rambolbambol Napisano 26 Listopada 2022 Napisano 26 Listopada 2022 (edytowane) Na te diodę nie założysz optyki rowerowej. Ona ma 4x4mm a optyki takie są na 5x5mm. Różnicy pomiędzy 10x45 a 15x45 nie zauważysz gołym okiem. Edytowane 26 Listopada 2022 przez rambolbambol 1 Cytuj
PawelW84 Napisano 28 Listopada 2022 Napisano 28 Listopada 2022 A czy czasem na taką diodę nie stosuje się podkładu do wycentrowania https://pl.aliexpress.com/item/1615398958.html?spm=a2g0o.store_pc_groupList.8148356.4.4b4311c7VQSipQ&pdp_npi=2%40dis!PLN!1%2C15 zł!1%2C15 zł!!!!!%402100bde716696205344937164ead46!12000017862158285!sh i na to idzie optyka 50x50 ?? Cytuj
rambolbambol Napisano 28 Listopada 2022 Napisano 28 Listopada 2022 (edytowane) To nie jest kwestia "wycentrowania" jeśli chcesz, żeby latarka z optyką rowerowa dobrze świeciła. To po prostu musi do siebie pasować, inaczej światło w optyce TIR odbije się nie tak jak trzeba i wróci do wnętrza latarki. Luxeon V się po prostu nie nadaje pod optyki rowerowe i jakbyś nie kombinował to ta dioda ma za małą kopułkę, będzie odstęp pomiędzy łożem diody w optyce a samą kopułką i spora część światła wróci z powrotem do obudowy latarki. Ostatnio analizowałem czemu Convoy S21A z optyką rowerową świeci znacznie słabiej od S2+ zakładając, że mają takie same diody i sterowniki. Rezultat jest tutaj: Convoy S2+ z 20x60 (równomierny prostokąt, wyraźnie odcięty z góry i dołu, rozmyty po bokach) Convoy S21A z optyką "rowerową" (jajko bez wyraźnego odcięcia, mnóstwo światła się marnuje i nie wychodzi poza latarkę) Edytowane 28 Listopada 2022 przez rambolbambol 1 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.