MarcinPro Napisano 29 Sierpnia 2022 Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2022 Cześć stoje przed wyborem roweru na przyszłe sezony, zależy mi na fullu z dropperem w rozsądnej specyfikacji. będę jeździł pół rekreacyjnie a pół jakieśbike parki czy góry więc typowe enduraki z ogromnym sokiem raczej odpadają, nie chce się zamęczyć. Nie będę się ścigał więc maszyny typowo XC też raczej nie, znalazłem kilka typów. Ułożyłem je cenowo i pod spodem dodaję swoje obawy Na pierwszy strzał Dartmoor Bluebird. wydaje się rozsądny a cena jest bardzo atrakcyjna, pytanie o jakość napędu i amortyzacji https://roweroza.pl/rower-gorski-dartmoor-bluebird-evo-29-2021 Kolejny Ghost Kato FS o tym nie mam żadnych informacji https://bikepark24.pl/Rower-Ghost-Kato-FS-Essential-black-green-bay.html Oraz Rockrider, osprzęt wydaje się ok boje siętylko geometrii rama wydaje się krótka i wysoka w prównaniu do nowych kontrukcji. https://www.decathlon.pl/p/rower-gorski-mtb-all-mountain-rockrder-am-100-s/_/R-p-309661?mc=8586941&c=Niebieski Półka wyżej: Norco Fluid FS 3 wydaje się bardzo fajny i jestem fanem marki ale właśnie, czy nie za mało skoku? i czy osprzęt nei jest gorszy a kasa idzie za metke? https://bikepark24.pl/Rower-Norco-Fluid-FS-3-Red-Green.html Teraz trzy propozyje lekko przekraczające ale mogę to jakoś przeżyć. Octane One OMG wydaje się bardzo fajny, jakie ma mankamenty? https://bikepark24.pl/Rower-Octan-One-OMG-29-Grey-Red.html Cube Stereo to jużbardziej XC sądząc po geometrii? https://olimpiasport.pl/sklep/produkt/rower-cube-stereo-120-pro-29-greynorange-2022/51481.797.1.1.pl.0.htm No i ostatni najdroższy tu takie same obawy jak przy Norco. https://olimpiasport.pl/sklep/produkt/rower-giant-stance-29-2-2022/49954.797.1.1.pl.0.htm Tak wiem, że jest jeszcze Marin Rift ale to chyba taka pozycja wyjściowa w tym segmencie rowerów. Z góry dzięki za pomoc, aa Wzrost 188cm waga 95 ale leci w dół Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grabek Napisano 29 Sierpnia 2022 Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2022 Nie wiem jak bardzo to dla Ciebie ważne, ale Stance nie ma sztywnej osi tylko QR. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MarcinPro Napisano 29 Sierpnia 2022 Autor Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2022 No dość ważne, ale to mnie teraz zaskoczyłeś bo w sumie najdroższy w stawce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Galvatron Napisano 29 Sierpnia 2022 Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2022 Najsensowniej wyposażone są Bluebird i AM 100. Napęd SX jest beznadziejny. Rozsądne minimum to Deore lub NX. Ghost ma kiepski widelec (XCR) i wabik w postaci przerzutki GX. Ja bym celował w Dartmoora, mimo że zawieszenie usztywnia się podczas hamowania tylnym hamulcem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MarcinPro Napisano 29 Sierpnia 2022 Autor Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2022 Dzięki ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tyfon79 Napisano 29 Sierpnia 2022 Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2022 Nigdy nie ogarnę jak to jest, że mając taki a nie inny budżet na full opcję u takiego Darta proponuje się bida wersję... A do rzeczy jedyne co tu ma "ręce i nogi" to 4 zawias Octane One... gdyby tam był to co ma być czyli Bomber a nie amor do xc. Reszta to większy, mniejszy syf poza ofertą jeszcze Deca i na siłę Darta. Podstawa u Darta nie ma blokady dampera co jest sporym minusem poza jazdą w terenie. Sumarycznie jak nic się nie zmieni w specyfikacji OMG to jednak oferta Deca lub zakup używki. Rzeczywistość jest brutalna i bez 2 cyfrowej kwoty nie ma szans na nic z sensem. Takie ścierwo jak ten Kato i inne Gianty z swoimi uginaczami bez flagowego Maestro za tyle kasy to w ogóle trzeba skreślać na samym początku. Norco? Co by nie pisać amor na lagach 32 mm z takim geo to słaby pomysł, napęd syf i brak w sumie hamulców nawet na pagórki przy prawie setce wagi z plecakiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Galvatron Napisano 29 Sierpnia 2022 Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2022 Dopiero teraz zauważyłem, że w pierwszym poście jco prawda est link do Bluebirda, ale Evo. Autorowi proponuję dołożyc do wersji Pro: https://velo.pl/gorskie/gorskie-zawieszone/trail-29-fs/dartmoor/bluebird-pro-29-2 Przy takim budżecie zakup używki nie ma najmniejszego sensu, tym bardziej, że jest spore ryzyko trafienia na trupa do kosztownego, kapitalnego remontu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MarcinPro Napisano 30 Sierpnia 2022 Autor Udostępnij Napisano 30 Sierpnia 2022 Dzięki, pewnie masz racje, generalnie jestem w stanie co miesiąc dołożyćod tego budżetu około 1500 złotych tylko teżnie chce wydawać przy moim zaawansowaniu i ilości czasu na jazdę kilkunastu tysięcy złotych. W Deca trochę boje się krótkiego reachu a w Darcie wagi, w sumie mam na evo z 2021 a to chyba taki sam rower. pytanie czy lepiej darta za 9200 czy deca za 7800 10 godzin temu, Tyfon79 napisał: Nigdy nie ogarnę jak to jest, że mając taki a nie inny budżet na full opcję u takiego Darta proponuje się bida wersję... A do rzeczy jedyne co tu ma "ręce i nogi" to 4 zawias Octane One... gdyby tam był to co ma być czyli Bomber a nie amor do xc. Reszta to większy, mniejszy syf poza ofertą jeszcze Deca i na siłę Darta. Podstawa u Darta nie ma blokady dampera co jest sporym minusem poza jazdą w terenie. Sumarycznie jak nic się nie zmieni w specyfikacji OMG to jednak oferta Deca lub zakup używki. Rzeczywistość jest brutalna i bez 2 cyfrowej kwoty nie ma szans na nic z sensem. Takie ścierwo jak ten Kato i inne Gianty z swoimi uginaczami bez flagowego Maestro za tyle kasy to w ogóle trzeba skreślać na samym początku. Norco? Co by nie pisać amor na lagach 32 mm z takim geo to słaby pomysł, napęd syf i brak w sumie hamulców nawet na pagórki przy prawie setce wagi z plecakiem. Dzięki, pewnie masz racje, generalnie jestem w stanie co miesiąc dołożyćod tego budżetu około 1500 złotych tylko teżnie chce wydawać przy moim zaawansowaniu i ilości czasu na jazdę kilkunastu tysięcy złotych. W Deca trochę boje się krótkiego reachu a w Darcie wagi, w sumie mam na evo z 2021 a to chyba taki sam rower. pytanie czy lepiej darta za 9200 czy deca za 7800 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tyfon79 Napisano 31 Sierpnia 2022 Udostępnij Napisano 31 Sierpnia 2022 Kup sobie wersję Pro nie ważne czy z ubiegłego czy tego roku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.