Kamil68 Napisano 27 Grudnia 2022 Napisano 27 Grudnia 2022 Może mi ktoś podpowiedzieć co to za rodzaj amortyzatora (np.olejowy, sprężynowy itp.). I jak go doprowadzić do ładu? Cytuj
TheJW Napisano 27 Grudnia 2022 Napisano 27 Grudnia 2022 https://www.srsuntour.com/fileadmin/user_upload/Downloads/Consumer/Bike/Exploded views/2015/Suspension Fork/SF15-XCT/SF15-XCT-DS-HLO-27.5-80%2C100-(3).PDF Co za lenistwo... Wystarczyło wklepać numer części/produktu ze zdjęcia w google, żeby się wszystkiego dowiedzieć. 1 Cytuj
Kamil68 Napisano 27 Grudnia 2022 Autor Napisano 27 Grudnia 2022 Czyli jeśli dobrze rozumiem to jest sprężynowy amortyzator? Cytuj
TheJW Napisano 27 Grudnia 2022 Napisano 27 Grudnia 2022 Na to wychodzi. 44 minuty temu, Kamil68 napisał: jak go doprowadzić do ładu? Wymienić na coś innego. Nie wiem co miałeś na myśli, ale to widelec za 400 zł, używany, w zapewne nieznanym stanie, więc koszt części i poświęcony na serwis czas przewyższą jego aktualną wartość. Ale może się mylę i @ACTIVIA mnie poprawi. 1 Cytuj
siemalysy Napisano 27 Grudnia 2022 Napisano 27 Grudnia 2022 Jak widać na załączonym w poprzednim poście rysunku, jest to amortyzator sprężynowy. 1 Cytuj
ACTIVIA Napisano 27 Grudnia 2022 Napisano 27 Grudnia 2022 Jest to amortyzator olejowo/sprężynowy czyli na lewej stronie jest sprezyna a na prawej kartridż olejowy 1 Cytuj
Galvatron Napisano 28 Grudnia 2022 Napisano 28 Grudnia 2022 Możesz go rozebrać i nasmarować ślizgi oraz uszczelki przeciwkurzowe tym smarem: https://activia.sgl.pl/cena/oleje-i-smary/smary/do-amortyzatorlw_specjalistyczny-smar-do-amortyzatorlw/1858 A spręzynę tym: https://activia.sgl.pl/cena/oleje-i-smary/smary/do-amortyzatorlw_smar-do-sprazyn-amortyzatorlw/1045 Cudów jednak nie oczekuj, bo to jest tania atrapa amortyzatora, która nawet nie ma tłumika, tylko samą blokadę. Niestety, najtańszy sensowny amortyzator (Raidon) kosztuje ok. 1000 zł; https://activia.sgl.pl/czesci/amortyzatory-przednie/raidon/29-cali/43 1 Cytuj
Kettler Napisano 28 Grudnia 2022 Napisano 28 Grudnia 2022 Czasami można się zdziwić bo po zabiegach o, których pisze @Galvatron nagle taki najprostszy amortyzator zaczyna pracować. Jak jeszcze ciężar użytkownika w miarę współgra ze sztywnością sprężyny to do jazdy po dziurawym asfalcie zawsze to lepiej niż nic. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.