ChuChu Napisano 23 Sierpnia 2022 Napisano 23 Sierpnia 2022 Hej, Znalazłem łatki do opon Park Tool TB-2. Używał ich ktoś z Was? Mam małe rozcięcie na oponie, coś rzędu 3mm. Aktualnie zakleiłem je łatkami samoprzylepnymi Park Tool GP-2. Zastanawiam się, czy TB-2 są grubsza i wytrzymalsze niż GP-2, czy może jest to to samo tylko w innym formacie. Ktoś ma porównanie? Proszę o trzymanie się tematu. Nie interesują mnie inne rozwiązania, a jedynie porównanie tych dwóch produktów.
itr Napisano 23 Sierpnia 2022 Napisano 23 Sierpnia 2022 TB 2 są mało elastyczne i dość grube. TB 2 - szału nie ma, moim zdaniem do naprawy tymczasowej, warto mieć w trasie, wkleja się jak naklejka, a nie wulkanizuje i opona jest bardziej elastyczna od tej łaty. Rozczarowałem się. Gp 2 miałem na dętkach i poza łatwym zastosowaniem nie lubię, przedkładam Tip Topa, który potrafi czasami latami trzymać , na dętce. Rozcięcie można zaszyć, a potem podkleić słabo naprawia się opony szosowe . Za duże ciśnienie, i utrata kształtu po przecięciu włókien
ChuChu Napisano 23 Sierpnia 2022 Autor Napisano 23 Sierpnia 2022 Nacięcie jest na oponie do Gravela. Ciśnienie 2.0-2.5 Bara. "Na szczęście", nacięcie jest czyste, bo od kawałka szkła, ciężko je zobaczyć. No cóż, w takim razie TB-2 odpada, nie ma to sensu. Typowych łatek na klej nie lubię. Jakieś inne propozycje samoprzylepne? Jeżeli chodzi o dętki, to łatam je tylko awaryjnie. GP-2 sprawdzają się idealnie. W domu wymieniam na nową. Dętki przebijam na tyle rzadko, że jestem w stanie poświęcić te 20-30 zł raz na rok czy dwa lata.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.