Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano
13 minut temu, kipcior napisał:

Nie wiem co się wam nie podoba, wygląda to całkiem przyzwoicie. Ciekaw jestem tylko jak to działa w porównaniu do Canyona VCLS i Redshifta. Przejechałbym się :)

Jak to mówią de gustibus,

Dla mnie to wygląda niechlujnie. W porównaniu do iso od treka, eskapndera BMC to tu mamy projekt na kolanie. Niespójny, bez estetycznego zabezpieczenia mechanizmu, swoją drogą ciekaw jestem jaka będzie trwałość tego jak nałapie kurzu.

Napisano

To Spec. Fanboye kupią za rok czy dwa nowy model, więc po co się przejmować trwałością. ;)
Poza tym zapewne jest to element eksploatacyjny, nieobjęty gwarancją, więc wypuszczą jakiś service kit w cenie przyzwoitego roweru. I tak to się kręci w tym rowerowym biznesie...

Napisano
1 godzinę temu, kipcior napisał:

 Ciekaw jestem tylko jak to działa w porównaniu do Canyona VCLS i Redshifta. Przejechałbym się :)

Jest już kilka testów i wg nich działa świetnie, dużo lepiej od sztycy Canyona. Tylny "amortyzator" powinno się co jakiś czas wymieniać.

Napisano

To Klient buduje rynek,

Jak ludzie nie będą chcieli płacić fury monet za takie rozwiązanie to go nie będzie. Póki co ten rynek łyka takie pomysły więc co się dziwić producentom, że je tworzą :)

Napisano
1 godzinę temu, Chociemir napisał:

Jest już kilka testów i wg nich działa świetnie, dużo lepiej od sztycy Canyona.

Ciekawe jak to by wyglądało jakby Spec sobie to porównał do własnej sztycy - S-Works CG-R ;)

Też by im tak za...ście wyszło?

  • +1 pomógł 1
Napisano

"A full service of the Specialized Rear Future Shock damper is more expensive than the damper itself, so it makes sense to replace the damper. Specialized haven’t yet disclosed the exact price"

Taa. Czyli jednak Caynonowa sztyca robi to samo ale będzie mniej problematyczna. Suntour i inne też ale są cięższe.

 

Napisano

Czyli za góra 3 lata"gravel "full no limit.Przecież miało być lżej bez amortyzacji i być lepszy fun z jazdy bo wszelka amortyzacja jest zła.

Napisano (edytowane)

Pocieszę Cię:  jeśli chcesz mieć " lżej bez amortyzacji" i "lepszy fun z jazdy bo wszelka amortyzacja jest zła" to Specialized nie pozostawia Ciebie bez wyboru - możesz kupić Cruxa.

A jeśli chodzi o "gravel full" to nie trzeba czekać 3 lat ponieważ juz od dobrych kilku lat istnieją takie...

Edytowane przez Chociemir
Napisano

Przecież nikt nikogo nie zmusza do zakupu. Dla końcowego użytkownika możliwość wyboru to świetna sprawa. Pamiętam czasy jak u nas w sklepach były tylko i wyłącznie rowery "górskie" i nie mogłem kupić zwykłego roweru turystycznego. Finał był taki że w temat zaangażował się osobiście p. Lang i ściągnięto mi z Włoch dwa Colnago bo klient wydziwiał i nie chciał kół 26". Także niech robią amortyzację do graveli. Może pojawią się też gravele z możliwością włożenia opon 29" a klient sam sobie wybierze co mu tam pasuje najlepiej.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...