Wanard Napisano 29 Września 2022 Napisano 29 Września 2022 Witam posiadam rower Kross evado 4.0 2022 i mam uszkodzone tylne koło. I tu moje pytanie czy te koło będzie odpowiednie? https://allegro.pl/oferta/kolo-tylne-28-29-kross-tarczowe-kaseta-stoze-kt903-11788377600?utm_feed=aa34192d-eee2-4419-9a9a-de66b9dfae24&utm_content=lvsku&utm_term=desc-yes&utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=_uzsd_sport_rowery-akc_pla_pmax&ev_campaign_id=17967208976&gclid=Cj0KCQjw1bqZBhDXARIsANTjCPKI7sqT0wd_KUGFcI1SqOj752GKie3qxZOHEgnzabp7Ec5bnWtAHxsaAqIkEALw_wcB
Mihau_ Napisano 29 Września 2022 Napisano 29 Września 2022 1. Rower z 2022 ma gwarancję 2. Nie spodziewaj się niczego dobrego po kole za takie pieniądze
Wanard Napisano 30 Września 2022 Autor Napisano 30 Września 2022 Właśnie nie mam gwarancji bo trzeba było robić przeglądy o których nie wiedziałem. To jakie koło będzie lepsze?
schwinn0 Napisano 30 Września 2022 Napisano 30 Września 2022 Że tak zauważę to rok 2022 jeszcze jest.
HarveyDent Napisano 30 Września 2022 Napisano 30 Września 2022 Zrób przegląd a później złóż reklamację. Nigdzie nie jest napisane że rower na przegląd nie może przyjechać uszkodzony. Samo koło będzie pasować, ale to padaka
hawkeye Napisano 30 Września 2022 Napisano 30 Września 2022 A nie jest tak, że jeśli przedmiot miał wadę to nie ważne są te przeglądy i producent/sprzedawca i tak ma odpowiedzialność? Tylko wtedy chyba z rękojmi nie gwarancji ( ja to sobie zawsze tak tłumacze że zasady gwarancji ustala sobie sprzedawca/producent)
HarveyDent Napisano 2 Października 2022 Napisano 2 Października 2022 Gwarancja to odpowiedzialność producenta i tylko on ustala jej zasady. Rekojmia to odpowiedzialność sprzedawcy. Konsument decyduje z czego chce skorzystać
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.