il.ek.tro Napisano 14 Września 2022 Udostępnij Napisano 14 Września 2022 Mam do Was pytanie dotyczące geometrii roweru. Pacjentem jest stary Trek Superfly z geometrią typu G2. W załączniku podaję specyfikację. Na pokładzie pierwotnie miał amortyzator RS Recon ze skokiem 100 mm i ofsetem (rake) 51 mm. Chciałbym dać mu lżejszego SIDa ale SL Ultimate występuje tylko w wersji z offsetem 44 mm. Czego mogę się spodziewać przy tego typu zmianie tego parametru w zachowaniu roweru? Trek Superfly 5 2017 Geometry Chart.tif Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
service.ant Napisano 14 Września 2022 Udostępnij Napisano 14 Września 2022 marginalna różnica, możesz brać bez obaw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dokumosa Napisano 14 Września 2022 Udostępnij Napisano 14 Września 2022 Jeśli długość CTA jest ta sama to efekt będzie jak 0,5 stopnia wyostrzony kąt główki. Pewnie nie zauważysz różnicy podczas jazdy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
il.ek.tro Napisano 14 Września 2022 Autor Udostępnij Napisano 14 Września 2022 Co to jest właściwie to G2? Jak rozumiem to jakaś "cecha" ramy, i sam amortyzator nie ma z tym nic wspólnego - dobrze mysle? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
il.ek.tro Napisano 20 Września 2022 Autor Udostępnij Napisano 20 Września 2022 Mam jeszcze do Was jedno pytanie. W nowym SIDzie chciałbym założyć nową bieżnię dolnych sterów. Rama (główka) jest tapered określana w Treku jako typu "E2" (nie wiem co to znaczy) a same stery to typ zintegrowany. Nie wiem też jakie oryginalnie stery były w nim założone (podejrzewam FSA IS-2). Łożysko dolne mam oznaczone tak: TH MR019 1.5 36x45° J6 Jaka do tego cholerstwa wybrać dolną bieżnię dla SIDa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team bogus Napisano 21 Września 2022 Mod Team Udostępnij Napisano 21 Września 2022 Bieżnia to część składowa sterów, więc powinna być w komplecie. Musisz zdjąć bieżnię z wcześniejszego widelca. W przeciwnym wypadku często pozostanie zakup nowych sterów, bo bieżnia sama w sobie nie będzie dostępna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KSikorski Napisano 21 Września 2022 Udostępnij Napisano 21 Września 2022 W dniu 14.09.2022 o 19:06, il.ek.tro napisał: Co to jest właściwie to G2? Jak rozumiem to jakaś "cecha" ramy, i sam amortyzator nie ma z tym nic wspólnego - G2 to koncepcja całościowej geometrii roweru, wliczając widelec. Wywodziło się to jeszcze z genesis Garego Fishera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
il.ek.tro Napisano 21 Września 2022 Autor Udostępnij Napisano 21 Września 2022 11 godzin temu, bogus napisał: Bieżnia to część składowa sterów, więc powinna być w komplecie. Musisz zdjąć bieżnię z wcześniejszego widelca. W przeciwnym wypadku często pozostanie zakup nowych sterów, bo bieżnia sama w sobie nie będzie dostępna. tak, wiem że to część kompletu i w ostateczności zdejmę ze starego widła, tym bardziej że same łożyska sterowe są spoko jeszcze. tylko że to już 4 chyba przełożenie tej bieżni będzie, jest lekko poobijana (ale nie że odkształcona - trzyma łożysko prawidłowo) i pomyślałem że może nabić nową na nowy wideł. Dziwne bo w necie widze pełno różnych bieżni luzem pod 1,5", ale nie wiem którą wybrac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.