Witold666 Napisano 21 Sierpnia 2022 Udostępnij Napisano 21 Sierpnia 2022 Cześć wszystkim, jako, że jestem kompletnym laikiem w świecie rowerów i kolarstwa to postanowiłem zapytać o poradę ekspertów. Poszukuje szosy do 1500zł. Aktualnie mam 180cm wzrostu i 88kg wagi. P.S Będę dozgonnie wdzięczny za wszelakie porady i pomoc. Zapomniałem dodać, ze interesuje mnie sprzęt z drugiej ręki bardziej jak te z galerii Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mihau_ Napisano 21 Sierpnia 2022 Udostępnij Napisano 21 Sierpnia 2022 Cytat Zapomniałem dodać, ze interesuje mnie sprzęt z drugiej ręki bardziej jak te z galerii Biorąc pod uwagę budżet to raczej z piątej ręki😁 A tak na serio za 1500 nie ma z czym szaleć w temacie szosy. Kupisz około 10 letni model, który lata świetności ma już za sobą. Oczywiście jeździć się na takim da ale warto rozważyć dorzucenie kilku stów, za ~2000-2200 da się już kupić coś co będzie miało wszystkie współczesne standardy i wyposażone w osprzęt, który jest nadal montowany w fabrycznie nowych rowerach. np. https://www.olx.pl/d/oferta/rower-szosowy-kross-vento-2-0-CID767-IDQgmod.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Witold666 Napisano 21 Sierpnia 2022 Autor Udostępnij Napisano 21 Sierpnia 2022 Cytat Oczywiście jeździć się na takim da ale warto rozważyć dorzucenie kilku stów, za ~2000-2200 da się już kupić coś co będzie miało wszystkie współczesne standardy i wyposażone w osprzęt, który jest nadal montowany w fabrycznie nowych rowerach. 1500 kwestia umowna ale tak jak wspomniałeś jest to już jakaś trafna uwaga dla mnie przy szukaniu roweru Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
indianin11 Napisano 22 Sierpnia 2022 Udostępnij Napisano 22 Sierpnia 2022 Mam do sprzedania Vento 2.0 rocznik 2020 w bardzo dobrym stanie za mniej niż podana kwota, jak coś pisz na priv. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...