tomek4446 Napisano 3 Września 2022 Udostępnij Napisano 3 Września 2022 Witam. Jestem laikiem , ale wkręcam się w temat serwisu roweru. Od tygodnia zaobserwowałem przeskoki w napędzie gdy przerywam pedałowanie i je wznawiam. Odczuwalny jest luz ok. 2 cm. Gdy kręcę jest ok. Dzisiaj czyściłem łańcuch i kasetę , pokręciłem korbą gdy rower był na stojaku i to samo. Przerzutka chodzi idealnie , łańcuch sprawdziłem przymiarem jest ok., luzów na korbie , suporcie nie ma. Co to może być ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
leejoonidas Napisano 3 Września 2022 Udostępnij Napisano 3 Września 2022 Luźna kaseta, niedokręcona, chwyć kasetę oburącz palcami i spróbuj poruszać zębatkami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dokumosa Napisano 3 Września 2022 Udostępnij Napisano 3 Września 2022 Sprzęgło w bębenku piasty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomek4446 Napisano 3 Września 2022 Autor Udostępnij Napisano 3 Września 2022 16 minut temu, leejoonidas napisał: Luźna kaseta, niedokręcona, chwyć kasetę oburącz palcami i spróbuj poruszać zębatkami. Właśnie to uczyniłem. Chodzi na boki ok.2 mm . To wolnobieg Shimano HG 500. A tak przy okazji na co przyzwoitego można go zmienić ? @Dokumosa jak się zabrać do sprawdzenia ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dokumosa Napisano 3 Września 2022 Udostępnij Napisano 3 Września 2022 Wymiana na coś lepszego razem z kołem. Najpierw spróbuj dokręcoć wolnobieg do piasty. Klucza do wolnobiegów/kaset bedziesz potrzebował. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...