Skocz do zawartości

[pancerze] wymiana w szosie - co z owijką ?


piotrekek

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Przy okazji fittingu mojego nowego gravela wymieniłem kilka kierownic, przestawiałem wielokrotnie klamki i owijka padła dopiero po ponad 20-stu przewinięciach. Natomiast tak napisał @Mihau_- jak masz kiepską owijkę w dodatku ze sporym przebiegiem (zakładam że jeździsz na tym rowerze) warto ją korzystając z okazji wymienić na coś porządnego. Ze swojej strony mogę polecić (nie będę zbyt oryginalny) owijkę Supacaz.

Napisano
12 godzin temu, chrismel napisał:

Przy okazji fittingu mojego nowego gravela wymieniłem kilka kierownic, przestawiałem wielokrotnie klamki i owijka padła dopiero po ponad 20-stu przewinięciach. Natomiast tak napisał @Mihau_- jak masz kiepską owijkę w dodatku ze sporym przebiegiem (zakładam że jeździsz na tym rowerze) warto ją korzystając z okazji wymienić na coś porządnego. Ze swojej strony mogę polecić (nie będę zbyt oryginalny) owijkę Supacaz.

Bo pewnie zmieniałeś w krótkich odcinkach czasu. Jak klej mocno złapie to marne szanse na jej odwiniecia i zawinięcie. Zazwyczaj przy odwijaniu zrywa się z klejem wierzchnia warstwa owijki. Chyba że ja coś źle robię. 

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...