ChuChu Napisano 23 Sierpnia 2022 Udostępnij Napisano 23 Sierpnia 2022 Hej, Znalazłem łatki do opon Park Tool TB-2. Używał ich ktoś z Was? Mam małe rozcięcie na oponie, coś rzędu 3mm. Aktualnie zakleiłem je łatkami samoprzylepnymi Park Tool GP-2. Zastanawiam się, czy TB-2 są grubsza i wytrzymalsze niż GP-2, czy może jest to to samo tylko w innym formacie. Ktoś ma porównanie? Proszę o trzymanie się tematu. Nie interesują mnie inne rozwiązania, a jedynie porównanie tych dwóch produktów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
itr Napisano 23 Sierpnia 2022 Udostępnij Napisano 23 Sierpnia 2022 TB 2 są mało elastyczne i dość grube. TB 2 - szału nie ma, moim zdaniem do naprawy tymczasowej, warto mieć w trasie, wkleja się jak naklejka, a nie wulkanizuje i opona jest bardziej elastyczna od tej łaty. Rozczarowałem się. Gp 2 miałem na dętkach i poza łatwym zastosowaniem nie lubię, przedkładam Tip Topa, który potrafi czasami latami trzymać , na dętce. Rozcięcie można zaszyć, a potem podkleić słabo naprawia się opony szosowe . Za duże ciśnienie, i utrata kształtu po przecięciu włókien Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ChuChu Napisano 23 Sierpnia 2022 Autor Udostępnij Napisano 23 Sierpnia 2022 Nacięcie jest na oponie do Gravela. Ciśnienie 2.0-2.5 Bara. "Na szczęście", nacięcie jest czyste, bo od kawałka szkła, ciężko je zobaczyć. No cóż, w takim razie TB-2 odpada, nie ma to sensu. Typowych łatek na klej nie lubię. Jakieś inne propozycje samoprzylepne? Jeżeli chodzi o dętki, to łatam je tylko awaryjnie. GP-2 sprawdzają się idealnie. W domu wymieniam na nową. Dętki przebijam na tyle rzadko, że jestem w stanie poświęcić te 20-30 zł raz na rok czy dwa lata. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.