seawolf688 Napisano 20 Października 2022 Napisano 20 Października 2022 https://cyclingtips.com/2022/10/2023-specialized-diverge-str-review/ jak wam się podoba?? myślałem, że czasy najbrzydszych rowerów za nami a tu wchodzi on! Cytuj
Chociemir Napisano 20 Października 2022 Napisano 20 Października 2022 2 godziny temu, seawolf688 napisał: myślałem, że czasy najbrzydszych rowerów za nami Chyba odwrotnie: czasy ładnych rowerów za nami... Cytuj
MikeSkywalker Napisano 20 Października 2022 Napisano 20 Października 2022 Nono, można powiedzieć że nasz rodzimy NS Bikes był prekursorem paskud Cytuj
FigoiFago Napisano 20 Października 2022 Napisano 20 Października 2022 Ciekawe jaka będzie wytrzymałość tylnego zawieszenia i jego mocowania do rury podsiodłowej. Cytuj
przemeg Napisano 20 Października 2022 Napisano 20 Października 2022 Wygląda jak projekt cytryn and gumiak company, dodatkowo zrobiony po kursie stylistycznym u ruskich. Cytuj
kipcior Napisano 21 Października 2022 Napisano 21 Października 2022 Nie wiem co się wam nie podoba, wygląda to całkiem przyzwoicie. Ciekaw jestem tylko jak to działa w porównaniu do Canyona VCLS i Redshifta. Przejechałbym się Cytuj
kipcior Napisano 21 Października 2022 Napisano 21 Października 2022 Przyznam, że kolorystycznie wygląda jak za 2000 zł ale to niestety norma. Cytuj
przemeg Napisano 21 Października 2022 Napisano 21 Października 2022 13 minut temu, kipcior napisał: Nie wiem co się wam nie podoba, wygląda to całkiem przyzwoicie. Ciekaw jestem tylko jak to działa w porównaniu do Canyona VCLS i Redshifta. Przejechałbym się Jak to mówią de gustibus, Dla mnie to wygląda niechlujnie. W porównaniu do iso od treka, eskapndera BMC to tu mamy projekt na kolanie. Niespójny, bez estetycznego zabezpieczenia mechanizmu, swoją drogą ciekaw jestem jaka będzie trwałość tego jak nałapie kurzu. Cytuj
TheJW Napisano 21 Października 2022 Napisano 21 Października 2022 To Spec. Fanboye kupią za rok czy dwa nowy model, więc po co się przejmować trwałością. Poza tym zapewne jest to element eksploatacyjny, nieobjęty gwarancją, więc wypuszczą jakiś service kit w cenie przyzwoitego roweru. I tak to się kręci w tym rowerowym biznesie... Cytuj
Chociemir Napisano 21 Października 2022 Napisano 21 Października 2022 1 godzinę temu, kipcior napisał: Ciekaw jestem tylko jak to działa w porównaniu do Canyona VCLS i Redshifta. Przejechałbym się Jest już kilka testów i wg nich działa świetnie, dużo lepiej od sztycy Canyona. Tylny "amortyzator" powinno się co jakiś czas wymieniać. Cytuj
uzurpator Napisano 21 Października 2022 Napisano 21 Października 2022 Czyli mamy grawela za furę monet z wbudowaną sztycą będącą ekwiwalentem sztycy suntoura za 300zł? Żyjemy w najlepszych czasach. 2 Cytuj
przemeg Napisano 21 Października 2022 Napisano 21 Października 2022 To Klient buduje rynek, Jak ludzie nie będą chcieli płacić fury monet za takie rozwiązanie to go nie będzie. Póki co ten rynek łyka takie pomysły więc co się dziwić producentom, że je tworzą Cytuj
abdesign Napisano 21 Października 2022 Napisano 21 Października 2022 1 godzinę temu, Chociemir napisał: Jest już kilka testów i wg nich działa świetnie, dużo lepiej od sztycy Canyona. Ciekawe jak to by wyglądało jakby Spec sobie to porównał do własnej sztycy - S-Works CG-R Też by im tak za...ście wyszło? 1 Cytuj
przemeg Napisano 21 Października 2022 Napisano 21 Października 2022 Przydałaby się emotka serduszko do kliknięca, wtedy był dał serduszko postowi Artura 1 Cytuj
Chociemir Napisano 21 Października 2022 Napisano 21 Października 2022 (edytowane) Obszerny test: https://granfondo-cycling.com/specialized-diverge-str-s-works-2023/ Edytowane 21 Października 2022 przez Chociemir Cytuj
kipcior Napisano 21 Października 2022 Napisano 21 Października 2022 "A full service of the Specialized Rear Future Shock damper is more expensive than the damper itself, so it makes sense to replace the damper. Specialized haven’t yet disclosed the exact price" Taa. Czyli jednak Caynonowa sztyca robi to samo ale będzie mniej problematyczna. Suntour i inne też ale są cięższe. Cytuj
Gzimo Napisano 23 Października 2022 Napisano 23 Października 2022 Czyli za góra 3 lata"gravel "full no limit.Przecież miało być lżej bez amortyzacji i być lepszy fun z jazdy bo wszelka amortyzacja jest zła. Cytuj
Chociemir Napisano 23 Października 2022 Napisano 23 Października 2022 (edytowane) Pocieszę Cię: jeśli chcesz mieć " lżej bez amortyzacji" i "lepszy fun z jazdy bo wszelka amortyzacja jest zła" to Specialized nie pozostawia Ciebie bez wyboru - możesz kupić Cruxa. A jeśli chodzi o "gravel full" to nie trzeba czekać 3 lat ponieważ juz od dobrych kilku lat istnieją takie... Edytowane 23 Października 2022 przez Chociemir Cytuj
chrismel Napisano 23 Października 2022 Napisano 23 Października 2022 Przecież nikt nikogo nie zmusza do zakupu. Dla końcowego użytkownika możliwość wyboru to świetna sprawa. Pamiętam czasy jak u nas w sklepach były tylko i wyłącznie rowery "górskie" i nie mogłem kupić zwykłego roweru turystycznego. Finał był taki że w temat zaangażował się osobiście p. Lang i ściągnięto mi z Włoch dwa Colnago bo klient wydziwiał i nie chciał kół 26". Także niech robią amortyzację do graveli. Może pojawią się też gravele z możliwością włożenia opon 29" a klient sam sobie wybierze co mu tam pasuje najlepiej. Cytuj
KSikorski Napisano 23 Października 2022 Napisano 23 Października 2022 Cytat Może pojawią się też gravele z możliwością włożenia opon 29" Już są, nawet w decathlonie. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.