Skocz do zawartości

[3000 - 3600] wymiana z Unibike Prime na Unibike Crossfire lub


Rekomendowane odpowiedzi

Cytat

Uf, dobrze że przynajmniej jedna osoba nie sugeruje błędnej decyzji o zmianie roweru

Ja Ci nic nie sugeruje, nie odradzam ani nie proponuje. Wyraziłem tylko swoją opinię na temat roweru do czego się nadaje a do czego nie ponieważ jestem jego użytkownikiem. Przejechałem dotychczas  koło 4k km w tym sezonie i jestem zadowolony a czy Ty będziesz jeśli go kupisz to nie wiem i nikt tego nie wie.

Cytat

Myślałem, że masz już jakieś konkretne wytypowane modele.

Modele wytypowane. Ale nie będę pisał jakie i nabijał postów, to nie jest tematem tego wątku.

Edytowane przez AdrianoPL83
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zmieniając Prime na Crossfire nie zyskuje się nic. Taka prawda. 

Osprzęt można zmienić w obecnym rowerze, i wtedy to co się z nim osiągnie przerośnie Crossfire. Czyli jeśli chodzi o geometrię to "ciągle będzie Unibike" czyli prosty rower, z geometrią do której nikt od lat nie przywiązuje uwagi. Wytrzymała rama posłuży latami, a w takim rowerze znajdzie się powietrzny widelec, lepsze hamulce i napęd z wyższej półki. 

Z drugiej strony - zmiana na Dual Sporta czy Roama to jakaś forma ewolucji - bo te ramy nie są jak zostało wspomniane "kwadratowe". Nieco inaczej się na nich jeździ. Owszem, to ciągle może być rower crossowy do rekreacji - z bardziej wyprostowaną pozycją, podniesionym mostkiem itd. Ale z drugiej strony - kombinując nieco z kokpitem, oponami można z nich zrobić rower bardziej sportowy. Znam nawet osoby które startowały na nich w maratonach MTB, na szerszej oponie oczywiście. Więc taki rower daje większe możliwości. Mnie też jeździ się na Dual Sporcie (Roam ma zbliżoną geometrię) znacznie lepiej niż na Prime. Nie wiem jak to ubrać w słowa, ale jest zwyczajnie wygodniejszy i daje więcej frajdy z jazdy.

Także jeśli Prime jest okej, i jeździ się na nim dobrze to można go zwyczajnie ulepszyć. Jeśli czegoś więcej ponad osprzętem brakuje - można szukać dalej. Jak trzeba podesłać listę sklepów z okolic Rzeszowa gdzie można je pomierzyć nie ma problemu :D 

  • +1 pomógł 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@MikeSkywalker dzięki za szerokie wyjaśnienie tematu.

Przeglądając dzisiaj jeszcze forum trafiłem na KANDS AVANGARDE HYDR MĘSKI 2022 ale pomimo jak mi się wydaje dobrego osprzętu jest znacznie cięższy od CROSSFIRE (już wiem iż powinienem na to zwrócić uwagę :)).

Dzięki za sugestie dot. PRIME i jego ewentualnej ewolucji za pomocą wymiany podzespołów. Dotychczas PRIME jest moim jedynym rowerem, o poprzednim nie wspomnę bo to jakiś ROMET z 90 lat. Trudno mi też ocenić czy jeździ mi się na nim dobrze, przyzwyczaiłem się do pewnych problemów, brak wiedzy i sklepów gdzie mogę z nim podjechać i ewentualnie kombinować coś z wymianą np. mostka budzi pewne problemy z dostosowaniem.

Bardzo chętnie skorzystam z propozycji listy sklepów gdzie mogę przymierzyć jak się domyślam DUAL SPORT czy ROAM, nigdy ich nie przymierzałem i pewnie warto to zrobić.

Edytowane przez andrzej.b
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy wadze 100kg nawet sobie głowy nie zawracaj Kandsem, koła ma kiepskie, przy takiej taniej marce nikt na to nie zwraca uwagi. No i to jeszcze bardziej "kwadratowa" rama niż w Unibike. Sam słusznie zauważyłeś - kuszą osprzętem, a cała reszta z przypadku. 

