muamua Napisano 9 Grudnia 2022 Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2022 Witam serdecznie! Niedawno dowiedziałem się o interaktywnych trenażerach rowerowych i zaciekawił mnie temat. Jestem amatorem, w tym roku kupiłem rower ze wspomaganiem elektrycznym i spodobała mi się jazda, dlatego w sezonie zimowym chciałbym potrenować w domu, aby latem móc robić dłuższe dystanse i żeby w domu mieć ruch. Mój rower to elektryk MTB z silnikiem w kole 26", trzymam go w domu dlatego wpadłem na pomysł aby wykorzystać go do trenażera, ale mam parę pytań. Po pierwsze interesuje mnie jedynie trenażer interaktywny z możliwością jazdy na Zwift. Na początku myślałem, że będę mógł w łatwy sposób użyć trenażera rolkowego i po prostu bez modyfikacji roweru korzystać z trenażera, ale doczytałem, że wymagana jest specjalna opona, a niestety demontaż koła z silnikiem nie jest szybki i przyjemny - dwa razy do roku zmienić całe koło to nie jest duży problem ale już w sezonie jak będę chciał szybko wskoczyć na trenażer bez wycieczki w teren stwarza problem, dlatego pytanie czy jazda na oponie MTB ma jakikolwiek sens czy muszę szukać sposobu na szybki demontaż? Jedyny sensowny tani trenażer smart to chyba Tacx Flow Smart za 1200zł, chyba, że w cenie do 2k można znaleźć jakiś direct? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Setorix Napisano 10 Grudnia 2022 Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2022 W okolicach 2000zl znajdziesz Elite Suito T który jest już direct drive i działa bardzo przyzwoicie ze zwiftem, po złożeniu jest stosunkowo płaski więc poza sezonem zimowym dosyć prosto go przechowywać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...