Skocz do zawartości

[Stevens Aspin] Różnica w cenie105 vs Ultegra


caballoBlanco

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Czy się opłaca to jest kwestia subiektywna dla jednego tak dla drugiego nie bo różnica sprowadza się w zasadzie wyłącznie do wagi, działają identycznie i są ze sobą kompatybilne. 

Zarówno ceny komponentów jak i ich waga jest dostępna bez problemu w internecie - sam możesz ocenić czy to dla ciebie jest warte dopłaty. 

Napisano

Bo są braki na rynku i nikt całych grup nie sprzedaje ale mniej więcej właśnie taka była różnica w detalu pomiędzy tymi grupami (o ile mówimy o pełnych a nie sytuacji, że np. rower na ultegrze będzie miał kasetę 105). Kiedyś 105 kosztowało w granicach 1900-2000 a ultegra lekko ponad 3

 

Osobiście bym nie dopłacał, szybciej dzięki ultegrze nie pojedziesz (pomijając minimalną różnicę masy) 

 

Lepiej tę kasę przeznaczyć na akcesoria albo traktować jako początek "zbierania" na lepsze koła

Napisano

Ja bym wziął 54.

1 godzinę temu, caballoBlanco napisał:

a takie dobre kołą w rowerze to ile kosztuja? 4k komplet?

Karbonowe 4-5, przyzwoite aluminiowe 2

https://www.rowerowaholandia.pl/p75684-zestaw-kol-novatec-jetfly-u2-1-700c-qr-szosa

Cytat

czaje a te koła fulcrum racing 6, to spoko ?

Nooo rower ma na czym stać więc to dobrze;) 

A tak na serio to ciężko o o coś lepszego w rowerze za takie pieniądze

Napisano

7900 za ten rower ? Hmmm...

8600zł, wyjściowo, kosztuje Scott Speedster 10. Na pełnej grupie 105 i hydraulicznych hamulcach tarczowych. Ma pochowane kable i wygląda jak współczesny rower szosowy. Wiem, że to żaden kokos, ale ten Stevens wygląda jak z TdF 2006... 

9400zł kosztuje podstawowy Scott Addict 40. Mieszane grupy Tiagra/105 i oczywiście hydrauliczne hamulce. Do tego, uwaga, karbonowa rama. Oczywiście w sklepie wytargasz na pewno rabat rzędu 5%.  Ja nie mówię, że Scott to jakaś rewelacja, ale poważna firma z serwisem w każdym większym mieście. Tak więc przestałbym filtrować Rose, Stevensa i bóg wie co jeszcze i przeszedł się po sklepach.

Napisano

rozumiem ale tutaj mam ultegre, i wage 7.9kg , nie wiem jak zmierzoną (na jakich kołach), i geometria sie liczy, a co do wyglądu, to nie wiem, no patrze i mi sie podoba, ma jakies cechy ze juz takich rowerow nie robią i jest do dupy czy co? 

hamulce hydrauliczne tez mi nie potrzebne

 

Napisano

Rower kupiony, jakieś regulacje przerzutek ogarniam i hamulców, ustawienie siodełka, pierwsze jazdy z wpinanymi pedałami (look). Jezem zadowolony, na wiosne mysle o fittingu, jeżeli samemu nie dojde poprzez ustawienie siodełka do satysfakcjonującej pozycji.

  • 1 miesiąc temu...
Napisano

image.thumb.png.e92653748266f443a8b3f879ac0253e1.png

Na angielskim VPN rower kosztuje >10K

image.thumb.png.1338e3bcca213ea0a8edeb3588a6fdd2.png

ten 100 funtow drozej ale nie wiem jaka pozycja (nie porownywalem pewnie bardziej endurance, ale 1.5 kg cięższy 
Także mam tanszy rower, dodego z ultegrą, i jeszcze lżejszy @KNKS

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...