Roam powinien być właśnie w Rojax, w Kolbuszowej też nim handlują, obok mają/mieli Treka, Unibike to Rojax i NSB, a Trek w Rzeszowie to Bikeshop. Jakbyś był w Rzeszowie mogę pokazać mojego Prime, bo mało przypomina oryginał :D 

Co do Roama - cena, hamulce i malowanie ramy pewnie. Hamulce te same tak naprawdę - podstawowy model Tektro. Więc jedynie podrożał. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@MikeSkywalker pooglądałem dzisiaj ROAMa i CROSSFIRE niestety żaden nie był w moim rozmiarze, więc aby zmierzyć wybrane modele muszę się wybrać do innych sklepów, przynajmniej wiem jakiego rozmiaru szukać :)

Sprzedawca bardzo zachęcał do zakupu CROSSFIRE wskazując na to samo co ja w jednym z pierwszych postów, amortyzator pod siodelkiem, blokadę amortyzatora na kierownicy, regulowany mostek, podpórkę/nóżkę i na znaczą oszczędność kasy przy zakupie CROSSFIRE. 

Pytanie, czy wszystkie ROAMy są w lakierze błyszczącym, osobiście mnie to trochę razi, wolę mat.

Wychodzi na to że mogę kupić CROSSFIRE i być zadowolony i kupujac ROAMa być równie szczęśliwy, kwestia indywidualnego odbioru danego roweru. DUAL SPORT jest chyba słabszy podzespołowo.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Amortyzator pod siodełkiem to szmelc wart parę dych. Łapie to luzy momentalnie i kręcisz się na siodełku zamiast wydajnie pedałować. 

Blokada widelca - owszem, wygodna. Ale sięgnąć do niej na goleni to żaden problem. Mam tak w najlepszym widelcu crossowym RockShox i nie narzekam. 

Mostek to rzecz banalna do zmiany, stopka też majątku nie kosztuje - owszem, wpływa to na opłacalność roweru ale baza - rama ciągle jest identyczna jak w Prime. Także dla mnie zmiana Unibike na Unibike jest kompletnie bez sensu.

Za 3500 możesz tak odpicować Prime że przebijesz Gianta Roam 1 i będziesz miał rower z półki cenowej 5tys+. Weź to pod uwagę. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@MikeSkywalker 

Cytat

Za 3500 możesz tak odpicować Prime że przebijesz Gianta Roam 1 i będziesz miał rower z półki cenowej 5tys+. Weź to pod uwagę.

Czytając Twoje posty wiem, że masz rację. Byłem już gotowy do zakupu ROAMa, jednak brak rozmiaru do zmierzenia, "zachęty sprzedawcy" i błyszczący lakier skutecznie ostudził dzisiejszy zapał.

Koniecznie muszę wybrać się do Rzeszowa aby potestować dostępne rowery. 

A może jest coś porównywalnego do ROAMa w zbliżonej cenie ale jednak z matowym wykończeniem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadzam się z @MikeSkywalker tzn w tym budżecie, ok 3500, byłbyś w stanie w swoim obecnym rowerze wymienić pełny napęd, np. deore m4100 lub m6000 2x10, amortyzator na powietrzny z "górnej półki" w segmencie cross, np. Rock Shox Paragon, i jeszcze nowe koła na komponentach DT, np.w Daveo. To byłyby zmiany, które przebiłyby to co oferują nowe rowery w tej cenie. Bardzo odczuwalne w jakości jazdy. Jeśli obecny rower Ci pasuje, jest wygodny, to ta zmiana roweru jest trochę pozbawiona racjonalności. Chyba, że po prostu chodzi o chęć zmiany na coś nowego. Ale w takim wypadku to sens jest tylko przy zmianie marki, na np. Roam, bo zmiana z Unibike na Unibike wniesie niewiele, wtedy naprawdę lepiej doinwestować obecny.

Edytowane przez el_gregorio
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Roam występował w wersjach z matowym lakierem, jeśli dobrze pamiętam piaskowy/granatowy/zielony. Także, jeśli to jest ważne to ja bym szukał rowerów w odpowiednim kolorze i rozmiarze - jest szansa że gdzieś jeszcze został interesujący. Osprzęt to rzecz drugorzędna, można go zmienić. 

