KSikorski Napisano 25 Października 2022 Napisano 25 Października 2022 Cytat dłonie mi zdrętwiały Z mojego doświadczenia wynika, że najczęstszym rozwiązaniem jest zmiana położenia kątowego kierownicy względem mostka. Musisz trafić z dostosowaniem gięcia kierownicy do urody Twoich dłoni. Cytuj
JWO Napisano 28 Października 2022 Autor Napisano 28 Października 2022 @KSikorski Główną przyczyną chyba jest szerokość kierownicy (780mm), gdzie przy gravelu mam 440mm. I ręce są nieprzyzwyczajone. PS. Zważyłem Ulepa gotowego do jazdy - 14.3kg 1 Cytuj
Eathan Napisano 28 Października 2022 Napisano 28 Października 2022 No ładnie. Jak zrzucisz minionki i dasz coś lżejszego, to waga spadnie do ~13kg Cytuj
JWO Napisano 1 Listopada 2022 Autor Napisano 1 Listopada 2022 To jeszcze pytanie dotyczące przedniego amora. Lepszy Lyrik czy Zeb Ultimate? Powstaje drugi Ulep i Lyrik u mnie podrożał a Zeb staniał Cytuj
KSikorski Napisano 1 Listopada 2022 Napisano 1 Listopada 2022 Nie można rozróżnić lepszy_gorszy. Zeb może mieć więcej skoku i być sztywniejszy, ale też stanowić zbędny balast na zbyt prostych trasach. 1 Cytuj
JWO Napisano 18 Listopada 2022 Autor Napisano 18 Listopada 2022 Updatowalem Ulepa 1. Wideł przedni Liryk ze 160 na 170mm (i kolor czarny) 2. Tarcze Mt800 na MT900 i RT99 3. Kola M8000 na M8120 To jest choroba, Ulep zjechał kilka razy po schodach z kładki, jeszcze w górach nie był. Jak widać kompromisy się nie sprawdzają PS. Żart, składam drugiego Ulepa dla małżonki i dwie pierwsze części nie były już dostępne (chyba przez black Friday), wiec upgradowałem swój . Koła M8120 były świadomym wyborem (kosztowały tyle samo co M8000), dzięki podpowiedzią @KSikorski . Koła może i mocniejsze, ale max jest o pół bara mniej niż M8000. Muszę się odzwyczaić od szosowych 7 barów Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.