bezrzecze Napisano 14 Października 2022 Udostępnij Napisano 14 Października 2022 Cześć, Od niedawna jestem posiadaczem elektryka - Scott Sub Sport eRide 20 Men SCOTT Poland - www.scott.pl Po przejechaniu 500km mogę stwierdzić że rower jest bardzo fajny, komfort jazdy etc super. Niestety, wydaje dziwne odgłosy przy jeździe po nierównym terenie, najgorzej jest na kostce brukowej, zjazdy z krawężników itp. Słychać takie jakby "brzdękanie" Moje podejrzenia co do źródła hałasu to amorek. Czy mieliście, macie podobne odczucia z jazdy na waszych rowerach. Czy taki amortyzator faktycznie może być źródłem hałasu, czy to coś innego. Dodam że widelec to: SUNTOUR NEX-E25 DS QR 700C STEEL TAPERED / 63mm skoku. Nie mam dużego doświadczenia, porównania z jazdą z przednim amorkiem i ciężko mi się do tego odnieść. Wcześniej jeździłem 18 lat Meridą Kalahari w której był amortyzator, ale nie przypominam sobie takich odgłosów. Ostatnie lata to jazda na Giant Toughroad z sztywnym widelcem. Pozdrawiam i dzięki za odpowiedzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zekker Napisano 14 Października 2022 Udostępnij Napisano 14 Października 2022 W pierwszym rzucie sprawdziłbym mocowanie błotników i bagażnika, czy się któraś śrubka nie poluzowała, jakiś zaczep nie puścił. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ChuChu Napisano 14 Października 2022 Udostępnij Napisano 14 Października 2022 Ja bym obstawiał klasycznie, czyli pancerze stukające wewnątrz ramy. No chyba że wewnątrz lecą same linki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...