Innych matowych ram nie kojarzę, są zdecydowanie w mniejszości, Unibike jako jedna z nielicznych firm konsekwentnie i od lat się ich trzyma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@MikeSkywalker i @el_gregorio mogę tylko pozazdrościć Wam wiedzy, ale uwagi cenne, mam nadzieję, że post posłuży do przerobienia PRIME na coś bardziej "zaawansowanego".

A co sądzicie od SCOTT SUB Cross 30 ?

Właśnie szukam, trochę błądząc :), na zdjęciach w sieci ciężko ocenić co jest matem a co połyskiem, a większość nie podaje takiej informacji, więc pozostaje Wasza nieoceniona wiedza.

Czekam na info o tym SCOTTcie, jak nie warty zainteresowania, to szukam 18" (chyba rozmiar S) granatowego (mat) ROAM'a.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Osprzętowo podobnie jak DS2 i Roam2, trochę tańszy, ale geometrii nie znam, nigdy się z nim nie spotkałem. Jeśli tylko Ci się podoba to czemu nie, kolor powinien być matowy, trzeba poszukać ogłoszeń, testów czy jakichkolwiek zdjęć w necie. 

Jeśli Roam to M-ka, czyli 18 cali. Może coś jeszcze opolujesz. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na pewno gorzej jak z dwoma :D Ot mniejszy zakres przełożeń, więc na płaskie okej, gorzej na górkach. Także uważam że ten sprzęt nie jest wart dopłaty, osprzęt na podobnym poziomie, a do 9rzędowego możesz sobie dokupić lepszą przerzutkę a mieć napęd bardziej uniwersalny. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@chudzik bo zwyczajnie, zerknąłem na profil GIANT na Facebooku, wiem, że to tylko kilka komentarzy i zawsze znajdzie się ktoś kto nie jest zadowolony, jednak skoro na profilu ostatnie komentarze są na "NIE", podsumowanie samo się nasuwa.

15 godzin temu, MikeSkywalker napisał:

Na pewno gorzej jak z dwoma :D Ot mniejszy zakres przełożeń, więc na płaskie okej, gorzej na górkach. Także uważam że ten sprzęt nie jest wart dopłaty, osprzęt na podobnym poziomie, a do 9rzędowego możesz sobie dokupić lepszą przerzutkę a mieć napęd bardziej uniwersalny. 

Chyba odłożę zakup na przyszły rok. Będzie drożej to wiem, ale będzie większy wybór modeli i mam nadzieję iż będę miał więcej kasy odłożonej, może na coś lepszego.

Kiedy zaczyna się nowy sezon w sklepach ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od czasów wiruska nie jest to już takie oczywiste i proste jak kiedyś. Trek zaczynał sezon już teraz, jesienią. Unibike na wiosnę. Giant - wydaje mi się że też na wiosnę, ale dawno miałem rower ich marki. 

Ale z tym drożej to może niekoniecznie, mam wrażenie że teraz producenci nieco przegięli i sprzedać lekko siadła. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeglądam jeszcze Sub Cross 40 Men i Scott Sub Cross 30, wydaje mi się że jedyne różnice to, jak niżej. Czy te różnice mają jakieś konsekwencje dla przyszłości tego roweru? Jakaś awaryjność, przestarzałość lub coś podbnego?

