tobo Napisano 12 Listopada 2022 Udostępnij Napisano 12 Listopada 2022 Hej Wg RS Dynamic Seal Grease jest przeznaczony do użycia w amortyzatorach tylnych tego producenta. Pojawiają się jednak sugestie że to środek również dobry do widelców, lepszy od Sram butter. Ktoś używał obu w takim zastosowaniu? Plusy/minusy?... Mała porcja 30 gramów to 50 zł, dużo- niedużo- rzecz względna. Mam jednak duzy pojemnik butter'a i zastanawiam się co zyskałbym stosując Dynamic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dokumosa Napisano 12 Listopada 2022 Udostępnij Napisano 12 Listopada 2022 DynamicSeal jest też zalecany do wszystkich przednich 35mn goleniowych (poza 35 gols/silver). Tak samo oleje maxima oraz kurzówki SKF UltraLowFriction (mało tego SKFy są brandowane na opakowaniu przez RockShoxa a nawet montowane fabrycznie w obecnych wysokopółkowcach). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tobo Napisano 13 Listopada 2022 Autor Udostępnij Napisano 13 Listopada 2022 Opinie o skfach znalazłem skrajne co mnie ciut niepokoi. Mam wiadro sram butter , mała porcja dynamic to 50 zeta, zastanawiam się czy coś zyskam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PawelW84 Napisano 13 Listopada 2022 Udostępnij Napisano 13 Listopada 2022 A możesz podzielić się tymi opiniami co do uszczelek kurzowych skf ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dokumosa Napisano 13 Listopada 2022 Udostępnij Napisano 13 Listopada 2022 Jesli byłyby podłe raczej RS by ich nie montował fabrycznie w topowych widłach i nie twoerdził, że robią połowę roboty jeśli o czułość chodzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tobo Napisano 14 Listopada 2022 Autor Udostępnij Napisano 14 Listopada 2022 Zakładam że są dobre skoro używane w wyższych modelach. Gdy zostawiłem to samo pytanie na grupie FB jeden z użytkowników napisał że żywotność tych uszczelek jest gorsza od oryginalnych (miał zakładam na myśli coś w niższych modelach) , montował kilka zestawów i ostatecznie wrócił do fabrycznych. Mógł oczywiście nie umieć ich zamontować (na ile to możliwe) tylko wtedy raczej nie byłby w stanie zrobić tego także z oryginałami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dokumosa Napisano 14 Listopada 2022 Udostępnij Napisano 14 Listopada 2022 Wg RS żywotność uszczelek to 200h jazdy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tobo Napisano 23 Listopada 2022 Autor Udostępnij Napisano 23 Listopada 2022 No to tak.... Założyłem skf'y, zapodałem Dynamic Seal . Olej do dolnych goleni jak poprzednio. Włożenie górnych goleni w dolne jest upierdliwie utrudnione- uszczelki nie "otwierają się " przy wsuwaniu górnych rurek. Górna "warga" sprawia wrażenie ciaśniejszej niż w standardowych. "Posuw" góry w dole jest bardziej oporny niż na fabrycznych uszczelkach i sram butter. Po odpaleniu widelca w warunkach polowych sprawia on wrażenie....tępaka Odczuwalnie jest gorzej niż było. Wygląda na to że wrócę do poprzednich tym bardziej że zielony kolor jest kompletnie z tyłka a ja jakieś śladowe potrzeby estetyczne mam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dokumosa Napisano 23 Listopada 2022 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2022 Może gąbki przyciąłeś goleniami? Do zakładania goleni zdjąłeś sprężyny z uszczelek? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tobo Napisano 23 Listopada 2022 Autor Udostępnij Napisano 23 Listopada 2022 Nie przycisnąłem. Sprężyny zdjąłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dokumosa Napisano 23 Listopada 2022 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2022 Ja lata temu miałem te zielone SKFy i działało to co najmniej tak samo przyzwoicie jak na fabrycznych (reba A6, flanged). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tobo Napisano 28 Listopada 2022 Autor Udostępnij Napisano 28 Listopada 2022 Zdjąłem jeszcze raz dolne golenie, gąbki nie były "przycięte". Smaru tam gdzie go zaaplikowałem praktycznie już nie było. Zakładając że od zapodania minęło z 10 dni miejskiej jazdy to.... kiepsko. Mam wrażenie że butter trzyma się dłużej. Sprawdziłem pracę każdej strony złożonej osobno, niby przesuw odbywa się lekko. Złożyłem, ponownie z skf'ami. Poturlam się trochę, potem ponownie założę fabryczne. Porównam. Mam dziwne wrażenie że to rozwiązanie nic nie wnosi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PawelW84 Napisano 28 Listopada 2022 Udostępnij Napisano 28 Listopada 2022 A może różnica w pracy amora i jego tępe działanie bierze się z panujących ostatnio niskich temperatur ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Thomass13 Napisano 28 Listopada 2022 Udostępnij Napisano 28 Listopada 2022 A może jest ustawione tłumienie odbicia na królicze ? To wtedy efekt wolnego odbijania będzie miało taki efekt. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tobo Napisano 28 Listopada 2022 Autor Udostępnij Napisano 28 Listopada 2022 2 godziny temu, PawelW84 napisał: A może różnica w pracy amora i jego tępe działanie bierze się z panujących ostatnio niskich temperatur ? U mnie jest plus 10-14. Jeśli tłumienie miałoby być ustawione na królicze to powrót będzie szybki. Zakres regulacji powrotu na fabrycznym oleju nie jest szokujący, nawet na maksymalnym skręceniu widelec prostuje się dość szybko. Więc nie jest to kwestia tych regulacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PawelW84 Napisano 28 Listopada 2022 Udostępnij Napisano 28 Listopada 2022 To faktycznie kwestie temp można odrzucić. U mnie Reba zrobiła się wyraźnie sztywniejsza przy -3 stopniach i to o dziwo pomimo że ciśnienie w amorze spadło z uwagi na spadek temp. Za to pewnie zgęstniał nieco smar i stwardniały gumowe oringi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.