Adrian187 Napisano 24 Listopada 2022 Napisano 24 Listopada 2022 Witam, mam pytanie, chce zmienić skok , a za razem charakterystykę przedniego amortyzatora . Wiem , że rama szła z skokiem 100 i 80 . W specyfikacji jest napisane, że rama z 80 siedzi 2cm niżej ,wiec w tym akurat amortyzatorze skok zmienia też charakterystykę . Czy skrócenie sprężyn o te 2 cm załatwi sprawę ? Cytuj
ACTIVIA Napisano 24 Listopada 2022 Napisano 24 Listopada 2022 Zacznijmy od tego co ty wogole masz za amortyzator. Ponadto jeśli skrócił byś sprężynę np. 2cm to musiał byś dorzucić podkładkę 2 cm na tym popychaczu na którym jest sprezyna negatywna i mocuje się do niego dolne lagi. W sprężynowych Suntourach to najlepiej zamiast skracać sprężynę to najlepiej jest wymienić Popychacz. Są o różnych długościach Cytuj
Adrian187 Napisano 30 Listopada 2022 Autor Napisano 30 Listopada 2022 Przemyślałem sprawę i poprostu sprzedałem swój xce 100mm, bez blokady. Mam na oku do kupienia ncx 63mm za grosze , z blokada skoku w manetce , tylko zastanawia mnie jedna rzecz. W goleni w której jest sprężyna zamiast regulacji napięcia wstępnego jest kapsel z napisem suntour . Czy to możliwe , że ten amortyzator nie ma tej regulacji ?? Ma blokadę olejowa i manetkę , a nie ma regulacji sprężyny ? Cytuj
ACTIVIA Napisano 3 Grudnia 2022 Napisano 3 Grudnia 2022 Modele NCX występują w różnych wersjach. Zacznijmy od tego że rury goleniowe w NCX to mają być min. 30mm. często w sprężynowych były 28mm co nie polecam. W tych właśnie NCX-ach często występuje dodatkowa pokrywa pod która się kryje regulacja naprężenia spręzyny za pomocą płaskiego śrubokręta a nie ręcznie Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.