Scott Sub Cross 40

Widelec Zoom 187 D / 63mm skoku

Przerzutka (Tył): Shimano Altus RD-M2000 / 27 biegów

Przerzutka (Przód): Shimano FD-M370 / 34.9mm

Hamulce: Tektro HDM275 Hydrauliczne tarczowe

Manetki: Shimano SL-M2010-9 / R-fire plus / wskaźnik biegu

Korbowód: Shimano FC-M371-L / 48x36x26 / w/CG

Oś korbowodu: Feimin FP-B908N / Cartridge Type

Scott Sub Cross 30

Widelec Suntour NEX HLO

Przerzutka (Tył): Shimano Alivio RD-M3100 / 27 przełożeń

Przerzutka (Przód): Shimano FD-M370 / 34.9mm

Hamulce: Tektro HDM275 Hydrauliczne, tarczowe, Tektro / 6 śrub / F&R 160mm

Manetki: Shimano SL-M2010-9 / R-fire plus / wskaźnik biegu

Korbowód: Shimano FC-T4010 / 48x36x26 / w/CG

Oś korbowodu: Shimano BB-ES300 / Cartridge Type

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Droższy wart tych 2 stówek, jeśli faktycznie tylko taka jest różnica. Nieco lepszy widelec, przede wszystkim z blokadą skoku, przerzutka podobnie. Ale zamiast taniej korby na kwadrat jest już rozbieralna na Octalink, więc jak nie planujesz jakiś ulepszeń to posłuży latami. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@MikeSkywalker

Cytat

Droższy wart tych 2 stówek, jeśli faktycznie tylko taka jest różnica.

Takie różnice jakie zauważyłem to starałem się wypunktować. Przeróbki, kto wie, może kiedyś przejdę na taki stopień zaawansowania. Jeżeli będzie się nim dobrze jeździć, to może manetkę, tylną kasetę i tylną przerzutkę zamienię na wersję DORE. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@andrzej.b tez cos dodam od siebie. Nie chcialbym namieszac tylko raczej podsumowac i sprostowac jak wybrac rower crossowy, patrzac z perspektywy uzytkownika, ale przede wszystkim handlarza, ktory doradzil, dobral i sprzedal setki crossowek, takich marek jak: Scott, Specialized, Author, Unibike, Kross.

W duzym skrocie, tak jak pisali niektorzy przedmowcy: inwestuj w obecny sprzet lub kup Crossfire.

A rozwijajac:

1. Crossowka to nie scigacz! Fajnie jak rower nam sie podoba i ma fajny osprzet, ale co z tego jak nie spasuje nam geometria, ktora mowi o pozycji na rowerze. Jezeli cenisz sobie pozycje jaka oferuje obecny rower, to malo co innego niz Unibike bedzie wygodniejsze. Jasne, ze mozesz kupic cos bardziej sportowego i pozniej kombinowac z ustawieniami, czy wymiana wspornikia kierownicy na regulowany, ale po co skoro Unibike juz znasz i w Crossfire takowy wspornik juz jest.

Zeby bylo jasne: Nie jestem fanatycznym zwolennikiem marki Unibike i sam jezdze na czyms zupelnie innym, ale...

Jezeli proponuje crossowke, a klient oczekuje bardziej wypionowanej, niz pochylonej pozycji, siada na Unibike i wszystko mu pasuje, to nic dodac, nic ujac. W kazdym przedziale cenowym w Unibike dostajemy nie tylko dobry osprzet, ale i dobra jakosc, a to nie zawsze idzie w parze. Lepiej byloby mi sprzedawac kazda inna marke, bo niektorych rowerow mamy w nadmiarze, a Unibike wiecznie brakuje. Dlatego niektorych rowerow Unibike nie wystawiamy nawet na ekspozycje, zeby nie robily konkurencji innym, lub trzymamy dla rodziny i znajomych ;)

Ale wyraznie zaznacze, ze sam nie mam Unibike i wybierajac crossowke dla siebie, na Unibike nie jezdzilbym nawet jakby mi ktos za to placil 😛

Sam, pare lat temu, wybierajac rower tego typu dla siebie, zaczalem przymiarki od Unibike, bo wiedzialem, ze pol darmo dostane super rower. Po drodze zmierzylem sie do Author'a, Scott'a, Giant'a, az w koncu dotarlem do Speca...

Zanim usiadlem na Spec'a Crosstrail'a stwierdzilem, ze jakakolwiek przejazdzka nie ma sensu, bo nie zaplace za naklejke na ramie, ktorej nawet za bardzo nie widac i nie kupie roweru na tak badziewnym osprzecie za tak chore pieniadze...

Mam tego Speca juz 7 lat i teraz zrobilbym tak samo, tylko doplacilbym do modelu wyzej, ale juz ich nie produkuja :(

Wracajac do tematu Unibike:

2. Waga roweru - im lzejszy tym lepiej, ale...

Jako aspekt majacy wplyw na wage roweru podajecie rozmiar ramy, a wlasciwie to, ze producent nie zawsze podaje przy jakim rozmiarze sprawdzal wage.

