jest dostępny to czeka w paczkomacie następnego dnia. 

Ceny nie są najniższe, nawet ich lokalna konkurencja z Bydgoszczy ma niższe ale czasami trzeba poczekać kilka dni. 

Oczywiście nie kwestionuję wpisu powyżej, w każdym razie ja zdecydowanie oceniam sklep pozytywnie na gruncie moich doświadczeń.

Edytowane przez spidelli
Napisano

Bike-Ski Center mimo mojego błędu zachował się super. 

Screeny? To może foto jak wygląda bateria odesłana przez centrumrowerowe.pl z roweru o przebiegu dokładnie 234 km? Roweru bez żadnej rysy.

Twierdzą, że to moja. 4 listopada otrzymali przesyłkę. Pierwsza reakcja po ponad 3 tygodniach, gdy napisali, że bateria ma uszkodzenia i odmawiają uznanie reklamacji. Gdyby miała takie w momencie dostawy to od razu każdy normalny i uczciwy by zgłosił, albo kurierowi albo nadawcy. Tak czy nie? Baterię w takim stanie odesłali 29 stycznia 2025. 

image.png.c149dbb81a691489ae610cf606012965.png

Napisano

No przykre. Ja się tak kopałem z inpostem, jak mi przesyłkę uszkodzili.... pół roku kopania, pisania i udowadniania, że nie jestem wielbłądem ale w końcu prawie wyszedłem na swoje 😕

Życzę powodzenia!

Napisano

Zobaczymy jak ten największy sprzedawca się zachowa. Póki co bardzo, bardzo słabo.

Dlatego może lepiej wspierać stacjonarne sklepy? niestety, ten zakup był prezentem i nie ja decydowałem. 

Napisano

Warto, ja mam takie trzy gdzie czasami coś kupuję albo odstawiam rowery na serwis - czy to gwarancyjny (pieczątka w książeczce) czy jak trzeba było suport odkręcić - zawsze można zgadać, czasami coś ustalić indywidualnie. Czasami trzeba coś kupić awaryjnie, bo czegoś zabrakło albo się urwało. Można towar obejrzeć, pomacać, przymierzyć - czy na siebie czy np. torbę do roweru przyłożyć - czy wejdzie pod ramę.

No ale w takim sezonie jesienno - zimowym to mi się zdarza pogrzebać przy rowerze tylko w weekend, w tygodniu za bardzo się nie chce do sklepu a jak człowiek zamówi w necie, to do weekendu dojdzie. 

Napisano
15 godzin temu, Adam_O napisał:

Screeny? To może foto jak wygląda bateria odesłana przez centrumrowerowe.pl z roweru o przebiegu dokładnie 234 km? Roweru bez żadnej rysy.

Twierdzą, że to moja.

Wybacz, ale jestem bardzo nieufny do świeżo "poznanych" ludzi, szczególnie z netu... 🙂

Już wielokrotnie ktoś rejestrował się na forum tylko po to żeby "obsmarować" jakiś sklep. Nie twierdzę oczywiście, że tak jest w Twoim przypadku dlatego wspomniałem o screenach korespondencji . 

Bateria jak bateria - lekko uszkodzona i tyle. Nie zrobiłeś zdjęcia jak wysyłałeś? Ja zawsze robię jak coś odsyłam, z każdej strony żeby mieć podkładkę.

 

Napisano
W dniu 12.02.2025 o 09:24, chudzinki napisał:

Wybacz, ale jestem bardzo nieufny do świeżo "poznanych" ludzi, szczególnie z netu... 🙂

Już wielokrotnie ktoś rejestrował się na forum tylko po to żeby "obsmarować" jakiś sklep. Nie twierdzę oczywiście, że tak jest w Twoim przypadku dlatego wspomniałem o screenach korespondencji . 

Bateria jak bateria - lekko uszkodzona i tyle. Nie zrobiłeś zdjęcia jak wysyłałeś? Ja zawsze robię jak coś odsyłam, z każdej strony żeby mieć podkładkę.

 

Co do nieufności - zrozumiałem. Poniżej screeny

Załączam poniżej mój e-mail, w którym kolejny raz wszystko wyjaśniam, pod nim odpowiedź (raczej dającą do zrozumienia, że uznają moje argumenty) i potem odpowiedz zupełnie inna.

Ciekaw jestem Waszego odczucia - moje oczywiście są subiektywne, bo to ja mam problem, a jak Wy to widzicie? Bateria przestała się ładować (błąd) przy przebiegu 234 km!!! 

Czy możliwe jest by po 234 km i idealnym stanie roweru (bez żadnej ryski) tak wyglądała bateria??? Musiałbym nią tłuc jak maczugą 

image.thumb.png.a0ad1f682f8c9aecedde8b6a07075869.png

 

image.thumb.png.789be2957574492af4709d17b91d5468.png

 

image.png.21b045a1d8c256fa4b1089ce667c3c94.png

 

image.png.21bdaf8b453c537042e959cd0013e2a4.png

image.png.43803ad4034963e3ef88c47da5c4806a.png

  • Smutny 1
Napisano

Tak, wysłałem. Wysłałem też zdjęcia roweru, bo kilka ich zrobiłem ciesząc się nim.

tej sprawie poświęciłem bardzo dużo czasu. CentrumRowerowe ignoruje mnie, nie odpisuje albo odpisuje po bardzo długim czasie.

Niestety ale chyba muszę podsumować ich bardzo źle i prosić o pomoc instytucje konsumencie lub po prostu podać do sądu. To znowu koszt i czasu, i pieniędzy. 

A co najgorsze to rowerem elektrycznym bez baterii nawet nie mogę jeździć.

Taką oto postawę prezentuje jeden z największych (o ile nie największy) sprzedawców rowerów w Polsce. Dlatego gdy ktoś zapytał to napisałem tutaj, że ODRADZAM

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...