Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Cześć 

Poszukuje roweru typu full aby go przerobić na elektryka. Musi mieć przykręcany suport, być w miarę lekki i mieć ramę S. 
Natrafiłem we Wrocławiu na rower marki Stockli  w dobrym stanie na niezłym osprzęcie. 
 

https://www.olx.pl/d/oferta/nr-565-rower-gorski-full-stockli-morion-26-slx-3x10-CID767-IDPhAYA.html

Pytanie czy ktoś ma jakieś doświadczenie z tą marką bo trudno coś znaleźć w necie.

 

Napisano
10 godzin temu, KSikorski napisał:

Ten rower nie jest w rozmiarze S.

W przypadku starych grzmotów mniej ważna jest marka, a bardziej kondycja.

Musiałbym chyba na głowę upaść żeby za ten sprzęt dać ponad 3 tysiące.


Dzięki za uwagę o rozmiarze 🙂

No właśnie w tym przypadku rower wyglada prawie jak nowy, osprzęt i piasty SLX. 
Niestety trudno jest znaleźć coś w dobrym stanie za niewielkie pieniądze. 
Może ktoś coś widział albo ma do sprzedania w parametrach o jakich pisałem.

A coś na temat marki Stockli ?

Napisano
Godzinę temu, Kettler napisał:


Dzięki za uwagę o rozmiarze 🙂

No właśnie w tym przypadku rower wyglada prawie jak nowy, osprzęt i piasty SLX. 
Niestety trudno jest znaleźć coś w dobrym stanie za niewielkie pieniądze. 
Może ktoś coś widział albo ma do sprzedania w parametrach o jakich pisałem.

A coś na temat marki Stockli ?

Może i SLX, ale to jest antyk. Deore ma 10s już chyba z dekadę jak nie więcej, więc ten SLX jest jeszcze starszy technologicznie.

  • Mod Team
Napisano

Ja jeżdżę na "antykach" z tamtych czasów (SLX i XT 9sp) i jakoś żyję. Co więcej części zamienne tanie (łańcuch KMC X9 za 5 dyszek można dorwać) i wytrzymałość lepsza niż nowoczesnych 11tek i 12tek.

Napisano

Nie chcę pisać jakim ja jestem antykiem. 😂

Moim celem jest zrobić elektryka full który będzie ważył max 18 kg ( w zeszłym roku złożyłem takiego hardtaila) Nie potrzebuje wielkich kół bo to dla żony, która za duża nie jest, nie chcę też wydać góry grosza. 
Dzisiejsze fulle w cenie około 10 tyś ważą 15 kg 🙀no i jest problem pressfit o elektrykach nie wspomnę to są jakieś czołgi nie rowery😱

Będąc w temacie -pytanie do bardziej doświadczonych kolegów, jak w takich egzotycznych markach wyglada kwestia dostępności nietypowych części np haka przerzutki, tulei dampera, łożysk ramy. Czy można dobrać np. inny hak lub ktoś dorabia takie rzeczy. 

Napisano
36 minut temu, sznib napisał:

Ja jeżdżę na "antykach" z tamtych czasów (SLX i XT 9sp) i jakoś żyję. Co więcej części zamienne tanie (łańcuch KMC X9 za 5 dyszek można dorwać) i wytrzymałość lepsza niż nowoczesnych 11tek i 12tek.

Nie mam z tym problemu, dopóki ktoś nie chce 3k za taki rower :P 

  • +1 pomógł 1
  • Mod Team
Napisano
1 godzinę temu, Kettler napisał:

jak w takich egzotycznych markach wyglada kwestia dostępności nietypowych części np haka przerzutki, tulei dampera, łożysk ramy. Czy można dobrać np. inny hak lub ktoś dorabia takie rzeczy. 

Z hakiem nie wiem, zobacz moze tutaj:

https://sklep.k2rowery.pl/haki-do-ram-c-101.html

Tuleje dampera, montażowe dorabia się na zamówienie, tulejki DU są na Allegro do wszelkich typów damperów, łożyska powinny być standardowe, do dostania bez problemu.

  • +1 pomógł 1

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...