Skocz do zawartości

[Do 9000 zł] MTB/All mountain/Ścieżkowiec


Rekomendowane odpowiedzi

Cześć stoje przed wyborem roweru na przyszłe sezony, zależy mi na fullu z dropperem w rozsądnej specyfikacji. będę jeździł pół rekreacyjnie a pół jakieśbike parki czy góry więc typowe enduraki z ogromnym sokiem raczej odpadają, nie chce się zamęczyć. Nie będę się ścigał więc maszyny typowo XC też raczej nie, znalazłem kilka typów.

Ułożyłem je cenowo i pod spodem dodaję swoje obawy

Na pierwszy strzał Dartmoor Bluebird. wydaje się rozsądny a cena jest bardzo atrakcyjna, pytanie o jakość napędu i amortyzacji

https://roweroza.pl/rower-gorski-dartmoor-bluebird-evo-29-2021

Kolejny Ghost Kato FS o tym nie mam żadnych informacji

https://bikepark24.pl/Rower-Ghost-Kato-FS-Essential-black-green-bay.html

Oraz Rockrider, osprzęt wydaje się ok boje siętylko geometrii rama wydaje się krótka i wysoka w prównaniu do nowych kontrukcji.

https://www.decathlon.pl/p/rower-gorski-mtb-all-mountain-rockrder-am-100-s/_/R-p-309661?mc=8586941&c=Niebieski

Półka wyżej:

Norco Fluid FS 3 wydaje się bardzo fajny i jestem fanem marki ale właśnie, czy nie za mało skoku? i czy osprzęt nei jest gorszy a kasa idzie za metke?

https://bikepark24.pl/Rower-Norco-Fluid-FS-3-Red-Green.html

 

Teraz trzy propozyje lekko przekraczające ale mogę to jakoś przeżyć.

 

Octane One OMG wydaje się bardzo fajny, jakie ma mankamenty?

https://bikepark24.pl/Rower-Octan-One-OMG-29-Grey-Red.html

Cube Stereo to jużbardziej XC sądząc po geometrii?

https://olimpiasport.pl/sklep/produkt/rower-cube-stereo-120-pro-29-greynorange-2022/51481.797.1.1.pl.0.htm

No i ostatni najdroższy tu takie same obawy jak przy Norco. 

https://olimpiasport.pl/sklep/produkt/rower-giant-stance-29-2-2022/49954.797.1.1.pl.0.htm

 

Tak wiem, że jest jeszcze Marin Rift ale to chyba taka pozycja wyjściowa w tym segmencie rowerów.

 

Z góry dzięki za pomoc, aa Wzrost 188cm waga 95 ale leci w dół :)

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nigdy nie ogarnę jak to jest, że mając taki a nie inny budżet na full opcję u takiego Darta proponuje się bida wersję... A do rzeczy jedyne co tu ma "ręce i nogi" to 4 zawias Octane One... gdyby tam był to co ma być czyli Bomber a nie amor do xc.  Reszta to większy, mniejszy syf poza ofertą jeszcze Deca i na siłę Darta. Podstawa u Darta nie ma blokady dampera co jest sporym minusem poza jazdą w terenie. Sumarycznie jak nic się nie zmieni w specyfikacji OMG to jednak oferta Deca lub zakup używki. Rzeczywistość jest brutalna i bez 2 cyfrowej kwoty nie ma szans na nic z sensem. Takie ścierwo jak ten Kato i inne Gianty z swoimi uginaczami bez flagowego Maestro za tyle kasy to w ogóle trzeba skreślać na samym początku. Norco? Co by nie pisać amor na lagach 32 mm z takim geo to słaby pomysł, napęd syf i brak w sumie hamulców nawet na pagórki przy prawie setce wagi z plecakiem. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dopiero teraz zauważyłem, że w pierwszym poście jco prawda est link do Bluebirda, ale  Evo.

Autorowi proponuję dołożyc do wersji Pro:

https://velo.pl/gorskie/gorskie-zawieszone/trail-29-fs/dartmoor/bluebird-pro-29-2

 

Przy takim budżecie zakup używki nie ma najmniejszego sensu, tym bardziej, że jest spore ryzyko trafienia na trupa do kosztownego, kapitalnego remontu.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki, pewnie masz racje, generalnie jestem w stanie co miesiąc dołożyćod tego budżetu około 1500 złotych tylko teżnie chce wydawać przy moim zaawansowaniu i ilości czasu na jazdę kilkunastu tysięcy złotych. W Deca trochę boje się krótkiego reachu a w Darcie wagi, w sumie mam na evo z 2021 a to chyba taki sam rower. pytanie czy lepiej darta za 9200 czy deca za 7800 

 

10 godzin temu, Tyfon79 napisał:

Nigdy nie ogarnę jak to jest, że mając taki a nie inny budżet na full opcję u takiego Darta proponuje się bida wersję... A do rzeczy jedyne co tu ma "ręce i nogi" to 4 zawias Octane One... gdyby tam był to co ma być czyli Bomber a nie amor do xc.  Reszta to większy, mniejszy syf poza ofertą jeszcze Deca i na siłę Darta. Podstawa u Darta nie ma blokady dampera co jest sporym minusem poza jazdą w terenie. Sumarycznie jak nic się nie zmieni w specyfikacji OMG to jednak oferta Deca lub zakup używki. Rzeczywistość jest brutalna i bez 2 cyfrowej kwoty nie ma szans na nic z sensem. Takie ścierwo jak ten Kato i inne Gianty z swoimi uginaczami bez flagowego Maestro za tyle kasy to w ogóle trzeba skreślać na samym początku. Norco? Co by nie pisać amor na lagach 32 mm z takim geo to słaby pomysł, napęd syf i brak w sumie hamulców nawet na pagórki przy prawie setce wagi z plecakiem. 

Dzięki, pewnie masz racje, generalnie jestem w stanie co miesiąc dołożyćod tego budżetu około 1500 złotych tylko teżnie chce wydawać przy moim zaawansowaniu i ilości czasu na jazdę kilkunastu tysięcy złotych. W Deca trochę boje się krótkiego reachu a w Darcie wagi, w sumie mam na evo z 2021 a to chyba taki sam rower. pytanie czy lepiej darta za 9200 czy deca za 7800 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...