Malynek999 Napisano 8 Września 2022 Udostępnij Napisano 8 Września 2022 Witam Marzy mi się rower typu gravel. Wybitnie poczatkujący 40+, ale z motywacją by rower stał się stałym elementem dnia codziennego . Trochę dla zdrowia, trochę dla przyjemności. Chciałbym mieć przyjemność z jazdy i nie chciałbym żałować zakupu, tak by za 2 czy 3 lata rower nadal w miarę nadążał z technologią . Szperam w necie... masa sklepów, masa modeli... Szczerze ? Ja głupieje. Może ktoś z was doradzi gdzie i co? Mam 168 cm wzrostu, waga 71 kg. I trzeba na rowerze zbić chociaż ze 3kg przy okazji miłych wycieczek Czytałem forum, oglądałem różne modele i wydaje mi się że szczęśliwy bym był jeżdżąc rowerem z: Minimum Shimano Sora ale chciałbym GRX 400 ( ma to sens? 90% tras to szosa i utwardzone ścieżki rowerowe). (nie znam się, ale Apex nie chcę) Ma mieć widelec karbonowy i mile widziane hamulce hydrauliczne. Kierownica baranek. Nie jakaś firma "krzak" i nie śmiejcie się...:) Chciałbym by miał jaskrawy kolor: The best: Pomarańczowy , albo żółty, jaskrawy zielony ostatecznie niebieski, czarny. Śmieszne ... ale po prostu lepiej bym się czuł jeżdżąc i widząc kolor który mnie kręci, a przecież jazda na rowerze to ma być przyjemność Oczywiście nie chciałbym by był droższy niż mój samochód :) Wiem 4k nierealne...ale może cos do 6k-7k komuś wpadło w oko i mógłby coś doradzić? Jestem totalnym nowicjuszem...ostatni mój rower to wigry 3...Ktoś kojarzy taki sprzęt? Śmigałem takim + 25 lat temu...a teraz pojeździłem kilka dni pożyczonym góralem i mnie ostro naszło... Jakby coś komuś gdzieś fajnego wpadło w oko to z góry dziękuję za linka. Mile widziane wszelkie fachowe uwagi. Bo może się mylę szukając akurat takiego roweru dla mnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...