Otóż wyobrazcie sobie, ze rama roweru nie jest z olowiu i między najmniejszym, a najwiekszym rozmiarem ramy roznica w ilosci materialu wynosi raptem 10-15 cm aluminiowej rurki, wazacej moze ze 100g.

Przecietna rama alu wazy ok. 2kg, wiec, aby jakis rower wazyl o 2kg wiecej z tytulu samego rozmiaru to kazda rurka musialaby byc 2x dluzsza - wyobrazcie sobie taki rower ;)

W Unibike co innego robi masę:

Wspornik siodla: sztywny jak w wiekszosci crossowek ok. 250g. Regulowany w Crossfire co najmniej 0.5 kg

Wspornik kierownicy: sztywny 100-150g. Regulowany ok. 400g

Podporka jaka w standardzie ma wiekszosc crossowek wazy... 0g ;) bo prawie nikt jej nie montuje. W unibike to kolejne 350-400 g

Manetka blokady skoku w Crossfire tez pewnie ze 100g wazy.

Dodatkowo zelowe siodelko tez pewnie z 200-300 g ciezsze niz te twardsze piankowe w rowerach bardziej sportowych.

A nawet chwyty kierownicy, w unibike tez waza troche wiecej, bo sa spore, profilowane i przykrecane do kierownicy, a nie wciskane na chama jak w wielu tanszych rowerach.

Gdy podliczyc to wszystko, to uzbiera sie blisko 1,5 kg. Piszecie, ze Giant wazy o 2 kg mniej, ale znajac zycie to waga jest podana bez pedalow, ktore tez waza ze 400g i w takim przypadku warto sobie policzyc czy nie warto jest miec troche ciezszy rower ;)

3. Czy warto skusic sie na to, ze Crossfire ma np. lepsza korbe niz wiekszosc rowerow w podobnym budzecie?

Ja bym nawet za to doplacil!

Wiekszosc laikow napina sie na to aby osprzet byl co najmniej Deore, patrzac na caloksztalt przez pryzmat tylnej przerzutki.

Producenci doskonale o tym wiedza, dlatego np. taki Kross Evado 6.0 ma z tylu przerzutke Deore. Tyle tylko, ze w polaczeniu z tanszymi manetkami i korba na kwadracie to bedzie dzialac tak jak najslabsze ogniwo, mydlac oczy "Januszowi" .

Wracajac do korby...

W Crossfire mamy najtansza mozliwa korbe, ale w najlepszym mozliwym systemie hollowtech II.

Nie bede sie tu rozwodzil na temat wspanialosci tego rozwiazania, ale w skrocie chodzi o wieksza sztywnosc tego ukladu, a trzeba pamietac, ze to korba w pierwszej kolejnosci podpiera nasza mase i przejmuje sile nacisku na pedaly.

Odkad Shimano wprowadzilo ten system w swoich mechanizmach korbowych mam to w kazdym swoim rowerze, od dirtowki, przez zjazdowke, po crossowke, a nawet 20 calowy rower od 7 letniego syna (tak, skracalem korbe deore na 140mm i gwintowalem nowe otwory pod pedaly ;)

Zmierzam tylko do tego, ze ja waze 60 kg i gniotac mocniej korbe na kwadracie czuje jak to pode mna sie ugina, marnujac energie, ktora powinna trafic w naped. Nie wspominajac juz o mysli, ktora siedzi z tylu glowy, ze cala moja masa i energiajaka wkladam w naped opiera sie na osce o srednicy malego palca!

Ty nie wazysz 60kg - tyle w temacie korby.

Pozostaje tylko kwestia przelozen, bo Crossfire ma 2 biegi z przodu, a to kolejny temat rzeka.

 

4. Manetka blokady skoku.

Moze jestem troche rozpieszczony, bo pojezdzilem sporo na fulla'ch Scott'a z manetka do blokowania obu amorkow jednoczesnie i az bolal mnie kciuk od jej uzywania, ale w rowerze enduro nie wyobrazam sobie innej opcji.

