Skocz do zawartości

Gość Natalia

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Natalia
Napisano

Kupiłam rower przez internet. Dalam 770 zł, wiem, że za taką cenę nie mogłam spodziewać się rewelacyjnego roweru, ale potrzebowałam zakupić coś taniego na wakacje. W późniejszym czasie chciałam wymieniać niektóre elementy na lepsze. Do rzeczy rower otrzymalam porysowany, scentrowane dwa koła, odpryskiwany lakier. Byłam w serwisie I dowiedziałam się że koła są chińskie i trzeba je wymienić na nowe. Napisałam do sprzedawcy o obnizenie ceny. Zaproponowali 100 zł. Nie zgodziłam się. Powiedzieli ze wymieniom na nowy. Po około 3 tygodniach przyszedl mi nowy rower i tu pojawia się znów problem. Dwa zcentrowane koła ( gorsze niż wcześniej), głębokie zarysowania, brak oznaczenia liczby 6 w przerzutkach. Straciłam czas, nerwy, a także nie zabrałam roweru na urlop, a po to go między innymi kupiłam. Chciałabym zgłosić się do sprzedawcy o zwrot części kwoty, jednak nie wiem, na jaką kwotę wycenić te wady. Wiem, że sprzedawca musi się przychylić do moich żądań, poniewaz jest to drugi raz. Na ile byście wycenili rakie usterki? Możecie pomoc bo kompletnie nie wiem co robic

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...