Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam, chciałbym się dowiedzieć jakie są różnice pomiędzy tymi amortyzatorami i czy są one znaczące. Oczywiście chodzi mi o skróconego yari bo tak to to porównanie nie miałoby sensu. Dziękuję za każdą odpowiedź.

Napisano

Wszystkim - to zupełnie różne amortyzatory.

Przede wszystkim pike dj występuje wyłącznie pod koło 26", jest zrobiony na bazie starego (sprzed 2017) pike'a. Oś tylko 15x100 (nie-boost). Tłumik charger, który bedzie pracował nawet przy jeździe po suficie.

Yari tylko 27,5-29", wyłącznie boost, tłumik MotionControl ktory nie nadaje się nawet do jazdy po schodach.

Napisano

Czyli nie polecasz Yari zwłaszcza do dirtówki. Mogę ci ta dirtówkę tutaj podesłać to powiesz czy jest sens się w to pakować. (z ceny zeszłem na razie do 4.7k ale planuje 4.6k)

a i jakbym mógł się ciebie jeszcze podpytać to co sądzisz o Aionach.

Napisano

W dircie jeździsz przeważnie po przygotowanych i gładkich trasach gdzie masz pojedyncze uderzenia przy lądowaniach a nie po trasie dh gdzie z dużą prędkością łupiesz po kamieniach. Przy takiej jeździe problem praktycznie nie występuje. Piszesz frazesy o których masz tylko teoretyczne pojęcie.

  • +1 pomógł 2
Napisano (edytowane)
28 minut temu, Dokumosa napisał:

MC to tłumik który się po prostu nie nadaje do takiej jazdy ze względu na mieszanie się oleju z powietrzem - nagły brak tłumienia.

bzdury, kwestia totalnie nieistotna w dircie

Edytowane przez Sabarolus
  • Haha 1
Napisano

Czyli Yari to nic innego jak tańsza alternatywa Pike która posiada zarówno zalety nad droższym modelem jak i wady ale to jak w każdym amorku nic nie jest takie same. Jeżeli się mylę to poprawcie mnie ;)

A jakie macie zdanie o duroluxie bo znalazłem rower z nim i wydaje się ok.

Napisano

Generalnie to dość podobne widelce. Yari ma prostszy tłumik, z 150g cięższy ale za to jest sztywniejszy, wytrzymalszy i mniej awaryjny. Jak chcesz najlepsze bierzesz pike, jak chcesz dobre i bezobsługowe to bierzesz yari.

Napisano

Czyli w zasadzie nie ma co się zastanawiać jeżeli mam do zestawienia rower z Pike i Yari tylko lepiej abym skupił się na ramię kołach itd. Wiadomo, że Pike jest lepszy, ale nie na tyle żebym się za nim uganiał wzamian za Yari.

Napisano
2 godziny temu, service.ant napisał:

W dircie jeździsz przeważnie po przygotowanych i gładkich trasach gdzie masz pojedyncze uderzenia przy lądowaniach a nie po trasie dh gdzie z dużą prędkością łupiesz po kamieniach. Przy takiej jeździe problem praktycznie nie występuje. Piszesz frazesy o których masz tylko teoretyczne pojęcie.

Jesli po przygotowanej infra to bym się nawet zgodził że MC nic tu nie zmieni. Niektórzy jednak lubią np. 50m schodami w dół a potem drop z 2m.

Napisano (edytowane)

Ja stair gapow latać nie będę bo nie mam gdzie a wracając do amorów to ktos ma jakieś zdanie na temat x fusion slant do dirtówki oczywiście obniżony jak w np  dartmoorze pump którego chce kupić

 

Edytowane przez Marzo123

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...