W crossowce natomiast mam blokade i prawie jej nie uzywam... Dlaczego?

Po pierwsze primo: bo to Spec. A wspaniali inzynierowie ze speca stwierdzili, ze wpakuja lapska w tego i tak slabo dzialajacego Suntour'a i zepsuja go jeszcze bardziej :(

W crossowkach, w amorach Suntour, zastosowali brain'a dla ubogich. Czyli ich patent jakby automatycznej blokady skoku, wywodzacy sie z full'i do xc, w ktorych to jako tako ma sens. O tyle w crossowce ze skokiem amora ok. 60-70mm, uposledza to jego prace na tyle skutecznie, ze przy mojej malej wadze amor i tak jest prawie caly czas sztywny.

Po drugie primo: gdyby nawet moj amor w crossowce pracowal tak plynnie jak w zjazdowce, to tez pewnie nie uzywalbym blokady, bo nie chcialoby mi sie zdejmowac lapy z kierownicy.

Sytuacja zmienia sie gdy mamy miekka sprezyny tak jak ma to miejsce w Crossfire i dodatkowo pod kciukiem jest manetka, ktora mozemy wygodnie wlaczyc i wylaczyc amor jak sie uprzemy to i z 60 razy na minute ;)

Wiec jezeli wiesz do czego sluzy blokada skoku i bedziesz chcial korzystac z jej zalet to manetka moze nie jest niezbedna, ale znacznie ulatwia zycie. A pisanie, ze sieganie reka podczas jazdy np. pod gore na stojaco, to nie problem, to tak jakby powiedziec, ze po co mi pilot do telewizora skoro moge wstac, lub po co mi elektryczne szyby w aucie skoro mozna machac korba ;) itp. Itd.

5. Kolejna kwestia, o ktorej chcialem wspomniec, to amortyzowana rurka podsiodlowa:

Sam nie mam tego w crossowce i nie predko zaloze, ale... jak lubisz miec bardziej miekko pod tylkiem to akurat ta podsiodlowka w Crossfire jest bardzo niezla. Oczywiscie w koncu dostanie luzow jak kazda, ale ta akurat pozniej, niz prędzej.

Nie jest to to samo co sztyca Suntour NCX, ale Unibike wszystkie komponenty jakie pakuje do swoich rowerow daje naprawdę fajne jakosciowo.

Kolejna sprawa, jest to dlaczego niektore crossowki maja amortyzowane rurki, a inne nie.

Juz objasniam:

Wlasciwie Unibike jest jedynym przychodzacym mi do glowy przykladem sensownosci montowania tego gadzetu w crossowce.

Chodzi o to, ze taka rurka ma sens, a nawet jest niezbedna w trekingach gdzie siedzimy w pionie i nie mamy nawet mozliwosci pracowania wlasnym cialem w celu amortyzowania wstrzasow.

Wiekszosc crossowek wymusza jednak pozycje bardziej pochylona i w nich taka rurka traci sens, bo tylko zwieksza mase roweru, a nie pracuje jak nalezy, bo przez pochylona pozycje nie dostaje takiego obciazenia jak powinna.

Tu znowu idealnym przykladem na to jak przyciagnac Janusza jest Kross Evado 6.0. Pozycja na maxa pochylona jak na crossowke i amortyzowana podsiodlowka 😛

W Crossfire sensownosc montazu amortyzowanej podsiodlowki podyktowana jest faktem montazu regulowanego wspornika kierownicy, ktory pozwoli na uzyskanie bardziej wypionowanej pozycji.

6. Scott Sub Cross.

Bardzo fajne rowery i sam bym sobie kupil, ale to kolejny rower, ktory nie lezy mi geometrycznie, dlatego znowu wracajac do najwazniejszego - przymiarka.

Sub cross 40 nie powinien istniec w kolekcji ;)

Sub cross 30 nie ma tego co Unibike, ale jest juz calkiem niezly, nie pogardzilbym, ale jezeli wspominasz o jakichs modyfikacjach i Scott bylby dla ciebie wygodny to bierz 20, bo tam jest prawie wszystko jak trzeba.

 

Powodzenia

Edytowane przez Maciek.B
  • +1 pomógł 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...