Marzo123 Napisano 2 Października 2022 Napisano 2 Października 2022 Witam, chciałbym się dowiedzieć jakie są różnice pomiędzy tymi amortyzatorami i czy są one znaczące. Oczywiście chodzi mi o skróconego yari bo tak to to porównanie nie miałoby sensu. Dziękuję za każdą odpowiedź. Cytuj
Dokumosa Napisano 2 Października 2022 Napisano 2 Października 2022 Wszystkim - to zupełnie różne amortyzatory. Przede wszystkim pike dj występuje wyłącznie pod koło 26", jest zrobiony na bazie starego (sprzed 2017) pike'a. Oś tylko 15x100 (nie-boost). Tłumik charger, który bedzie pracował nawet przy jeździe po suficie. Yari tylko 27,5-29", wyłącznie boost, tłumik MotionControl ktory nie nadaje się nawet do jazdy po schodach. Cytuj
Marzo123 Napisano 2 Października 2022 Autor Napisano 2 Października 2022 Czyli nie polecasz Yari zwłaszcza do dirtówki. Mogę ci ta dirtówkę tutaj podesłać to powiesz czy jest sens się w to pakować. (z ceny zeszłem na razie do 4.7k ale planuje 4.6k) a i jakbym mógł się ciebie jeszcze podpytać to co sądzisz o Aionach. Cytuj
Dokumosa Napisano 2 Października 2022 Napisano 2 Października 2022 Do dirtówek sa dedykowane amortyzatory jak właśnie dj, manitou curcus itp. Aion to widelec do trailu. Yari to podstawowy widelec enduro. Cytuj
Michal_288 Napisano 2 Października 2022 Napisano 2 Października 2022 Aiony przy takiej jeździe pękają na bosterze. 1 Cytuj
service.ant Napisano 2 Października 2022 Napisano 2 Października 2022 Yari po obniżeniu to bardzo dobry widelec do dirtu, mniej awaryjny i mocniejszy niż pike. Ma prostszy tłumik ale przy takiej jeździe i tak pompuje się amor na beton więc nie ma dużej różnicy. Cytuj
Dokumosa Napisano 2 Października 2022 Napisano 2 Października 2022 MC to tłumik który się po prostu nie nadaje do takiej jazdy ze względu na mieszanie się oleju z powietrzem - nagły brak tłumienia. Cytuj
service.ant Napisano 2 Października 2022 Napisano 2 Października 2022 W dircie jeździsz przeważnie po przygotowanych i gładkich trasach gdzie masz pojedyncze uderzenia przy lądowaniach a nie po trasie dh gdzie z dużą prędkością łupiesz po kamieniach. Przy takiej jeździe problem praktycznie nie występuje. Piszesz frazesy o których masz tylko teoretyczne pojęcie. 2 Cytuj
Sabarolus Napisano 2 Października 2022 Napisano 2 Października 2022 (edytowane) 28 minut temu, Dokumosa napisał: MC to tłumik który się po prostu nie nadaje do takiej jazdy ze względu na mieszanie się oleju z powietrzem - nagły brak tłumienia. bzdury, kwestia totalnie nieistotna w dircie Edytowane 2 Października 2022 przez Sabarolus 1 Cytuj
Marzo123 Napisano 2 Października 2022 Autor Napisano 2 Października 2022 Czyli Yari to nic innego jak tańsza alternatywa Pike która posiada zarówno zalety nad droższym modelem jak i wady ale to jak w każdym amorku nic nie jest takie same. Jeżeli się mylę to poprawcie mnie A jakie macie zdanie o duroluxie bo znalazłem rower z nim i wydaje się ok. Cytuj
service.ant Napisano 2 Października 2022 Napisano 2 Października 2022 Generalnie to dość podobne widelce. Yari ma prostszy tłumik, z 150g cięższy ale za to jest sztywniejszy, wytrzymalszy i mniej awaryjny. Jak chcesz najlepsze bierzesz pike, jak chcesz dobre i bezobsługowe to bierzesz yari. Cytuj
Marzo123 Napisano 2 Października 2022 Autor Napisano 2 Października 2022 Czyli w zasadzie nie ma co się zastanawiać jeżeli mam do zestawienia rower z Pike i Yari tylko lepiej abym skupił się na ramię kołach itd. Wiadomo, że Pike jest lepszy, ale nie na tyle żebym się za nim uganiał wzamian za Yari. Cytuj
Dokumosa Napisano 2 Października 2022 Napisano 2 Października 2022 2 godziny temu, service.ant napisał: W dircie jeździsz przeważnie po przygotowanych i gładkich trasach gdzie masz pojedyncze uderzenia przy lądowaniach a nie po trasie dh gdzie z dużą prędkością łupiesz po kamieniach. Przy takiej jeździe problem praktycznie nie występuje. Piszesz frazesy o których masz tylko teoretyczne pojęcie. Jesli po przygotowanej infra to bym się nawet zgodził że MC nic tu nie zmieni. Niektórzy jednak lubią np. 50m schodami w dół a potem drop z 2m. Cytuj
service.ant Napisano 2 Października 2022 Napisano 2 Października 2022 Tyle że dirtówki to nie rowery do zjeżdzania po schodach i nawet mając pike'a charger nic ci nie da bo dirtówki pompuje się na beton. I koła po 5 bar i zawieszenie na 0% sag. Cytuj
Marzo123 Napisano 2 Października 2022 Autor Napisano 2 Października 2022 (edytowane) Ja stair gapow latać nie będę bo nie mam gdzie a wracając do amorów to ktos ma jakieś zdanie na temat x fusion slant do dirtówki oczywiście obniżony jak w np dartmoorze pump którego chce kupić Edytowane 2 Października 2022 przez Marzo123 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.